1. leht 8-st

Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 16:49
Postitas FRITZ
GMC354-01.jpg
GMC354-01.jpg (41.32 KiB) Vaadatud 12628 korda
a10_02.jpg
a10_02.jpg (96.57 KiB) Vaadatud 12628 korda
halftrack-06.jpg
halftrack-06.jpg (83.55 KiB) Vaadatud 12628 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 16:51
Postitas FRITZ
Willys-MB-06.jpg
Willys-MB-06.jpg (55.74 KiB) Vaadatud 12625 korda
matilda-23.jpg
matilda-23.jpg (44.27 KiB) Vaadatud 12625 korda
GMC354-03.jpg
GMC354-03.jpg (42.78 KiB) Vaadatud 12625 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 16:57
Postitas FRITZ
greyhound-02.jpg
greyhound-02.jpg (63.13 KiB) Vaadatud 12622 korda
halftrack-63.jpg
halftrack-63.jpg (62.73 KiB) Vaadatud 12622 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 16:59
Postitas FRITZ
halftrack-64.jpg
halftrack-64.jpg (63.64 KiB) Vaadatud 12621 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 17:05
Postitas FRITZ
Amersfoort02.jpg
Amersfoort02.jpg (71.67 KiB) Vaadatud 12619 korda
mk-vi-14.jpg
mk-vi-14.jpg (53.5 KiB) Vaadatud 12619 korda
stuart-12.jpg
stuart-12.jpg (69.21 KiB) Vaadatud 12619 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 17:10
Postitas FRITZ
Humber-09.jpg
Humber-09.jpg (75.13 KiB) Vaadatud 12618 korda
matilda-21.jpg
matilda-21.jpg (71.17 KiB) Vaadatud 12618 korda
Willys-MB-04.jpg
Willys-MB-04.jpg (27.21 KiB) Vaadatud 12618 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 10 Okt, 2012 18:12
Postitas FRITZ
US6-15.jpg
US6-15.jpg (68.27 KiB) Vaadatud 12589 korda
Humber-05.jpg
Humber-05.jpg (114.75 KiB) Vaadatud 12589 korda
C7P_005.jpg
C7P_005.jpg (53.07 KiB) Vaadatud 12589 korda

Re: Trofeed saksa armees...pildid

Postitatud: 10 Okt, 2012 18:14
Postitas FRITZ
dingo-01.jpg
dingo-01.jpg (103.23 KiB) Vaadatud 12589 korda
mamuth-13.jpg
mamuth-13.jpg (85.59 KiB) Vaadatud 12589 korda
stuart-09.jpg
stuart-09.jpg (79.58 KiB) Vaadatud 12589 korda

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 11 Okt, 2012 8:03
Postitas hillart
Jah, kangesti kena vaadata, kuid samas tekivad mõttes kangesti sellised imelikud paralleelid. Just selles valguses, kui meenutan mitmete teiste teemade all kümnetes ja kümnetes kommentaarides äratoodud konstateeringud igasuguse tehnika mõtetuses, kui pole igale masinamargile vastavat hiiglaslikku multifunktsionaalset teenindus-remondibaasi ja tehnikapargiga samas väärtusastmes varuosaladu käepärast.

Eks neid fotosid võib tuua kõigi toonaste sõdivate poolte juures, kus erinevat saagiks saadud tehnikat ikka pärais-päris laialdaselt kasutati. Ja ka lausa üksikeksemplaridena ning hoopiski mitte selliselt, et vaid seni, kuni liigub, vaid ikka pikalt-pikalt. Ja polnud toona kellelgi neil miskeid tööbispetsiifilisi remondibaase, varuosaladusid ja vaid vastava masinatüübi jaoks super-uper väljaõppe saanud hüpermehhaanikuid teenistuses. Tänapäeva "objektiivsete tinginustega" vehkima harjunud (see on isegi, vaata-et ametlikuks standard-tüüpvastuseks kujunenud, vabandamaks-õigustamaks välja oma abitut seisundit ja saamatust) seltskonnale midagi ulmelist, muinasjutumaist ja uskumatut.
Mäletate ehk ühe teise teema alt välja tulnud arutelu, kus selgus mõnede suleseppade targutustest, et muretsemaks EKV-le väljaõppe eesmärgil 1-2-3 vana vene tanki polügonimudas harjutamiseks olla vaja mingit hiiglaslikku ja hirmkallist teenindusparki ning eriväljaõppega mehhaanikute armeed, kusjuures eelpoolmainuitud tehnopargi ümberseadistus mingi tänapäevasema margi teenindamiseks ja vastavate spetsialistide ümberõpe uuemate tankide peale pidada kah Eesti riigile, noh, nii hullumeelselt kulukas olema, et ...

Ju siis muu maailm, peale Eesti Vabariigi, puhta totakad kokku kogunenud on, sest näiteid vanema ja võõramaise tehnika (ka üksikeksemplaridena) kasutamisest relvajõududes on ikka kõvasti võtta. Neegrid-mässajad Aafrika džunglites ja kõrbetes sõidavad erineva tehnikaga ringi. Kallavad aga nestet sisse ja putitavad siit-sealt, ning pole neil mingeid kõrgtehnoloogilisi remondihalle superspetsialistidega kuhugile "rohelisse põrgusse" peidetud. Vist, arvan ma. Või siiski? :lol:
Riiklikul tasemel võõrtehnika kasutamisest pole hoopistükki miskit rääkida. Isegi tänapäeval kasutab näiteks IDF suhteliselt laialdaselt araablastega möödunud aastate jooksul sõdides saadud sõjasaaki. Ja pole neil neile kõigi masinamarkide tarbeks kah mingeid erilepinguid tootjatehastega sõlmitud.
Huvitav näide on Indoneesiast, kus relvajõudude tarbeks moderniseeriti kaks BTR-40´et. Ja need on igapäevases kasutuses. Ja hooldavad-remondivad nad neid kah ise. Uskumatu!? :shock:

Kas teid, "objektiivsete tingimustega" vehkijaid, ei pane needki siinses teemas äratoodud 2.MS fotod oma raudsetes veendumustes kahtlema? Aga võiksid. Või on need end teie juures juba tõepoolest aksioomidena paranoiasümptomide staatusesse tõusnud? :shock: :roll: :(

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 11 Okt, 2012 8:57
Postitas Kapten Trumm
Kui küsimus on usus, siis on kuitahes kõvad argumendid väärtusetud. :rip:

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 11 Okt, 2012 10:55
Postitas vaoinas
Ei tahaks küll siin kummalegi poole joont asuda, kuid arvan, et arvesse tuleb võtta ka tehnika kasutusperspektiivi. Rahuaja masinapark peab pideva kasutamise juures olema kasutuskõlblik väga pika ajajooksul - vahel aastakümneid. Seda tuleb ka hooldada ja parandada selliselt, et mehhaanik, kes kunagi hiljem sama tööd teeb, saaks samuti aru, mis siin varem tehtud on. Sõjaaja masinapark, nagu me siin piltidel näeme, peab olema kasutatav kohe ja praegu, remontimisel kasutatakse käepäraseid vahendeid ning improviseerimisvabadus on suurem. Ja kui mingil hetkel juhtubki nii, et masin ei ole tehniliselt enam sõidukõlbulik ja parandatav, siis pole kaotus ka väga suur.

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 11 Okt, 2012 23:36
Postitas Tarmo Männard
Sellele poolakate transporttööri C7P loojatele tuleks küll trahvi teha!
No kuda on võimalik valmis disainida midagi nii jõledat? :cry:

Eemalt vaadates tunduks, nagu oleks võimalik madalate sildade alt läbi sõites lasta katust madalamale nagu täieverelisel kabrioletil. Aga tundub, et päriselt see nii vist pole.

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 12 Okt, 2012 11:31
Postitas Soobel
Tarmo Männard kirjutas:Sellele poolakate transporttööri C7P loojatele tuleks küll trahvi teha!
No kuda on võimalik valmis disainida midagi nii jõledat? :cry:

Eemalt vaadates tunduks, nagu oleks võimalik madalate sildade alt läbi sõites lasta katust madalamale nagu täieverelisel kabrioletil. Aga tundub, et päriselt see nii vist pole.
See ju roomikutega Pepsi putka! Kui mäletate neid veel 80-datest, kandiline Pepsi reklaam veel keerles otsas nagu pepelatsi tiivik. Üks selline oli kindlasti veel 90-date keskel Tallinna bussijaamas burksiputkana käigus.

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 12 Okt, 2012 13:23
Postitas nemps
Minu arvates pigem tegu vene T26 tankiga, millele torni asemel mingil põhjusel "pepsiputka" peale tõstetud

Re: Trofeed saksa armees

Postitatud: 12 Okt, 2012 13:36
Postitas TTA
nemps kirjutas:Minu arvates pigem tegu vene T26 tankiga, millele torni asemel mingil põhjusel "pepsiputka" peale tõstetud
Nii T-26 kui ka poola 7TP on otsesed Vickers 6t järeltulijad. Pigem siis (kuna tegu on poolakate loominguga) Vickers 6t veermik koos putkaga.