Samuti ei ole see kaugeltki ainukene jubin seal, lihtsalt teisi ei hakanud kohe pildistama.
Äraarvamismängu tarbeks on foorumis teine rubriik avatud.
Kui ka tegelikult teavet soovid, siis peaks ka lähteinformatsioon võimalikult täielik olema.
Kuigi! Aga miks mitte?
Praegu on üks pilt ja keegi ei arva ära. Siis lisame veel ühe. Ikka veel keegi ei arva midagi. Siis veel ühe. Juba mingi mõte kellelgi tekkis. Veel üks ja veel üks. Oletusi juba on ning küsija poolt tuleb vastuseid - juba soojem, soojem, päris külm jne.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Teised jupid ei ole seotud selle "lennukiga" vaid kuuluvad raskemale tehnikale.
Kui keegi tunneb, et ma üritan kedagi mingi rauatükiga õrritada, siis oleks aeg pöörduda meditsiini poole. Mitte hakata mingeid iroonilisi asju postitama.
Tuli meelde töö juurest üks veteranist münhausen, kes vanuse poolest võis sõjaajal poisike olla küll, aga lood... Näiteks käinud külapoistega mööda teed, keegi näidanud neist vastutulnud sakslasele keelt. Siis võetud kõigil natist kinni, veetud lennuväljale ja pandud stuka lintidesse padruneid toppima, mis olnud tüütu karistustegevus. Aga sama sõja ajal olnud ta juba vedurijuhiabi, kes, omateada veel saksa korra ajal, täitnud Valga jaamas veduri tendrit, laskemoonarong taga... Ise kummardunud vist kühvli järele ja vedurijuht kummardunud reversit õlitama - käinud kõmakas ja veduri kabiiniseintes kummalgi pool auk. Uurinud natuke, vaadanud siis aukude omavahelist sihti pidi ja - vene tank! Pannud siis oma laskemoonarongiga ajama, tõmmanud veepüstiku pikali. Vagunid paukunud ja podisenud taga, siis olnud mõlemad pardalt põõsasse lahkunud ja põleva-podiseva rongi kus kurat saatnud ja... Järgmisel päeva juba Nõukogude depoosse tööle kõndinud nagu miilenkid.
Mõneti kahju, et neid jutte kuidagi ei jäädvustanud, andnuks Indrek Hargla alternatiivajaloolegi silmad ette.
Paluks abi sellise detaili tuvastamisel.
Pikkus ca 900mm,aga nagu näha on murdunud ja üldpikkust ei tea.Laiem osa ca 200mm,kitsam 170mm.Siseküljel mingid lukustid vms.Säilinud ka veel mingid juhtmejäänused klambri vahel.Materjaliks alumiinium,peale leidmist pestud ainult.
Ei oska ise seda kuhugi valdkonda panna.
Otsisin aga ei ühtegi kirjet.
Legend selline,et lennuk sohu kukkunud ja sealt juppe koju tassitud,ikka igaks juhuks,ehk läheb tarvis.Ühes talus pidi üht-teist veel alles olema,üritan neist pilti teha - ehk saab selgust,millega tegu.
ehk aitab see natuke tuvastamisele kaasa.panen ühe jak 9 vähe katkised jupid siia võrdluseks.tundub nagu venelane.siin veel sellest mõni pilt http://ww.album.ee/node/28207994/50323481
See peaks mingi vene lennuki oma olema, vähemalt mig-15 mnel on samasugused "lukustid", mis sellel pildil augu ümber on. August üleval pool on maandusjuhtme klemm. Need "lukustid" on vast standartsed.
See peaks mingi vene lennuki oma olema, vähemalt mig-15 mnel on samasugused "lukustid", mis sellel pildil augu ümber on. August üleval pool on maandusjuhtme klemm. Need "lukustid" on vast standartsed.
Terv.
Lehtmetalli külge needitavad ankurmutrid on kasutusel kogu maailma lennunduses, selle järgi küll lennuki päritolu määrata ei saa. Tollmõõdus keere võiks küll viidata ländliisi lennukile. http://www.aircraftspruce.eu/Hardware/N ... -Nuts.html
Markeering K-1Д5Ф. Mis aparaadi jõuallikat selline toitis? Ühel traatstopperil plomm märkega 45-2, mis ei pruugi aastat ja kuud muidugi tähendada. Pärit Võrust veidi lõunapoolt, ehk seal alla sadanud vms.