Venemaa lennukikandja-võimekus

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
krijgsvolk
Liige
Postitusi: 776
Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas krijgsvolk »

Ilmselt näidatakse televussseris tänulikele moskaalidele midagi anime vallast, a la "space battleship "Yamato" aka не имеющий аналогов "space aircraft carrier "Sinano"! :) No ei saa kuidagi, veel lisaks, hambaid teritamata jätta: meenub üks vana malevaütelus: "Ei litsi p...tsist pasunat, ei t...rast kodulooma, ei Vene autost masinat, ah vennad, lähme jooma"!!! Vabandan offtopicu eest, kuid kiusatus oli selle tossava vesi-imeliikuri asjus NII SUUR! :)
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19037
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

Venemaa on sunnitud varsti hakkama Hiinale tehnoloogiat müüma, kui tahab oma suuremaid laevu ja lennukikandjat käigus hoida ning ei suuda taastada oma suurte ujuvdokkide võimekust.
In case Russia fails to build another floating dock, all of their large naval vessels, including 1164- and 1144-type cruisers, will have to be repaired and modernized exclusively with China's help, the report says.
After the accident, the Russian side decided to move the failed aircraft carrier to another shipyard and continue repairs. Many military experts' forecasts on the issue lack optimism. It appears that Russia has temporarily lost an opportunity to repair the aircraft carrier. The American online outlet Next Big Future covering science and technology recently wrote that in desperation, Russia had turned to China for help, inviting Beijing to undertake the repair and modernization of Russia's only aircraft carrier in exchange for advanced technology. As reported, this refers to technologies in the field of electromagnetic guns and engines for large surface warships.
https://economics.unian.info/10402440-r ... rrier.html
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Iseasi, kas enam nii väga midagi müüa ongi. Mulle näiteks ei meenu ühtegi fundamentaalteadustes toimunud läbimurret, milles venelased peale NSVL kokkukukkumist osalised oleksid olnud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36333
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Kriku »

Lemet kirjutas:Iseasi, kas enam nii väga midagi müüa ongi. Mulle näiteks ei meenu ühtegi fundamentaalteadustes toimunud läbimurret, milles venelased peale NSVL kokkukukkumist osalised oleksid olnud.
Ma ei ole sugugi kindel, millal viimane selline üldse aset leidis... :scratch: Hea küsimus iseenesest.
nimetu
Liige
Postitusi: 7570
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas nimetu »

Praeguse seisuga on hiinlased neist niikuinii enamus asjades ette läinud. Nende lennukid, laevad ja soomukid on tõenäoliselt isegi arenenumad kui venelastel. Laevade osas on nad kindlasti ette jõudnud ja võivad varsti juba USAga konkureerida.
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Noh, remontida saab ju peale ujuvdoki ka maismaabasseinis, see võimekus on venelastel ju siiani alles. Ka on sellise asja ehitamine tunduvalt odavam uue ujuvdoki ehitusest. Midagi sellist...

Pilt
Viimati muutis Lemet, 09 Jaan, 2019 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas frantzus »

Lemet kirjutas:Iseasi, kas enam nii väga midagi müüa ongi. Mulle näiteks ei meenu ühtegi fundamentaalteadustes toimunud läbimurret, milles venelased peale NSVL kokkukukkumist osalised oleksid olnud.
kohe-kohe lõppevad hüper-super allveedrooni katsetused ja sellest on juba kõik tuumariigid huvitatud, alates iisraelist, hiinast, indiast jne kellel on väljapääs merele... :dont_know: :dont_know:
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

See allveedroon on lihtsameelsetele makaronide kõrvadele riputamiseks, ei enamat.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Anter
Liige
Postitusi: 57
Liitunud: 20 Nov, 2014 1:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Anter »

Uue tulekahju avastamise süsteemi panevad ainult pooltesse ruumidesse.
Selliseid poolikuid lahendusi tuleb seal rahapuudusel kindlasti veel.


http://avia.pro/news/na-remonte-rossiys ... -sekonomit
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 833
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Sekeldaja »

Kui lähtuda loogikast, et tulekahju puhkemise tõenäosus on 50 / 50 (puhkeb / ei puhke), siis 50 / 50 kaetus signalisatsiooniga on ju igati proportsioonis.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19037
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

Izvestijale lekkinud andmetel valmistub Venemaa lennukikandja "Admiral Kuznetsov"-i üldse maha kandma vanarauaks, et uuendamine ei tasu ennast ära. Põhjus on rohkem uppunud ujuvdokis, mida ei suudeta asendada. Ilma selleta aga parandada laeva ei ole võimalik. Analoog on tellida selline dokk Hiinast, kuid kas on mõtet.
Russian Navy is considering prematurely decommission of its only aircraft carrier after then the PD-50 floating drydock that housed it sank
https://twitter.com/jukaukor/status/1114651567053996032
Russia’s only aircraft carrier, the Admiral Kuznetsov, may be decommissioned if the Ministry of Defense and industry wouldn’t resolve the question of the replacing the PD-50 floating drydock needed to complete the repair of the ship hull, was reported by newspaper Izvestia, citing a source in the Russian Navy.

Russian Navy is considering prematurely decommission of its only aircraft carrier after then the PD-50 floating drydock that housed it sank.

In last year, a floating drydock holding the Admiral Kuznetsov sank following a power supply failure, causing one of the dock’s cranes to fall onto the carrier’s deck, leading to warship repair plant workers being injured. The incident left a 4×5-meter hole in the vessel’s flight deck.

Now the largest Russian Navy surface combatant ship is waiting for the decision of its fate near the wall of the 35th Repair Plant in Kola Bay near Murmansk.
https://defence-blog.com/news/russian-n ... rrier.html
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
nimetu
Liige
Postitusi: 7570
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas nimetu »

Izvestijale lekkinud andmetel valmistub Venemaa lennukikandja "Admiral Kuznetsov"-i üldse maha kandma vanarauaks, et uuendamine ei tasu ennast ära. Põhjus on rohkem uppunud ujuvdokis, mida ei suudeta asendada. Ilma selleta aga parandada laeva ei ole võimalik. Analoog on tellida selline dokk Hiinast, kuid kas on mõtet.
Oleks kahju muidugi. Kaob järjekordselt üks asi, millesse venelased kasutult oma raha uputavad. Mida rohkem selliseid projekte, seda kasulikum meile. :)
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas Lemet »

Et nad ka ei rahune...aga toppigu raha pealegi selle ehitusse ning ekspluatatsioonikuludesse, jääb muude lolluste jsoks vähem...
B России может появиться атомный авианосец

Армия и ОПК24 августа 2018, 12:25

Как отметил начальник управления кораблестроения ВМФ РФ Владимир Тряпичников, чтобы создать такой корабль, нужны мощности, само же судно должно быть современным и выполнять соответствующие задачи

КУБИНКА /Московская область/, 24 августа. /ТАСС/. Военно-морской флот России уже запустил работы по созданию ядерной энергетической установки для авианосца нового поколения и работает над созданием проекта такого корабля. Об этом сообщил в пятницу в эфире телеканала "Звезда" начальник управления кораблестроения ВМФ России контр-адмирал Владимир Тряпичников.

"Очень сложный вопрос. Он действительно сегодня прорабатывается проектными бюро Объединенной судостроительной корпорации. Прорабатывается судостроительными заводами, потому что, чтобы создать такой корабль, нужны мощности", - сообщил он, отвечая на вопрос о том, нужен ли флоту авианосец с ядерной энергоустановкой.

Также работу над этой тематикой ведут научно-исследовательские институты ВМФ. "Сегодня запущен двигатель [запущены исследования по его созданию], и мы сегодня работаем именно по данной тематике. И в ближайшее время какая-то концепция будет утверждена. Да, это дорого, но этот корабль должен иметь место", - подчеркнул Тряпичников.

Представитель ВМФ России отметил, что такой авианесущий корабль нового поколения "должен быть современным, выполнять свои соответствующие задачи". "В ближайшее время такое решение будет принято", - резюмировал адмирал.

В боевом составе Военно-морского флота России находится единственный неатомный средний авианосец "Адмирал Кузнецов" (по отечественной классификации - тяжелый авианесущий крейсер). Как заявляли ранее в ВМФ, российский флот рассчитывает получить перспективный авианосец с атомной энергетической установкой к концу 2030 года, его водоизмещение должно составлять не менее 70 тыс. т. Проектированием авианесущих кораблей в России занимается единственная научная организация - Невское проектно-конструкторское бюрo
Источник: разработка первого российского атомного авианосца начнется в 2023 году

Армия и ОПК7 мая, 8:03

Водоизмещение корабля составит порядка 70 тыс. т, отметил собеседник агентства

МОСКВА, 7 мая. /ТАСС/. Научно-исследовательские и опытно-конструкторские работы (НИОКР) по созданию первого российского атомного авианосца начнутся в 2023 году, они включены в госпрограмму вооружения. Об этом сообщил во вторник ТАСС источник в судостроительной отрасли.

"НИОКР по новому авианосцу включены в действующую госпрограмму вооружения до 2027 года и начнутся с 2023 года", - сказал собеседник агентства.

Он уточнил, что "корабль будет иметь атомную энергоустановку и водоизмещение порядка 70 тыс. т".

В Объединенной судостроительной корпорации (ОСК) сообщили ТАСС, что пока "конкретного тактико-технического задания на проектирование данного корабля от Минобороны России не получали". В то же время в корпорации отметили, что не прекращали разработку предложений по перспективным кораблям, в том числе и авианосцу. "В случае поступления такого заказа от военного ведомства предприятия корпорации будут готовы его реализовать", - добавили в ОСК.

В ВМФ России ранее заявляли, что российский флот рассчитывает получить перспективный авианосец с атомной энергетической установкой к концу 2030 года. В Минобороны отмечали, что контракт на строительство авианосца может быть подписан к концу 2025 года.

Сейчас в составе российского флота имеется один авианесущий корабль - тяжелый авианесущий крейсер "Адмирал Кузнецов" с неатомной энергетической установкой. Он проходит ремонт с модернизацией и должен вернуться в строй в 2021 году.

Советский Союз начал строительство атомного авианосца "Ульяновск" на верфи в Николаеве, однако из-за распада страны работы были прекращены, а частично готовый корпус разобрали на металл.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19037
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas ruger »

Kuznetsovi remontimiseks ehitatakse uus ujuvdokk, mis läheb maksma ca 20 miljardit rubla. Koos kahe teise väiksema dokiga peaks seda siis suudetama remontida, mis peaks hinnaguliselt valmis saama ca 2023...
The Zvezdochka Ship Repair Center signed a 20 billion ruble contract with the St. Petersburg company Investment Engineering Construction (IIS) to build a dry dock at the 35th SRZ capable of handling the Admiral Kuznetsov (by combining two smaller docks)
https://twitter.com/RALee85/status/1150807388896813057
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
nimetu
Liige
Postitusi: 7570
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitus Postitas nimetu »

Suurt ujuvdokki on neil vist niikuinii vaja, et ka teisi suuremaid aluseid remontida.
Muidugi selles hinnas ma küll kahtlen. Raudselt läheb kümme korda kallimaks.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist