Mingi lennuki jubin?
Lennuki armatuur
Tere
Sooviks tuvastada, et millisele lennukile vöis antud armatuur kuuluda. Tegu on vene lennukiga. Ehk on foorumlaste seas kedagi, kes on seda armatuuri ka ise pikemalt jälginud?
Kui kellelgi on soovi, siis on asi ka saadaval, kuid enne sooviks teada, millele ta kuulus.
Sooviks tuvastada, et millisele lennukile vöis antud armatuur kuuluda. Tegu on vene lennukiga. Ehk on foorumlaste seas kedagi, kes on seda armatuuri ka ise pikemalt jälginud?
Kui kellelgi on soovi, siis on asi ka saadaval, kuid enne sooviks teada, millele ta kuulus.
Paneeli enda kohta ei oska midagi arvata, kuid näidikud on küll juhuslikkuse või kättesaadavuse põhimõttel paigutatud.
Vasakul ülal on raadiokompass. Samas gürokompass puudub üldse.
Keskel õhukiiruse näitaja maksimaalne näit on 200 km/h. Sobiks vast Po-2 biplaanile, samas ülal paremal oleva variomeetri skaala ulatus on 150 m/s. Paras kiirele hävitajale.
Kell on juba väljanägemiselt erinev. Üldse on see pardamehhaaniku kell, mis näitab ainult lennuaega. Piloodi oma oli kolme skaalaga - Moskva või kohalik aeg, lennuaeg ja manöövriaeg.
Kui paneel oli valge triibuga jaotatud, siis ühel pool triipu oli avioonika, teisel pool mootori näidikud. Mida see variomeeter seal paremal pool joont teeb?
Magneetode lüliti kuulub kahemootorilisele lennukile.
Vasakul ülal on raadiokompass. Samas gürokompass puudub üldse.
Keskel õhukiiruse näitaja maksimaalne näit on 200 km/h. Sobiks vast Po-2 biplaanile, samas ülal paremal oleva variomeetri skaala ulatus on 150 m/s. Paras kiirele hävitajale.
Kell on juba väljanägemiselt erinev. Üldse on see pardamehhaaniku kell, mis näitab ainult lennuaega. Piloodi oma oli kolme skaalaga - Moskva või kohalik aeg, lennuaeg ja manöövriaeg.
Kui paneel oli valge triibuga jaotatud, siis ühel pool triipu oli avioonika, teisel pool mootori näidikud. Mida see variomeeter seal paremal pool joont teeb?
Magneetode lüliti kuulub kahemootorilisele lennukile.
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Kangesti meenutab see ühe Tartukandi "Jaan Tatika" kätetööd, kuigi tema omavalmistatud lennuk rändas(demonteeritult) Saaremaale
Lennuk läks vahetuskaubana ühe unic auto vastu.
Edit:
Näitasin vanale seda pilti. Omaks ei tunnistanud
Lennuk läks vahetuskaubana ühe unic auto vastu.
Edit:
Näitasin vanale seda pilti. Omaks ei tunnistanud
Viimati muutis Feeliks_Jalgraud, 06 Apr, 2009 11:30, muudetud 1 kord kokku.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
-
- Liige
- Postitusi: 312
- Liitunud: 30 Mär, 2005 9:46
- Asukoht: Espoo, Soome
- Kontakt:
Tere!
Kaheistmelise MiG-15 tagumine armatuurlaud on samasugune. Näiteks:
http://www.airliners.net/photo/Bulgaria ... 1492636/M/
Osa näitikuid on küll valed, nagu eelpool on kirjutatud.
Kari
Kaheistmelise MiG-15 tagumine armatuurlaud on samasugune. Näiteks:
http://www.airliners.net/photo/Bulgaria ... 1492636/M/
Osa näitikuid on küll valed, nagu eelpool on kirjutatud.
Kari
Kiidetud olgu kõikvõimas ja halastaja Allah, et see apastraat õhku ei tõusnud.
Umbes 90% selle näidikute ploki kaalust on "surnud" mass.
Iseehitatud lennukile sobiks õhukiiruse näitaja ja kõrgusmõõtja. "Pikkade hammastega" ehk aktsepteeriks ka pöörangu- ja libisemisnäitaja.
Kell on iseehitatud masinale liiga raske. Piisaks autopoest ostetud digikellast, mis on mitme suurusjärgu võrra kergem. Raadiokompassist on ilmselt vaid näidik. Suurem osa ARK komplektist on puudu ja NDB raadiomajakad hakkavad ka ära kaduma, nagu kesklaine raadiojaamadki. Aviohorisont on vajalik pilvelennus, samuti lennuks mägede kohal või öölennuks. Iseehitatud õhusõiduk lendab ikka vaid päeval ja visuaalreeglite järgi. Pealegi vajab see aviohorisont vooluallikat, mida iseehitatud aparaadil pole.
