A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9067
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Kilo Tango »

See 3D mudel on mingi teismelise fantaasia.

A-10 suurim tugevus on selle arhitektuur. Selle lennuki ülesehituses on oma loogika, millest tuleb aru saada enne kui hakata alternatiive pakkuma. Muidu on tulemuseks mingi Su-25 sarnane poolkõva lahendus.

Viidatud lahendusel on palju puudusi:
1. Parttiib arhitektuur (stabilisaatorid on vastase otsetule all)
2. Mootor on varjamata
3. Tõukav propeller tähendab kõrget telikut, madalat tõusunurka ja ohtu propelleri purustamiseks vastu lennurada.
4. Piloodi vaatenurk üle lennuki nina on rohkem sobiv hävitajale kui ründelennukile
5. Kuppel ei sobi soomustamiseks jne.

Aga ... mulle tundub, et aastaid tagasi on seda jama juba kommenteeritud.
diesel
Liige
Postitusi: 627
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas diesel »

linni kirjutas:
2korda2 kirjutas: Kera pindala valem:S=4πr... Lööklaine mõju hinnata ei oska.
Ega matemaatika vastu saa. Ju siis oli aktiivne toimeraadius väiksem...
kahesaja kohta ma miskit tarka öelda ei tea, aga vana nässakas 75 lasi oma "kauba" sõidusuunas ettepoole ja koonusja kujuga. seega ilmselt per m2 oli tihedus piisav. ja nagu ma varem kirjutasin, siis tabamuseks loeti sihtmärgist neljasaja meetri kaugusele jõudmine. vähemasti nõnnamoodu meile seletati.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9067
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Kilo Tango »

diesel kirjutas:...
kahesaja kohta ma miskit tarka öelda ei tea, aga vana nässakas 75 lasi oma "kauba" sõidusuunas ettepoole ja koonusja kujuga. seega ilmselt per m2 oli tihedus piisav. ja nagu ma varem kirjutasin, siis tabamuseks loeti sihtmärgist neljasaja meetri kaugusele jõudmine. vähemasti nõnnamoodu meile seletati.
Sellisel juhul on ideaaljuhul tegemist ringiga, mille peale kõik kuulid ühtlaselt jaotuvad. Sellisel juhul rakendub ringi pindala valem, mille järgi tuleb 1 kuul 62,5m2 peale. Kui see on "piisav tihedus", siis võib suhteliselt muretu olla.
onu juulius
Liige
Postitusi: 382
Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas onu juulius »

Kilo Tango kirjutas:Sellisel juhul on ideaaljuhul tegemist ringiga, mille peale kõik kuulid ühtlaselt jaotuvad. Sellisel juhul rakendub ringi pindala valem, mille järgi tuleb 1 kuul 62,5m2 peale. Kui see on "piisav tihedus", siis võib suhteliselt muretu olla.
Mille järgi sa leiad selle ringi diameetri? Kui kuulid paiskuvad igas suunas ühtlaselt laiali, siis tuleks teada raketi lõhkepea algkiiruse ja kuulide laialilendamise kiiruse suhet. Aga on ju ka võimalus, et lõhkelaeng on sellise kujuga, mis juba ise paiskab kuulid eelistatavalt lennusuunas. Siis on üldse raske midagi arvutada.
diesel
Liige
Postitusi: 627
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas diesel »

keeruline lugu. võimalik, et kuskilt netiavarustest leiab täpsema info. või sekkub vestlusse mõni pädevam "raketshik". minu mälus on jutud "nõelte pilvest", mis heal juhul sihtmärgi nii peeneks teeb, et see õhus pudiks laguneb. kuda kraam ruumis jaotub, seda ma ka ei tea. plakatitel oli raketi ninast väljuv kitsas koonus. oli see kunstniku nägemus või tehniline joonis, mine võta kinni. samuti võib tuutu olla tühi või täis. variante on. ja seega ka augustumise tihedus võib mis iganes olla.
isiklikult arvan, et küllap tibIa ikka piisavalt ja veel topelt kraami raketi sisse toppis.
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Lemet »

Nu aga vaadake siis neid pilte, kus sel kombel allatoodud lennukite rusud näha on...Powersi U-2 või MH-17 pilte pole avalikus meediaruumis raske leida...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9067
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas:Nu aga vaadake siis neid pilte, kus sel kombel allatoodud lennukite rusud näha on...Powersi U-2 või MH-17 pilte pole avalikus meediaruumis raske leida...
Seal ei toimunud plahvatus ka kilomeetri kaugusel.
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Lemet »

Seda enam ja parema ettekujutuse peaks saama purustuste iseloomust...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
2korda2
Liige
Postitusi: 1580
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas 2korda2 »

Kilo Tango kirjutas:
diesel kirjutas:...
kahesaja kohta ma miskit tarka öelda ei tea, aga vana nässakas 75 lasi oma "kauba" sõidusuunas ettepoole ja koonusja kujuga. seega ilmselt per m2 oli tihedus piisav. ja nagu ma varem kirjutasin, siis tabamuseks loeti sihtmärgist neljasaja meetri kaugusele jõudmine. vähemasti nõnnamoodu meile seletati.
Sellisel juhul on ideaaljuhul tegemist ringiga, mille peale kõik kuulid ühtlaselt jaotuvad. Sellisel juhul rakendub ringi pindala valem, mille järgi tuleb 1 kuul 62,5m2 peale. Kui see on "piisav tihedus", siis võib suhteliselt muretu olla.
Koonusekujuliselt lendasid fragmendid vist isegi selle Malaisia lennuki alla toonud BUKi raketis. Kuniks aga koonuse nurka pole toodud, ei saa ka arvutada fragmentide tihedust kaugusel X.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39981
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lõhkepea on tavaliselt silindrilise plaaniga ning fragmendid on silindri külgpinnal. Plahvatus toimub ringikujuliselt ümber raketi, vajalik on raketi möödalendamine märgist piisavalt lähedal, et rakenduks mittekontaktsed detonaatorid. Selleks, et fragmendid jaguneks ühtlasemalt suuremale alale, tehakse see silindriline lõhepea keskelt vähe jämedam (toob kaasa fragmentide lendamise ka muu nurga all raketi teljega kui 90 kraadi.

MH17 juhtumis olid killuaugud ühel pool lennuki nina seepärast, et sealtpoolt lendas rakett mööda enne "pauku".

BUK-i raketil on plahtatus suunatud raketiga ristuvast suunast umbes 30 kraadi raketi nina ja 30 kraadi saba poole, seega "surmakoonus" on ca 60 kraadi lai.

Selline plahvatuse tekitamise mehhanism on õhutõrjerakettidel üsna levinud - sihtmärgile kildudega pihta saamise tõenäosus on nii kõige suurem (suurem kui nt raketi lennusuunas suunatud koonilise tapatsooni korral).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Zuslik
Liige
Postitusi: 516
Liitunud: 14 Mär, 2008 23:34
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Zuslik »

Kilo Tango kirjutas:

See 3D mudel on mingi teismelise fantaasia.



Aga ... mulle tundub, et aastaid tagasi on seda jama juba kommenteeritud.
No paneme siis veel ühe artiklisiia ,sest asi on siiski sealpool lompi päevakorda võetud ja mingi kunstniku fantaasia peale pole küll vaja erutuda vaid vaadata mis pildi kõrval kirjas . http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... rthog.html
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9067
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Kilo Tango »

Zuslik kirjutas: No paneme siis veel ühe artiklisiia ,sest asi on siiski sealpool lompi päevakorda võetud ja mingi kunstniku fantaasia peale pole küll vaja erutuda vaid vaadata mis pildi kõrval kirjas . http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... rthog.html
Asjaolu, et mingi startup üritab USAF-le oma vigast kontseptsiooni kaubastada ei muuda seda veel heaks.
If you fell for the F-26 then you'll be well impressed by Stavatti’s Launch Vehicles & Missile Systems Division


http://www.stavatti.com/what-we-do/missile-systems/
Veel on neil kodulehel mainitud kanal-tiivaga transpordilennukit. Igaühele, kes aerodünaamika ja lennunduse arenguga ning erinevate tiivakonfiguratsioonidega kursis on, peaks arusaadav olema, millisest ülitoorest lahendusest räägitakse. Selleks, et kanal-tiib lennuk saaks tootmisküpseks, tuleb lahendada terve mägi fundamentaalseid probleeme, milleks pisikesel startupil pole mingit võimekust.

Tõsi, päris hoaxiga Stavatti näol tegemist ei ole, kuna nad on suutnud produtseerida mingi viguri T-X konkursi jaoks.

http://newatlas.com/stavatti-javelin-t- ... ion/47746/

Pilt
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 833
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas Sekeldaja »

Meenutab väga BD-5 Microt...
BD-5 Micro jet.jpg
BD-5 Micro jet.jpg (52.29 KiB) Vaadatud 4846 korda
...millega ka James Bond stiili näitas, Octopussys.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19038
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid

Postitus Postitas ruger »

A-10 säilimisest ja selle kasutusest. Praegune kasutus on ca 6 korda kõrgem, kui rahuaegne kasutus.
Given the demand for the A-10s, she questioned why the Air Force thought they could afford to lose that capability. Sources have told the Project On Government Oversight that deployed A-10 pilots, including those fighting against Islamic State, have been flying an average of 2,000 hours per year—over six times the peacetime average of 300 hours per year used as a basis for budgeting.
http://warisboring.com/the-u-s-air-forc ... ons-again/
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Georges ja 3 külalist