Venemaa majandus ja sanktsioonid I
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Pühapäevast, 27. märtsist, lõpetab Soome-Vene vaheline Allegro rong oma sõitmised. Kõik soomlased, kes on soovinud, on selle ajaga saanud Venemaalt minema ja edasi pole mõtet rongiliini töös hoida.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008706081.html
Pool tundi pärast Fazeri teadet, et lõpetab äri Venemaal, tuli kohe Vene valitsuse poolt kõne ja ähvardati personali vangistusega. Sarnane surve paljudele välisfirmadele.
https://www.hs.fi/visio/art-2000008695902.html
Aasia börsid ka languses uute sanktsioonide ootuses.
https://www.msn.com/en-us/money/markets/asian-stocks-fall-as-western-allies-vow-more-sanctions-against-russia/ar-AAVtpSe?ocid=msedgntp
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008706081.html
Pool tundi pärast Fazeri teadet, et lõpetab äri Venemaal, tuli kohe Vene valitsuse poolt kõne ja ähvardati personali vangistusega. Sarnane surve paljudele välisfirmadele.
https://www.hs.fi/visio/art-2000008695902.html
Aasia börsid ka languses uute sanktsioonide ootuses.
https://www.msn.com/en-us/money/markets/asian-stocks-fall-as-western-allies-vow-more-sanctions-against-russia/ar-AAVtpSe?ocid=msedgntp
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei mõista seda personali ähvardamist, enamik neist venelased, võibolla mõni tippjuht on välismaalane, aga ega sellise tegelase vangistamine ei pane vajalikke Lääne komponente imejõena voolama. Töötasin kunagi ühes rahvusvahelises firmas, millel oli/on ka korralik tehas Venemaal püsti pandud. Sealsest personalist oli tippjuht välismaalane, ülejäänud kõik kohalikud, nö knowhow-st ja komponentidest enamik tuli Läänest ja toodet pandi kokku Venemaal. Mingi osa põhitoormest saadi ka Venemaalt st hea odav toota, aga kui tehniline pool ja nö Lääne komponentide pool on kinni pandud, siis see tehas kohalikust materjalist ka enam midagi toota ei suuda, ei aita ka see, kui pistad juhtkonna türmi.Pool tundi pärast Fazeri teadet, et lõpetab äri Venemaal, tuli kohe Vene valitsuse poolt kõne ja ähvardati personali vangistusega. Sarnane surve paljudele välisfirmadele.
Unforeseen consequences
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9131
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
NGolf kirjutas:...
Pool tundi pärast Fazeri teadet, et lõpetab äri Venemaal, tuli kohe Vene valitsuse poolt kõne ja ähvardati personali vangistusega. Sarnane surve paljudele välisfirmadele.
https://www.hs.fi/visio/art-2000008695902.html
...
Saab ju äri jätkata müües 1 šokolaadi nädalas näiteks. Äri missugune.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
https://www.reuters.com/business/energy/exclusive-chinas-sinopec-pauses-russia-projects-beijing-wary-sanctions-sources-2022-03-25/
Reutersi raport, et Sinopec peatas arutelud potentsiaalselt 500 miljoni dollari väärtuses investeeringute üle, oli esimene konkreetne märk sellest, et sanktsioonid segavad Moskva ja Pekingi vahelist kaubandust.
Peking on korduvalt väljendanud vastuseisu sanktsioonidele, nõudes, et ta säilitaks normaalsed kaubandussidemed. Kuid kulisside taga on valitsus ettevaatlik Hiina ettevõtete suhtes, kes satuvad sanktsioonidesse ja sunnivad neid ettevaatlikult käituma.
"Ettevõtted järgivad selles kriisis jäigalt Pekingi välispoliitikat," ütles Hiina riikliku naftakompanii juht.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Teemal kodumaised asenduskaubad.
Kaasaegsete Kamazide tootmisega on probleem - pole komponente. Samas öeldakse, et täielikult(uue põlvakonna) tootmist ei lõpetada kuna tohutult on aega ning raha investeeritud. Sonitakse midagi lahenduste leidmisest ja väiksemahulises jätkamisest. Võib olla eeldatakse, et paari kuu pärast on asjad normaliseerunud.
https://st-kt.ru/news/kamaz-prodolzhit-vypusk-gruzovikov-semeistv-k4-i-k5
Igatahes, et täita tarbijate vajadused kaevab Kamaz vanad mudelid välja. Welcome to USSR.
https://twitter.com/kharkiv_warnews/status/1507354789029502983
https://tekdeeps.com/kamazs-response-to-western-sanctions-they-bring-back-the-soviet-construction-car-engine/
Kaasaegsete Kamazide tootmisega on probleem - pole komponente. Samas öeldakse, et täielikult(uue põlvakonna) tootmist ei lõpetada kuna tohutult on aega ning raha investeeritud. Sonitakse midagi lahenduste leidmisest ja väiksemahulises jätkamisest. Võib olla eeldatakse, et paari kuu pärast on asjad normaliseerunud.
https://st-kt.ru/news/kamaz-prodolzhit-vypusk-gruzovikov-semeistv-k4-i-k5
Igatahes, et täita tarbijate vajadused kaevab Kamaz vanad mudelid välja. Welcome to USSR.
https://twitter.com/kharkiv_warnews/status/1507354789029502983
https://tekdeeps.com/kamazs-response-to-western-sanctions-they-bring-back-the-soviet-construction-car-engine/
-
- Liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Siit saab vaadata missugune see k3 kabiin on.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kamaz_vehicles
Refereeritud piltidel kuvati k1 kabiine.
Aga nagu eelnevalt on jutuks olnud, Cumminsi mootorid, ZF käigukastid ja Boschi kütusesüsteemidest ilmajäämine viib korralikult ajas tagasi. Tuleb välja, et isegi Liebherri analoogi nad ei suuda toota.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kamaz_vehicles
Refereeritud piltidel kuvati k1 kabiine.
Aga nagu eelnevalt on jutuks olnud, Cumminsi mootorid, ZF käigukastid ja Boschi kütusesüsteemidest ilmajäämine viib korralikult ajas tagasi. Tuleb välja, et isegi Liebherri analoogi nad ei suuda toota.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei viitsi netilehitseja ajaloost otsima hakkata, kuid kusagil oli ka arutelu seoses selle Kamazi jutuga "uusi ei saa toota aga hakkame vanu tootma" kus mingi tegelane, kes väitis, et töötab seal ... ütles, et "ahvi unenägu"
Vanade mudelite tootmiseks pidi kõik sisseade juba ammu kusagil kuusakoskis olema ja praegune sisseade ei võimalda vanu mudeleid 1:1 tootma hakkata. Ennustas, et kui end täna kätte võtavad ja hakkavad kohandama, ehk aasta pärast veereb midagi välja, et probleem ei pidanud ainult kabiinis olema.
Lisaks vingus selle üle, et Kamazi kokkupanek pidi üsna tööjõumahukas olema, et käsitööd palju, et tänu sellele tootmist vajadusel pea võimatu kasvatada kiirelt.
Elame näeme, mulle tundub see üsna loogilise juttuna.
Vanade mudelite tootmiseks pidi kõik sisseade juba ammu kusagil kuusakoskis olema ja praegune sisseade ei võimalda vanu mudeleid 1:1 tootma hakkata. Ennustas, et kui end täna kätte võtavad ja hakkavad kohandama, ehk aasta pärast veereb midagi välja, et probleem ei pidanud ainult kabiinis olema.
Lisaks vingus selle üle, et Kamazi kokkupanek pidi üsna tööjõumahukas olema, et käsitööd palju, et tänu sellele tootmist vajadusel pea võimatu kasvatada kiirelt.
Elame näeme, mulle tundub see üsna loogilise juttuna.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Alates 28-ndast märtsist saab Venemaal jälle osta kulda.
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 7233.shtml
Ehh, vaat see on tore uudis. Mis asja need pankurid seal välismaal ikka toimetavad, kodus töö puhta tegemata!
Riigiduuma hakkab arutama eelnõud keskpanga õiguse kohta piirata pankurite lahkumist Venemaalt
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 6813.shtml
Mingite IT-imeeste pärast ei ole vaja küll muretseda.
Valitsus keeldus IT-spetsialistidel Venemaalt lahkumise keelamisest
https://www.gazeta.ru/tech/news/2022/03 ... 6771.shtml
Vene nutitelefonid OP süsteem viiakse pärast Androidi kasutamise keelustamist üle Hiina operatsioonisüsteemile
https://www.gazeta.ru/tech/news/2022/03 ... 6669.shtml
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 7233.shtml
Venemaa Pank ostab alates 28. märtsist siseturult pankadest kulda fikseeritud hinnaga. Sellest teatati keskpanga veebisaidil .
"Hind 28. märtsist 30. juunini 2022 (kaasa arvatud) on 5000 rubla 1 grammi kohta," lisas keskpank.
Panga hinnangul võimaldab kehtestatud hinnatase sel aastal stabiilset kullaga varustamist ja kullakaevandustööstuse tõrgeteta toimimist.
Ehh, vaat see on tore uudis. Mis asja need pankurid seal välismaal ikka toimetavad, kodus töö puhta tegemata!
Riigiduuma hakkab arutama eelnõud keskpanga õiguse kohta piirata pankurite lahkumist Venemaalt
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 6813.shtml
Riigiduuma julgeolekukomitee toetas 2020. aasta veebruari seaduseelnõu, millega antakse keskpangale võimalus piirata Venemaa pankurite, kindlustusseltside ja valitsusväliste pensionifondide (NPF) juhtide reisimisõigust, märgiti seadusandlikus toetuses. Süsteem .
Märgitakse, et eelnõu esitati alamkojale 2020. aasta alguses, kuid ei jõudnud epidemioloogilise olukorra tõttu esimesele lugemisele. Ta pidi lahendama "põgenenud" pankurite probleemi, kes viisid oma krediidiasutuse pankrotti, võtsid oma varad välja ja põgenesid välismaale.
Selle dokumendi kohaselt saab Vene Föderatsiooni Pank nõuda ajutise lahkumisõiguse piirangu kehtestamist, esitades kohtule haldusnõude.
"Selle (eelnõu) põhieesmärk on luua täiendav mehhanism kodanike õiguste kaitseks eelkõige ühisehituse valdkonnaga tegelevate krediidi- ja mittekrediidiasutuste juhtkonna ebaseaduslike tegude eest," selgitasid parlamendisaadikud. järelduse tekst.
Eelnõu hõlmab pankade, kindlustusorganisatsioonide või NPF-ide juhte, samuti nende asetäitjaid, juhatuse liikmeid, pearaamatupidajaid ja omanikke.
Algatust arutab riigiduuma 5. aprilli koosolekul.
Mingite IT-imeeste pärast ei ole vaja küll muretseda.
Valitsus keeldus IT-spetsialistidel Venemaalt lahkumise keelamisest
https://www.gazeta.ru/tech/news/2022/03 ... 6771.shtml
Venemaa asepeaminister Dmitri Tšernõšenko ütles, et valitsus ei kavatse kehtestada IT-spetsialistidele riigist lahkumise keeldu. Sellest teatati Gazeta.Ru kabineti aseesimehe pressiteenistuses.
"Käidan vastutustundlikult, et valitsus ei kehtesta IT-spetsialistide välismaale reisimise keeldu," ütles ta.
Tšernõšenko sõnul kavatseb valitsuskabinet toetada ja arendada infotehnoloogia valdkonda ja selle spetsialiste ning keeldub igasuguste piirangute ja keeldude kehtestamisest.
"Iga IT-spetsialist võib soovi korral töötada välisfirmas kõikjal maailmas," selgitas asepeaminister. Ta lisas, et IT-spetsialistid leiavad oma kompetentsidele väärilist rakendust Venemaal.
Varem teatas ettevõte Concord eelnõu väljatöötamisest, mis keelaks IT-spetsialistidel Venemaalt vabalt lahkuda ja kehtestaks vajaduse koordineerida välisettevõtetes töötamist. Algatuse eesmärk oli "Venemaa strateegiliste huvide kaitsmine".
Digitaalarengu ministeerium on eelnõule juba vastu seisnud . Osakond on kindel, et sellised meetmed võivad kaasa tuua IT-spetsialistide väljavoolu suurenemise.
Vene nutitelefonid OP süsteem viiakse pärast Androidi kasutamise keelustamist üle Hiina operatsioonisüsteemile
https://www.gazeta.ru/tech/news/2022/03 ... 6669.shtml
Google on lõpetanud Androidi kasutava Venemaa ettevõtte BQ nutitelefonide sertifitseerimise. BQ tegevjuht Vladimir Puzanov ütles Gazeta.Ru-le, et uued brändiseadmed lastakse välja ilma Google'i mobiiliteenuste toeta.
"Kõik juba litsentsitud seadmed jätkavad tööd. Androidi uuendustega võib probleeme tekkida, ”ütles ta.
Varem sai ettevõte Puzanovi sõnul Google'ilt teate, et Ameerika seadused keelavad Venemaal teenuste osutamise, ekspordi, aga ka reekspordi, Ameerika päritolu tarkvara ja tehnoloogiate meie riiki ülekandmise.
BQ testib juba Hiina ettevõtte Huawei operatsioonisüsteemi Harmony OS. Puzanovi sõnul võivad uued Harmony OS-iga töötavad BQ nutitelefonid ilmuda juba 2022. aasta teisel poolel.
"Usume, et see [litsentsi tühistamine] mõjutab kogu turgu, sealhulgas välistootjaid. Tõenäoliselt lülitatakse Venemaa Föderatsioonis kõik Google'i teenused välja. Google'ilt pole veel ametlikku teavet saabunud. Eeldame, et see juhtub sama ootamatult kui tegevusloa peatamine,” lõpetas Puzanov.
Varem kirjutas Gazeta.Ru , et Google lõpetas Venemaa tootjate uute Android-nutitelefonide litsentsimise.
No one said survival was fun.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
muruniiduk kirjutas:Siit saab vaadata missugune see k3 kabiin on.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kamaz_vehicles
Refereeritud piltidel kuvati k1 kabiine.
Aga nagu eelnevalt on jutuks olnud, Cumminsi mootorid, ZF käigukastid ja Boschi kütusesüsteemidest ilmajäämine viib korralikult ajas tagasi. Tuleb välja, et isegi Liebherri analoogi nad ei suuda toota.
Mainit K3 on algse, seitsmekümnendatest pärit kabiini edasiarendus. Uued tuled-viled, pisku kõrgem katus ja rohkelt plasti. Mujal maailmas nimetatakse sellist teguviisi feissliftiks ja vormistatakse ilma suurema trummipõrinata paari aasta takka.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Google on lõpetanud Androidi kasutava Venemaa ettevõtte BQ nutitelefonide sertifitseerimise. BQ tegevjuht Vladimir Puzanov ütles Gazeta.Ru-le, et uued brändiseadmed lastakse välja ilma Google'i mobiiliteenuste toeta.
"Kõik juba litsentsitud seadmed jätkavad tööd. Androidi uuendustega võib probleeme tekkida, ”ütles ta.
Varem sai ettevõte Puzanovi sõnul Google'ilt teate, et Ameerika seadused keelavad Venemaal teenuste osutamise, ekspordi, aga ka reekspordi, Ameerika päritolu tarkvara ja tehnoloogiate meie riiki ülekandmise.
BQ testib juba Hiina ettevõtte Huawei operatsioonisüsteemi Harmony OS. Puzanovi sõnul võivad uued Harmony OS-iga töötavad BQ nutitelefonid ilmuda juba 2022. aasta teisel poolel.
"Usume, et see [litsentsi tühistamine] mõjutab kogu turgu, sealhulgas välistootjaid. Tõenäoliselt lülitatakse Venemaa Föderatsioonis kõik Google'i teenused välja. Google'ilt pole veel ametlikku teavet saabunud. Eeldame, et see juhtub sama ootamatult kui tegevusloa peatamine,” lõpetas Puzanov.
Varem kirjutas Gazeta.Ru , et Google lõpetas Venemaa tootjate uute Android-nutitelefonide litsentsimise.
BQ-st pole midagi kuulnud aga kiire netiotsing andis hoopis sellise tulemuse:
Hispaania telefonitootja BQ...
-
- Liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kadjakas kirjutas:Mainit K3 on algse, seitsmekümnendatest pärit kabiini edasiarendus. Uued tuled-viled, pisku kõrgem katus ja rohkelt plasti. Mujal maailmas nimetatakse sellist teguviisi feissliftiks ja vormistatakse ilma suurema trummipõrinata paari aasta takka.
Sellega meenub klassikaline vf autotööstuse evolutsiooni pilt
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Mäletan kunagi soomekeelset meemi sama pildiga, et miks asja koguaeg parendada, kui sai hea juba esimese korraga.Sellega meenub klassikaline vf autotööstuse evolutsiooni pilt
Aga teemast kah, eks vanad lihtsad Ladad lähevad jälle hinda, aga tõusikud nihverdavad endale läbi Ungari/India/Hiina mersusid ja bemme edasi ja võimaluse korral käivad neid siis Baltimaades nö sugulase külastamise viisaga esinduses hooldamas.
Unforeseen consequences
-
- Liige
- Postitusi: 1870
- Liitunud: 13 Mai, 2009 19:12
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Vene teede olukord samas ei parane, nüüd sanktsioonide all eriti ja siselennuliine ja lende jääb hõredamaks, seega tuleb hakata rohkem neljarattalist pruukima hakata, kui muidu sisse harjunud. Ja seda järjest kehvemates tingimustes, sh ka neljarattaline ise. Lasku käia.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Vene teede olukord samas ei parane, nüüd sanktsioonide all eriti ja siselennuliine ja lende jääb hõredamaks, seega tuleb hakata rohkem neljarattalist pruukima hakata, kui muidu sisse harjunud. Ja seda järjest kehvemates tingimustes, sh ka neljarattaline ise. Lasku käia.
Tegelikult on meil ka olukord teedeehituses ja remondis üsna nutune, sest paljud firmad kasutasid Venemaalt või Valgevenest toodud materjale. Asendust ei olevat eriti lihtne leida. See aasta võib antud sektoris pekki minna. Edasi läheb loodetavasti paremaks.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
nimetu kirjutas:Vene teede olukord samas ei parane, nüüd sanktsioonide all eriti ja siselennuliine ja lende jääb hõredamaks, seega tuleb hakata rohkem neljarattalist pruukima hakata, kui muidu sisse harjunud. Ja seda järjest kehvemates tingimustes, sh ka neljarattaline ise. Lasku käia.
Tegelikult on meil ka olukord teedeehituses ja remondis üsna nutune, sest paljud firmad kasutasid Venemaalt või Valgevenest toodud materjale. Asendust ei olevat eriti lihtne leida. See aasta võib antud sektoris pekki minna. Edasi läheb loodetavasti paremaks.
Mainitud riikidest toodud materjal on odavam aga see tähendab, et ka kvaliteet on madalam.