Vene laevastik, samuti analooge mitteomav
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 3971
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Kontakt:
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
kaer sa ajad seda tüüpilist vene kanalite mula. Meil pole vajagi, ehitame ise! nad maksavad veel peale ka jne. Sitta nad seal midagi ehitavad. Krt isegi sõiduautosid ei oska ehitada.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Kolmas ja neljas Mistral oligi plaanis ehitada juba Venemaal. Esimese Mistrali ehituselt saadi niisamuti Mistrali ehituseks vajalikke kogemusi. Eesmärk oligi esmalt hankida kogemusi ja seejärel ehitada ise. Venelased oleks hea meelega kõik need laevad valmis ehitanud, tulnuks odavam aga prantslased tahtsid tulenevalt lepingutest, litsentsidest osa laevu ise valmis ehitada, oli Prantsusmaale nähtavasti kasumlikum: maksud, tööhõive, majandus...Lemet kirjutas:Kui kõik nii suurepärane ja suutlikus olemas, siis huvitav, miks lasti need kaks laeva prantslastel ehitada ja ise ei ehitatud?
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Mistralite saatus otsustatakse Stockholmis?
Venelased kahtlevad Stockholmi Arbitraažikohusse minemise mõttekuse üle, kuna teema on poliitiline ja väljanõudmine keerukas, lisaks saadi Jukosega ka vastu näppe.
http://www.gazeta.ru/politics/2014/11/2 ... 0101.shtml
Venelased kahtlevad Stockholmi Arbitraažikohusse minemise mõttekuse üle, kuna teema on poliitiline ja väljanõudmine keerukas, lisaks saadi Jukosega ka vastu näppe.
http://www.gazeta.ru/politics/2014/11/2 ... 0101.shtml
Юрист разъясняет, что Стокгольмский арбитраж — негосударственная организация, его состав формируется по воле самих сторон, именно поэтому ему доверяют, а его решения обязательны к выполнению. Однако и это не гарантирует их исполнения.
«Если все основания соблюдены, то государственный суд, скорее всего, выдаст исполнительный лист. И тогда начнется процедура исполнения решения, что тоже довольно непросто. Как известно, фирма Noga уже много лет пытается исполнить решение того же Стокгольмского арбитража в отношении России», — напоминает Евгений Суханов.
«Для нас ситуация юридически чистая. Договор был подготовлен хорошо. Но ситуация настолько политизирована, что Олланд надеется, что международный арбитраж встанет на сторону Франции. И найдет формулу форс-мажора, которая позволит не заплатить ни копейки. В частности, прорабатываются варианты наделения эмбарго обратной силой.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Huvitav, millises dokis? Kellega? Nad ei saa ju kordi väiksemaid sõjalaevu kordades pikema aja jooksul valmis ehitet...pisut lugemist venelaste laevaehitusvõimekusest.Venelased oleks hea meelega kõik need laevad valmis ehitanud, tulnuks odavam
http://www.odin.tc/mbnew/read.asp?articleID=180
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Veidi neljanda ja viienda põlvkonna tavalaevadest.
Näikse, et Lõuna-Korea tahab venelasi ka sellest turusegmendist välja pressida...
http://vpk-news.ru/articles/22836
http://vpk-news.ru/articles/22836
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
need puuduvad jubinad, mis mistralilt kaduma läksid - päris huvitav, kas see on prantslaste töö või venelaste? kas venelased said kätte prantslaste jupid või monteerisid need prantslased ise salaja maha. või ei usu venelased laeva kätte saamist ja monteerisid oma jupid maha või kasutasid prantslased juhust ja omastasid venelaste elektroonika. igatepidi huvitav.
p.s. - tea, kas see venelaste laevadegrupp prantsusmaa rannikul (1 hävitaja, 1 tanker, 1 puksiir) on seal niisama, tormivarjul, olles teel vahemerre, või istuvad demonstratiivselt pöidlaid keerutades, et ootame oma laeva siin, et koju eskortida, aega meil ju on....
p.s. - tea, kas see venelaste laevadegrupp prantsusmaa rannikul (1 hävitaja, 1 tanker, 1 puksiir) on seal niisama, tormivarjul, olles teel vahemerre, või istuvad demonstratiivselt pöidlaid keerutades, et ootame oma laeva siin, et koju eskortida, aega meil ju on....
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
http://www.sevmash.ru/eng/Lemet kirjutas:Huvitav, millises dokis? Kellega? Nad ei saa ju kordi väiksemaid sõjalaevu kordades pikema aja jooksul valmis ehitet...pisut lugemist venelaste laevaehitusvõimekusest.
http://www.odin.tc/mbnew/read.asp?articleID=180
http://admship.ru/?page_id=40&lang=en
http://www.shipyard-yantar.ru/en/info.html
http://www.bz.ru/en/about.html
Venelasi huvitas Mistrali puhul eelkõige Senit-9 ja Sic-21 mitte loll raud, seda nad on võimelised ise kokku keevitama. Vastasel juhul poleks prantslastelt Mistraleid tellitud. Oleks prantslased Senit-9 ja Sic-21 üleandmisest loobunud, oleks prantslased Mistrali tehingust ilma jäänud.vk1 kirjutas:Kas venelased said kätte prantslaste jupid või monteerisid need prantslased ise salaja maha. või ei usu venelased laeva kätte saamist ja monteerisid oma jupid maha või kasutasid prantslased juhust ja omastasid venelaste elektroonika. igatepidi huvitav.
Mis kõrgtehnoloogilist venelaste elektroonikat seal niiväga olla saab, nemad Mistralit ja selle Thalesi kõrgtehnoloogilisi süsteeme Mistralile ei projekteerinud.
Viimati muutis kaer, 30 Nov, 2014 0:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Prantslased on hästi huilodelt sulitempe õppinud. Annaks ju laeva üle küll aga need vargapoisid...
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
sidesüsteemid,kodeerimisseadmed, IFF, mingid jubinad seal ju on, mis on üle vene laevastiku ühtsedkaer kirjutas:http://www.sevmash.ru/eng/Lemet kirjutas:Huvitav, millises dokis? Kellega? Nad ei saa ju kordi väiksemaid sõjalaevu kordades pikema aja jooksul valmis ehitet...pisut lugemist venelaste laevaehitusvõimekusest.
http://www.odin.tc/mbnew/read.asp?articleID=180
http://www.shipyard-yantar.ru/en/info.html
http://www.bz.ru/en/about.html
Venelasi huvitas Mistrali puhul eelkõige Senit-9 ja Sic-21 mitte loll raud, seda nad on võimelised ise kokku keevitama. Vastasel juhul poleks prantslastelt Mistraleid tellitud. Oleks prantslased Senit-9 ja Sic-21 üleandmisest loobunud, oleks prantslased Mistrali tehingust ilma jäänud.vk1 kirjutas:Kas venelased said kätte prantslaste jupid või monteerisid need prantslased ise salaja maha. või ei usu venelased laeva kätte saamist ja monteerisid oma jupid maha või kasutasid prantslased juhust ja omastasid venelaste elektroonika. igatepidi huvitav.
Mis kõrgtehnoloogilist venelaste elektroonikat seal niiväga olla saab, nemad Mistralit ja selle Thalesi kõrgtehnoloogilisi süsteeme Mistralile ei projekteerinud.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Mistralilt ei varastatud vene laevastiku arvutisüsteemi kõvakettaid ega sidesüsteeme vaid elektroonikafirma Thales paigaldatud sidevahendid ja arvutisüsteemist kõvakettad koos Senit-9, Sic-21 toimimiseks vajaliku tarkvaraga.Laeva arvutisüsteemist on kadunud kõvakettad, lisaks on ära varastatud elektroonikafirma Thales paigaldatud sidevahendid.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Kas mitte rahvusvahelise öiguse järgi ei tohi relvi müüa söjas olevale riigile, eriti, kui ta veel agressor on?
Kas agressor ei teadnud, et millega ta agresiooni alustades riskib?
Kas agressor ei teadnud, et millega ta agresiooni alustades riskib?
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
ok, selge. nüüd küsimus, kes varastas?kaer kirjutas:Mistralilt ei varastatud vene laevastiku arvutisüsteemi kõvakettaid ega sidesüsteeme vaid elektroonikafirma Thales paigaldatud sidevahendid ja arvutisüsteemist kõvakettad koos Senit-9, Sic-21 toimimiseks vajaliku tarkvaraga.Laeva arvutisüsteemist on kadunud kõvakettad, lisaks on ära varastatud elektroonikafirma Thales paigaldatud sidevahendid.
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Laeva arvutisüsteemist olevat varastatutud kaks kõvaketast, emaplaat või graafikakaart ja Thalese poolt toodetud moodne erinevate serverite vahelise kommunikatsiooni juhtimise tarkvara. Saint-Nazaire prokurör väitis, et varastatud elektroonikaseadmed ei sisalda salajast või konfidentsiaalset teavet ja et antud Thales’i tarkvara arendusel on silmas peetud eelkõige tehnoloogiasiiret Venemaale ning võib töötada ainult kõnealuses laevas.
http://www.lemonde.fr/economie/article/ ... cltL7RK.99
Huvitav fakt on see, et vargus avastati samal päeval 25. novembril, kui Hollande teatas, et Prantsusmaa ei anna laeva Venemaale üle. Kas peale seda mindi kontrollima ega midagi kaduma pole läinud? Vargus ise võis väidetavalt aset leida vahemikus 18 - 25 november. See on ajavahemik, kus Venemaa juba kahtlustas, et Mistral jääb saamata. 16. novembril G-20 tippkohtumisel andis Hollande oma avaldusega mõista, et Venemaa saab oma Mistralid kätte, öeldes, et et ta ei lase ennast Mistralite tarne asjus survestada ja otsuse langetamisel arvestab Prantsusmaa huve. Vene välisministeeriumi esindaja Maria Zakharova aga ütles, et Mistralite ümber on käimas "kummaline vodevill", kuna Prantsusmaa ametlikud esindajaid annavad vastuolulisi avaldusi. Prantsusmaa politsei aga välistab Vene meremeeste võimalikku seotust vargusega…
Mulle kahjuks ei meenu enam, kust ma lugesin või kuulasin ühe vene poliitiku juttu, kes ütles, et Venemaa küll ähvardab Prantsusmaad Stockholmi Arbitraažikohtuga, kuid vaevalt ta seda tegema hakkab. Ja põhjuseks tõi ta välja kohtutee mõttetuses, kuna Mistralite vaidlus on kasvanud tavapärasest kaubanduslikust vaidlusest üle poliitilist laadi vaidlusesse. Prantsusmaa võib kaitsta ennast EL poolt juulis Venemaale kehtestatud relvaembargoga ja isegi kui Venemaa selle vaidluse kohtus võidab, see ei anna veel garantiid, et ta selle raha ka kätte saab, sest 90. aastate lõpus kohustati Venemaad sama arbitraažikohtu poolt maksma suuri summasid ühele Šveitsi firmale, mille otsuseid Venemaa enda kohtud eirasid.. Nii et Venemaa jaoks oleks kasulikum unustada trahviraha ja säilitada suhted Prantsusmaaga ja... hea partnerlussuhete korral miks mitte nõuda talt näit. "Senit-9" tehnoloogiat?
Nende Mistralite lepingute osas on üldse palju segast. Tulebki välja, et Venemaa suureks unistuseks on (või oli) saada koos Mistralitega uusimat "Senit-9" tehnoloogiat. Ilma selleta polevat venelased nõus laevu ostma, kuid paljud, eriti just kaitseväelased, olid algusest peale selle "know-how" tehnoloogia üleandmise vastu (http://ria.ru/defense_safety/20110506/371451045.html). Venemaa on kogu aeg oma uudistes väitnud, et käimasolevad läbirääkimised või siis veel allkirjastamisel olevad lepingud näevad, ette, et Mistralitega tuleb kaasa ka "Senit-9", kuid Prantsusmaa on pidevalt väitnud vastupidist, et selle lepingusumma sisse "Senit-9" ei ole arvestatud ja hetkel ongi ebaselge, kas Prantsusmaa hiljem lõpuks andis järele või mitte. Juba 2011. aasta juunis kilkas RIA Novosti, et Venemaa sai Prantsusmaalt "Senit-9" ja "Sic-21":
http://ria.ru/defense_safety/20110620/390588171.html
http://rus.postimees.ee/475894/rf-poluc ... -mistralju
Ja hilisemad allikad väidavad, et "Senit-9" ja "Sic-21" antakse täispaketina venelastele üle alles 2. ja 3. Mistraliga, kui on kindlalt teada, et Venemaa need viimast kaks ikkagi tellib:
http://vpk.name/news/100235_franciya_pe ... ablei.html
Üks huvitav 2011 a. kevade artikkel.
Vene kaitseministeeriumi analüütik ja Moskvas tegutseva strateegia ja tehnoloogia analüüsikeskuse direktor Ruslan Pukhov: "Kõige väärtuslikum asi Mistralil" ja „Miks prantslased keelduvad süsteemi SENIT-9 loovutamist? Mis teeb selle nii tähtsaks?“: http://vz.ru/society/2011/5/6/489429.html
http://www.lemonde.fr/economie/article/ ... cltL7RK.99
Huvitav fakt on see, et vargus avastati samal päeval 25. novembril, kui Hollande teatas, et Prantsusmaa ei anna laeva Venemaale üle. Kas peale seda mindi kontrollima ega midagi kaduma pole läinud? Vargus ise võis väidetavalt aset leida vahemikus 18 - 25 november. See on ajavahemik, kus Venemaa juba kahtlustas, et Mistral jääb saamata. 16. novembril G-20 tippkohtumisel andis Hollande oma avaldusega mõista, et Venemaa saab oma Mistralid kätte, öeldes, et et ta ei lase ennast Mistralite tarne asjus survestada ja otsuse langetamisel arvestab Prantsusmaa huve. Vene välisministeeriumi esindaja Maria Zakharova aga ütles, et Mistralite ümber on käimas "kummaline vodevill", kuna Prantsusmaa ametlikud esindajaid annavad vastuolulisi avaldusi. Prantsusmaa politsei aga välistab Vene meremeeste võimalikku seotust vargusega…
Küsimus võib-olla ei olegi selles, kes seda varastas aga selles, kas vargus ikka toimus? Kui need varastaud elektroonikaseadmed ei sisaldanud midagi salajast või konfidentsiaalset, siis mingi tähtsus neil ikka oli, vastasel juhul poleks neid ju varastatud? Vaevalt, et mingi laevatehase maaler või vene madrus need niisama naljapiluks ära võttis. Kõik tundub väga kummalisena ja ma üldse ei imestaks, kui selle varguse lavastas Prantsusmaa ise ja müüs "diplomaatiat" kasutades tehnoloogia Venemaale ning aastaid hiljem me loeme kuskil neti avarustes või mõnes spets. väljaandes näit. sarnast uudist, et Venemaa on leiutanud ja kasutab oma sõjalaevadel moodsat ja operatiivset "SENIT"-i sarnast info juhtimissüsteemi, millega on võimalik jälgida korraga kuni 1000 sihtmärki õhus, vees ja maapinnal? Vaatamata kokkusattumustele avaldas ju Prantsusmaa kaitseministeerium kohe peale vargust, et Venemaad seadmete varguses ei kahtlustata.. Ja kui nüüd arvestada riikide omavahelisi suhteid, tihedat sõjalist koostööd nii tehnika kui ka tehnoloogia vallas ja summat, mida Prantsusmaa peaks Venemaale tagasi maksma, kas need ei ole mitte põhjusteks see tehnoloogia neile salaja maha müüa? Poleemika käis ju laevade üleandmisest, kuid tehnoloogia müümise osas vist nii suurt survet Prantsusmaale ei avaldatud. Summa, mida Prantsusmaa peaks Moskvale tagasi maksma võib ulatuda miljardi euroni või isegi enam, sest Venemaa olevat kahe esimese laeva eest maksnud üle poole ettenähtud summast e. 700 milj. eurot. Ja kui Venemaa läheks kohtusse ja võidaks ka selle, siis sellele summale lisanduks veel trahviraha lepingust taganemise eest 251 milj. eurot, pluss kohtululud (allikas: http://www.themoscowtimes.com/news//bus ... 06869.html).vk1 kirjutas:ok, selge. nüüd küsimus, kes varastas?kaer kirjutas: Mistralilt ei varastatud vene laevastiku arvutisüsteemi kõvakettaid ega sidesüsteeme vaid elektroonikafirma Thales paigaldatud sidevahendid ja arvutisüsteemist kõvakettad koos Senit-9, Sic-21 toimimiseks vajaliku tarkvaraga.
Mulle kahjuks ei meenu enam, kust ma lugesin või kuulasin ühe vene poliitiku juttu, kes ütles, et Venemaa küll ähvardab Prantsusmaad Stockholmi Arbitraažikohtuga, kuid vaevalt ta seda tegema hakkab. Ja põhjuseks tõi ta välja kohtutee mõttetuses, kuna Mistralite vaidlus on kasvanud tavapärasest kaubanduslikust vaidlusest üle poliitilist laadi vaidlusesse. Prantsusmaa võib kaitsta ennast EL poolt juulis Venemaale kehtestatud relvaembargoga ja isegi kui Venemaa selle vaidluse kohtus võidab, see ei anna veel garantiid, et ta selle raha ka kätte saab, sest 90. aastate lõpus kohustati Venemaad sama arbitraažikohtu poolt maksma suuri summasid ühele Šveitsi firmale, mille otsuseid Venemaa enda kohtud eirasid.. Nii et Venemaa jaoks oleks kasulikum unustada trahviraha ja säilitada suhted Prantsusmaaga ja... hea partnerlussuhete korral miks mitte nõuda talt näit. "Senit-9" tehnoloogiat?
Nende Mistralite lepingute osas on üldse palju segast. Tulebki välja, et Venemaa suureks unistuseks on (või oli) saada koos Mistralitega uusimat "Senit-9" tehnoloogiat. Ilma selleta polevat venelased nõus laevu ostma, kuid paljud, eriti just kaitseväelased, olid algusest peale selle "know-how" tehnoloogia üleandmise vastu (http://ria.ru/defense_safety/20110506/371451045.html). Venemaa on kogu aeg oma uudistes väitnud, et käimasolevad läbirääkimised või siis veel allkirjastamisel olevad lepingud näevad, ette, et Mistralitega tuleb kaasa ka "Senit-9", kuid Prantsusmaa on pidevalt väitnud vastupidist, et selle lepingusumma sisse "Senit-9" ei ole arvestatud ja hetkel ongi ebaselge, kas Prantsusmaa hiljem lõpuks andis järele või mitte. Juba 2011. aasta juunis kilkas RIA Novosti, et Venemaa sai Prantsusmaalt "Senit-9" ja "Sic-21":
http://ria.ru/defense_safety/20110620/390588171.html
http://rus.postimees.ee/475894/rf-poluc ... -mistralju
Ja hilisemad allikad väidavad, et "Senit-9" ja "Sic-21" antakse täispaketina venelastele üle alles 2. ja 3. Mistraliga, kui on kindlalt teada, et Venemaa need viimast kaks ikkagi tellib:
http://vpk.name/news/100235_franciya_pe ... ablei.html
Üks huvitav 2011 a. kevade artikkel.
Vene kaitseministeeriumi analüütik ja Moskvas tegutseva strateegia ja tehnoloogia analüüsikeskuse direktor Ruslan Pukhov: "Kõige väärtuslikum asi Mistralil" ja „Miks prantslased keelduvad süsteemi SENIT-9 loovutamist? Mis teeb selle nii tähtsaks?“: http://vz.ru/society/2011/5/6/489429.html
Re: Kuidas uputada MISTRAL-i?
Venelased sõitsid ilma Mistralita koju.
http://www.belaruspartisan.org/politic/289795/
http://www.belaruspartisan.org/politic/289795/
18 ноября российским морякам во Франции закрыли доступ на борт "Мистраля". Сегодня же российский экипаж, который с июня тренировался на "Мистрале", покинул французский порт Сен-Назер. 570 моряков на корабле "Смольный" отправились домой.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist