IFR lendamine
Postitatud: 29 Jaan, 2014 19:51
Et juttu jätkuks, kas siin mõni piloodipaberitega tegevlendur ka on? Mina pole piloot, ja ei saa ka kunagi, kuigi lennutunde "reisijana" on lugematu arv kogunenud igasuguste aparaatide peal...
Aga teema mõte oli, et kuidas käib IFR(Instrumented Flight Rules) treening? Kui lennumasin kaob madalasse vihmapilve, siis kabiinist pole üldse mõtet välja vaadatagi, nähtavus on konkreetne NULL! Siis peab piloot ainult kellade järgi välkkiireid otsuseid vastu võtma, asend, kiirus, kurss, asukoht, mootorite töö, kütus, kas pole mingit kokkupõrkeohtu TCAS ja hunnik asju veel, samas maa on lähedal, kiirus ju suur ja kokkupõrkeoht kah olemas... kui veel hävitusherilane oleks juhtida ja keegi sind taga ka ajaks sihik lukus juba... Ja nende suurte reisikate maandamine läbi pilve pimedalt, kui ILS feilib, siis ikkagi oskab kogenud piloot asjanduse rajale täpselt maha tuua. Müstilised oskused peavad olema.
Kui on päris piloote, rääkige...
Aga teema mõte oli, et kuidas käib IFR(Instrumented Flight Rules) treening? Kui lennumasin kaob madalasse vihmapilve, siis kabiinist pole üldse mõtet välja vaadatagi, nähtavus on konkreetne NULL! Siis peab piloot ainult kellade järgi välkkiireid otsuseid vastu võtma, asend, kiirus, kurss, asukoht, mootorite töö, kütus, kas pole mingit kokkupõrkeohtu TCAS ja hunnik asju veel, samas maa on lähedal, kiirus ju suur ja kokkupõrkeoht kah olemas... kui veel hävitusherilane oleks juhtida ja keegi sind taga ka ajaks sihik lukus juba... Ja nende suurte reisikate maandamine läbi pilve pimedalt, kui ILS feilib, siis ikkagi oskab kogenud piloot asjanduse rajale täpselt maha tuua. Müstilised oskused peavad olema.
Kui on päris piloote, rääkige...