Sellise skaalaulatusega variomeetrit iseehitatud õhusõiduk kindlasti ei vaja.
Magneetodele piisab kahest tumblerlülitist.
Umbes 90% selle näidikute ploki kaalust on "surnud" mass.
Iseehitatud lennukile sobiks õhukiiruse näitaja ja kõrgusmõõtja. "Pikkade hammastega" ehk aktsepteeriks ka pöörangu- ja libisemisnäitaja.
Kell on iseehitatud masinale liiga raske. Piisaks autopoest ostetud digikellast, mis on mitme suurusjärgu võrra kergem. Raadiokompassist on ilmselt vaid näidik. Suurem osa ARK komplektist on puudu ja NDB raadiomajakad hakkavad ka ära kaduma, nagu kesklaine raadiojaamadki. Aviohorisont on vajalik pilvelennus, samuti lennuks mägede kohal või öölennuks. Iseehitatud õhusõiduk lendab ikka vaid päeval ja visuaalreeglite järgi. Pealegi vajab see aviohorisont vooluallikat, mida iseehitatud aparaadil pole.
Sellise skaalaulatusega variomeetrit iseehitatud õhusõiduk kindlasti ei vaja.
Magneetodele piisab kahest tumblerlülitist.
Mingi lennuki jubin?
Vanahärra kelle valduses asi paikneb väidab tegu olevat saksa lennuki jupiga.
Pikkust asjal ca meeter ja keerme juurest läbimõõt ca 12 cm.
Kui vaja võin täpsemaid pilte teha. Markeeringuid põgusal vaatlusel ei märganud.
Pikkust asjal ca meeter ja keerme juurest läbimõõt ca 12 cm.
Kui vaja võin täpsemaid pilte teha. Markeeringuid põgusal vaatlusel ei märganud.
Varemeist tõuseb kättemaks.
Re: Mingi lennuki jubin?
Mida see seosetu või kaudne jupp meile pakuks
Räpinas on vanapapi,kellel olemas germaani lenduri nahkmütsi 1 trukk , see mis lõuaalt mütsi koos hoiab.
Huvi äkki vahetuseks ?
Räpinas on vanapapi,kellel olemas germaani lenduri nahkmütsi 1 trukk , see mis lõuaalt mütsi koos hoiab.
Huvi äkki vahetuseks ?
Re: Mingi lennuki jubin?
Mulle näiteks meeldivad seosetud jupid, kui neid piisavalt palju kuuri alla korjata, küll hakkavad ka seosed tekkima . Toru kohta ei oska kahjuks midagi öelda, aga miks ka mitte saksa lennukilt pärit.
Re: Mingi lennuki jubin?
Rohkem kui see jupp huvitaks sellega kaasnev lugu, mida vanahärra võiks teistega jagada.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Mingi lennuki jubin?
Vot seda minagiWalter2 kirjutas:Rohkem kui see jupp huvitaks sellega kaasnev lugu, mida vanahärra võiks teistega jagada.
To Räpina taadu on ka eriliselt jutukas,kui veel va`kangemat klaasiga ette kanda , lähevad pajatused ja zestid aina kuraasikamaks ,toonased sündmused aga üha hoogsamaks.
Kusjuures afisheeruda võib kogu lugu sellega et härra ise võis veel lennukimeeskonna liige olla ja koguni ainus ellujäänu tänapäeval
Kogu neid pajatusi võiks muidugi ka HD-s talletada ning huvikaaslastega hiljem vahetada,on minu spontaanne nägemus
Re: Mingi lennuki jubin?
To Räpina taadu on ka eriliselt jutukas,kui veel va`kangemat klaasiga ette kanda , lähevad pajatused ja zestid aina kuraasikamaks ,toonased sündmused aga üha hoogsamaks.
Kusjuures afisheeruda võib kogu lugu sellega et härra ise võis veel lennukimeeskonna liige olla ja koguni ainus ellujäänu tänapäeval
Kogu neid pajatusi võiks muidugi ka HD-s talletada ning huvikaaslastega hiljem vahetada,on minu spontaanne nägemus
Ei, noh ... võtab pead vangutama küll.
Kust krdist neil noortel meestel (aga kogemuslikult pean seda vanuselist konstateeringut kõige tõenäolisemaks - ei-ei, ma ei pidanud üldse silmas seda praegust kirjeldust, vaid üldiselt ikka) on arusaam tekkinud, et natukenegi eakam inimolend kohe nii-ii vana peaks olema, et lausa viimasest suurt sõda näinud jne. Vähe sellest - lausa ise selles osalenud on.
Siin samas foorumis üks kord seletas, kuidas tema ikka alatasa mingitele nn. taatidele maapoe taga kesvamärjukest välja tegevat ja siis säravsilmi nende vaata-et Türgi sõja aegseid memuaare kuulavat, ning omast arust sealt sulatõtt kuulda saavat. Jumal hoidku! Matemaatikat pole need ajaloohuvilised vist eriti südamelähedaseks aineks koolis pidanud. Arvutage natuke! Kui vanad need sõjaaega näinud mehed ka olema peaksid? Aah?
Kuhu ma oma jutuga jõuda tahan? Aga ikka sinna, et need poetagused alkohoolikud on seda sõjaaega vahest vaid omal ajal vene filmidest näinud. Või siis deliiriumifantaasiates. Ja nii vanad ja hallid näevad nad (pean silmas neid poetaguseid) välja vaid seepärast, et varakult asjaga pihta hakkasid ning seega joovastavate jookide manustamisel silmapaistvat staaži omavad. Nagu ma ise kah esimest korda taolisi tüüpe näeks. Tean lihtsalt neid tegelasi, kes poodide taga kesvamärjukese libistamisega oma päevi õhtusse ajavad. Üle Eesti teised suht sarnased. Nii füsionoomialt, väljanägemiselt, kui ka vanuseliselt.
Kahjuks on ka iseendal taolisi, mitte just meeldivaid, kogemusi lähiminevikust, kui ma näiteks oma enda klassivenda, keda oma 30 aastat näinud polnud, ära ei tundnud. Mitte, et ma poleks teda tahtnud ära tunda, vaid kohe päriselt kah ei tundnud. Küürus, tudisev, idioodipilk pundunud näos ja saastahais üle pea käimas. Nägi välja jah, nagu vähemalt 90. Ja kui siis selle elustava tilgakese sisse sai, siis ... Siis võis rääkida kõigest mida aga kuulaja kuulda tahtis. Peaasi, et tänulik kõrv tema annust aina püsivalt tasemel hoiaks. Aga meie nagamanipõlv jäi suurest sõjast ikka paarkümmend aastat hilisemasse aega ja ... Aga jutud on taolistel tegelastel ikka täiega vägevad, täiega vägevad. Ja kuigi ma ise pole isegi veel mitte pensionäristaatuses, on ka nii mõnedki minu endised klassivennad praeguseks juba vaid teispoolsuses kohatavad. Ja eks ma tean küll, kuidas nad sinna jõudsid. Aga see selleks.
Seega, jah - need päriselt sellel ajal elanud mehed on suures osas praeguseks juba manalateele läinud, või vähemalt suhteliselt paiksed ning enamasti suuremat oma koduhoovist kaugemale ei rända. (seda viimast nii tinglikult). Ja etanoolisisaldusega jooke taolised tõeliselt vanad härrasmehed, kes toonaseid aegu ka tegelikult näinud on,ja kui nad juba tänasesse päeva elanud on, kah eriti meelsasti enam ei pruugi. Tavaliselt see nii on.
Viimati muutis hillart, 24 Mai, 2013 9:15, muudetud 1 kord kokku.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Re: Mingi lennuki jubin?
Matvere pajatas vanasti oma etteastumistel lugu hambutust ja hallipäisest külataadist poe tagant, kellelt ta pika eluea saladust välja nuias. Küsimuse kohta täpsest vanusest teadis taat öelda, et tema ikka päris-päris vana pidada olema, tervelt 42 aastat...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Mingi lennuki jubin?
Vahva on näha, et jupp rauda ei jää mitte ilma reaktsioonita lebama.
Vanahärra, kelle juures asi on, on tõesti 90 täis kohe ja tervise poolest väga kõbus.
Samuti ei ole see kaugeltki ainukene jubin seal, lihtsalt teisi ei hakanud kohe pildistama.
Järgmine kord küsin asjaga kaasaskäivat lugu täpsemalt, praegu räägiksin puudulikult.
Vanahärra, kelle juures asi on, on tõesti 90 täis kohe ja tervise poolest väga kõbus.
Samuti ei ole see kaugeltki ainukene jubin seal, lihtsalt teisi ei hakanud kohe pildistama.
Järgmine kord küsin asjaga kaasaskäivat lugu täpsemalt, praegu räägiksin puudulikult.
Varemeist tõuseb kättemaks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist