Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Praegu on tekkimas järgmine probleem - kohalike maavarade, eelkõige liiva ja killustiku nappus.
RB taolise mahuga ehituse lisandumise turule tõstab materjalide hinna kosmosesse, sest uusi kaevandusi samahea kui ei lisandu.
RB taolise mahuga ehituse lisandumise turule tõstab materjalide hinna kosmosesse, sest uusi kaevandusi samahea kui ei lisandu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kuidas selle RB tasuvusega olema saab ?
Kleebin ERR i lehelt : Mullu ületasid Eesti Raudtee kulud tulusid 20,7 miljoni euroga ja seadus ütleb, et riik peab selle kahjumi kompenseerima. MKM-ile eraldati ettenägelikult mulluses riigieelarves kahjumi katmiseks raha, kuid seda vaid 12 miljonit eurot. Seega on vaja veel 8,7 miljonit.
Kleebin ERR i lehelt : Mullu ületasid Eesti Raudtee kulud tulusid 20,7 miljoni euroga ja seadus ütleb, et riik peab selle kahjumi kompenseerima. MKM-ile eraldati ettenägelikult mulluses riigieelarves kahjumi katmiseks raha, kuid seda vaid 12 miljonit eurot. Seega on vaja veel 8,7 miljonit.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Rail Balticuga hakatakse Eestist Euroopa suunal fosforiiti vedama, samuti meritisi Hiinast läbi Soome tulevaid konteinereid. Lisaks käib iga enesest lugupidav eestlane vähemalt korra kuus Berliinis ja korra nädalas Riias (keskmistatult), ja nii see tulu tulebki.parkija kirjutas: ↑03 Veebr, 2023 22:02 Kuidas selle RB tasuvusega olema saab ?
Kleebin ERR i lehelt : Mullu ületasid Eesti Raudtee kulud tulusid 20,7 miljoni euroga ja seadus ütleb, et riik peab selle kahjumi kompenseerima. MKM-ile eraldati ettenägelikult mulluses riigieelarves kahjumi katmiseks raha, kuid seda vaid 12 miljonit eurot. Seega on vaja veel 8,7 miljonit.
-
- Liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: 28 Juun, 2022 10:01
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
RB võtab endale suure osa transiidist, mis hetkel tiksub veokite peal. Põhja-Jäämere sulamisel tekib ka potentsiaalne transpordikoridor Põhja-Norrast läbi Soome ning potentsiaalse tunneli otse Ida-Euroopa turule.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ok, mina oma viimases postituses ironiseerisin, mõni usub vist tõemeeli. Uuringud on näidanud et tavaveokite kaubavedu ei koli RB peale sest selleks oleks vaja eri piirkondades suuri vaheterminale mida ei planeerita, autovedu kasvab järjest, võetakse kasutusele suuremaid veokeid (hetkel TRAM-is käimas järjekordne vastavateemaline uuring millega ka ise seotud). Autovedu on kordades paindlikum, ja kui arvestada võimalikku ümberladustamist ja sellele kuuluvat aega, siis ka kiirem. Pealegi, RB lõppeb endiselt Poolas, seal lõppeb siis ka planeeritav transiit. Hiinast tulev kaup tuleb ka unustada, esiteks oleks optimaalsem transiit läbi Rootsi, aga teiseks on Hiina hetkeolukord selline et tellimused venivad, kauba ja transiidi hind on kõvasti kõrgem ja need Eesti kaubitsejad kes on Hiinaga pikka aega arvestanud, koostööleppeid sõlminud ja tootmisesse investeerinud on sügavates muremõtetes praegu (vähemalt eilse õhtuse seisuga, isiklikest kontaktidest)JimLaheyUnlimited kirjutas: ↑04 Veebr, 2023 9:23 RB võtab endale suure osa transiidist, mis hetkel tiksub veokite peal. Põhja-Jäämere sulamisel tekib ka potentsiaalne transpordikoridor Põhja-Norrast läbi Soome ning potentsiaalse tunneli otse Ida-Euroopa turule.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Julgen kahelda selles reisiliikluses , kaubavedu pole ka kindel , kui jääb siis fosforiit siit minema , vastu saame ää ussitud maa . Olen RB vastu , selle nutsu võiks kaitsevõime suurendamiseks kasutada , aga "vunts" ei luba seda . Samamoodi võiks läbikukkunuks lugeda "tasuta" ühistranspordi , kulu 80 miljonit , ka riigikaitsesse .
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9148
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tasuta ühistranspordi koha pealt nõus - tegemist on riikliku laristamisega.parkija kirjutas: ↑04 Veebr, 2023 14:04 Julgen kahelda selles reisiliikluses , kaubavedu pole ka kindel , kui jääb siis fosforiit siit minema , vastu saame ää ussitud maa . Olen RB vastu , selle nutsu võiks kaitsevõime suurendamiseks kasutada , aga "vunts" ei luba seda . Samamoodi võiks läbikukkunuks lugeda "tasuta" ühistranspordi , kulu 80 miljonit , ka riigikaitsesse .
RB koha pealt mitte. See on strateegilise infra projekt samamoodi, kui energiasüsteemi ühendamine ja sageduse sünkroniseerimine Euroopaga ning sellisena täiesti vältimatu. Jutt, et RB-d tehakse fosforiidi pärast on propaganda, mille allikaid tasub otsida meist ida poolt. Kui siin kunagi peaks hakatama fosforiiti kaevandama, veetakse see välja laevade, mitte kiirrongidega. Meretransport on vähemalt poole odavam.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Siin on ju riigil piisavad hoovad maksustamisel. Ja olgem ausad_ järjest populaarsust koguva rohelise ilmavaate poole pealt on kaubavedu rongidel märksa odavam ja keskkonnasäästlikum. Ja kiirem. Palju võtab kütust 60 haake vedamine Tallinna sadamast Berliini alla raudteel ja maanteel ninadega? juhtide tööajast ma siinkohal ei räägigi.Autovedu on kordades paindlikum
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kas need 60 haaget Berliini eksisteerivad ka reaalselt?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Suuri autoronge (üle 12 meetri) sõidab Maanteeameti loenduse põhjal ööpäevas sel trassil 1575. Nii et võiks arvata, et päris reaalselt eksisteerivad
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
No vat just.See on strateegilise infra projekt
Me saame omale "Lääne-Euroopa" rööpmelaiusega ühenduse ja liitlaste tavaari ei pea enam kusagil pudelikaelas ümberlaadima või vagunite-vedurite rattaid vahetama...
Eesti Raudtee: Euroopa rööpmelaiusele üleminek maksaks 8,7 miljardit
https://majandus.postimees.ee/7599021/e ... -miljardit
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tasuvus on väga suhteline. Riigikaitse sisse toomine on eriti loominguline valdkond, sest seal sõltub tasuvuse arvutamine juba parasjagu käigusolevast stsenaariumist. Kaubaveo osas on selge, et mingi turg kindlasti on ja see vähendab autotransporti. Ka autodega veetakse suur osa kaubast logistikakeskustesse ja sealt laiali, seega paindlikkuse eelis on suhteline. Reisijatranspordi osas on aga kiired ja mugavad ühendused alati teretulnud.
Tasuta kohalik ühistransport on ka täiesti ok mõte. Ideaalsel juhul teen oma toimetused linnas kasutades ühistransporti, mis on mugav, kiire, lihtne ja öko. Praktiline korraldus on meil siin aga täiesti erinev, sest ühistranspordi kasutamine ei ole enamasti mugav, kiire ega lihtne. Kirsiks tordil näiteks Tallinna puhul on tasuta lühistranspordi tingimustes jätkuvalt pileteid kontrollivate mängupolitseinike ja keskpartei värvides valideerimiskaartide süsteemi üleval pidamine.
Tasuta kohalik ühistransport on ka täiesti ok mõte. Ideaalsel juhul teen oma toimetused linnas kasutades ühistransporti, mis on mugav, kiire, lihtne ja öko. Praktiline korraldus on meil siin aga täiesti erinev, sest ühistranspordi kasutamine ei ole enamasti mugav, kiire ega lihtne. Kirsiks tordil näiteks Tallinna puhul on tasuta lühistranspordi tingimustes jätkuvalt pileteid kontrollivate mängupolitseinike ja keskpartei värvides valideerimiskaartide süsteemi üleval pidamine.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Paluks viiteid sellisetele uuringutele.Dr.Sci kirjutas: ↑04 Veebr, 2023 13:58Ok, mina oma viimases postituses ironiseerisin, mõni usub vist tõemeeli. Uuringud on näidanud et tavaveokite kaubavedu ei koli RB peale sest selleks oleks vaja eri piirkondades suuri vaheterminale mida ei planeerita, autovedu kasvab järjest, võetakse kasutusele suuremaid veokeid (hetkel TRAM-is käimas järjekordne vastavateemaline uuring millega ka ise seotud). Autovedu on kordades paindlikum, ja kui arvestada võimalikku ümberladustamist ja sellele kuuluvat aega, siis ka kiirem. Pealegi, RB lõppeb endiselt Poolas, seal lõppeb siis ka planeeritav transiit. Hiinast tulev kaup tuleb ka unustada, esiteks oleks optimaalsem transiit läbi Rootsi, aga teiseks on Hiina hetkeolukord selline et tellimused venivad, kauba ja transiidi hind on kõvasti kõrgem ja need Eesti kaubitsejad kes on Hiinaga pikka aega arvestanud, koostööleppeid sõlminud ja tootmisesse investeerinud on sügavates muremõtetes praegu (vähemalt eilse õhtuse seisuga, isiklikest kontaktidest)JimLaheyUnlimited kirjutas: ↑04 Veebr, 2023 9:23 RB võtab endale suure osa transiidist, mis hetkel tiksub veokite peal. Põhja-Jäämere sulamisel tekib ka potentsiaalne transpordikoridor Põhja-Norrast läbi Soome ning potentsiaalse tunneli otse Ida-Euroopa turule.
Lisaks viitaks, et Poolas on raudteevõrk täitsa olemas
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ka minu teada on Varssavist Euroopasse toimiv raudtee olemas. Tiba üle 500 kilomeetri ja võtab aega viis ja pool tundi.Pealegi, RB lõppeb endiselt Poolas, seal lõppeb siis ka planeeritav transiit.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 21 külalist