Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 55
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

Kuule klemmikas. Ma loen ja naeran so arvamusavalduste peale. Selle naeru vahele muidugi tekitab muret ka. Kas sa töötad politseis, et autode kohta arvamust avaldad. Kui töötad, siis ausalt öeldes kirjuta siia ka kui tööl oled, siis tean, et kergelt ebastabiilne ametnik kihutab politsei autodega. Üldpildis, kas sa klemmikas kujutad ette tagaajamist kiirusel 210 meie riigis. Meil on neid sirgeid teid kangesti vähe. Enamus teedel 210 olgu see bugatti vöi mingi vana bemmi ront, väikse vea tegemisel löppeb fataalselt.
paalberg
Liige
Postitusi: 591
Liitunud: 17 Mai, 2019 13:27
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas paalberg »

Politseil peavadki olema keskmisest märksa võimsamad masinad, rammimiseks mõeldud bamprid jne. See kõik on elementaarne. Siis ei teki ka igasugu ebastabiilsel klientuuril kiusatust, keda on meie teedel liiklemas üllatavalt palju ja kes on oma load saanud kurat teab kuidas kui neil neid üldse on et äkki annaks gaasi ja sõidaks siiski eest ära.
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 55
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

Ma ei ole väga veendunud, et arvamusavaldajad klemmikas ja paalberg on ise PPA-s päevagi töötanud. Need kes teevad mittepeatumisi, teevad seda siis ka kui politseil on kasutada rammimiseks mersu g63 amg mingite üüber raudadega. Nende möne lolli pärast raha hakkata raiskama. See oleks lauslollus ja kellegi märja unelma täitumine lihtsalt. PPA-l on raha vaja palkadeks, mitte üüber turbo rammijate jaoks. Tänapäeval on palju paremaid ja odavamaid lahendusi nagu näiteks videoregistraator mis on juba igal politsei autol peal. Neid tuleks natuke arendada ja oleks automaante numbrituvastust mis otse politsei andmebaasi infot annab. Aga see ju enamus rikkujate meelest on privaatsuse rikkumine. Nii, et möelge ise kas ebanormaalselt kiire tagaajamine on efektiivne vöi numbrituvastusega videoregistraator, millega pärast saab autoomanikule trahvi välja kirjutada vöi menetluseks vestlusele kutsuda.
PS! Ärge vaadake hollywoodi filme liigapalju nende tagaajamisega.
parkija
Liige
Postitusi: 1061
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas parkija »

Sel ajal kui politseis olid Opel Vectrad , siis aeti mittepeatunud autode juhte taga kiirusega vähemalt 225 km/h , mõned Vectrad olevat ka kiiremini sõitvad olnud ja kraavi ei sõidetud mitte kehva tee pärast vaid juhtimisvead määravad , kiire sõit eeldab vastavat ettevalmistust , kiire sõit on kurnav ja kui veel on "väike" naps ka sees et mehisem tunne oleks siis on juhtimisvead vältimatud .
Hullult kihutav juht on kaasliiklejatele ohtlik , seega purunenud sõiduk on tühine kulu võrreldes päästetud inimeluga .
taara
Liige
Postitusi: 835
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas taara »

Mayor ära sa samuti vaata hollywoodi filme, kus videokaamera teeb imesid. Ei tee. Isegi kui saad (kui saad õige numbri) numbri teada, siis ei pruugi teada saada, kes roolis oli ja miks. Joobes, narkojoobes, lubadeta, tagaotsitav, niisama loll, varastatud auto, narkodiiler jne. Variante on palju, miks eest ära sõita ja vältida vahele jäämist. Mitte ühtegi neist ei tõesta ega karista pelgalt ühe videoklipi järgi, kus sa näed sõidukit ja selle reg.nr.
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 55
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

Kes on igapäevaselt seda tööd teinud ja ei heieta mingitest julmadest 90ndatest. Teavad, et köige tähtsam on politseiniku turvalisus, mis ei tähenda üksi kuulikindlat varustust vaid ka majanduslik turvalisus. Need kes siin superautodest räägivad. Need vöivad oma rahakoti rauad selleks avada ja annetada PPA-le need söidukit, et teid saaks nendega taga ajada.
Need kes tahavad, et lisaks tavainimestele ka politseinikel ja nende peredel oleks Eestis hea ja turvaline elada. Need käitugu seadusekuulekalt ja ärgu heietagu mingitest tohututest tagaajamistest.
Isiklikust kogemusest võin õelda, et kui ametnik oskab kasutada videoregistraatorit ja õigel ajal see kaader sealt kätte saada, siis on võimalik väga head tõendus materjali saada. Lisaks veel kui arvestada mobiilse kiiruskaamera head pildi kvaliteeti kus on juht koos söidukimargi ja reg nr-ga ideaalselt arusaadav, siis edasi arendus ja palju odavam edasi arendus on politseisõidukitel sellised kaamerad peal.
taara
Liige
Postitusi: 835
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas taara »

Sa vist ei saanud aru, mis ma kirjutasin, aga las olla. Loe korra uuesti läbi, äkki mõikad.

PS! Ma pole kunagi midagi mingitest superautodest rääkinud. Pole vaja kasutada argumente, mis ei ole seotud minu tekstiga. Minu mõte on see, et autod peavad olema normaalsed, mitte 1.0 liitrised Dacia Loganid.
paalberg
Liige
Postitusi: 591
Liitunud: 17 Mai, 2019 13:27
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas paalberg »

mayor kirjutas: 27 Nov, 2022 17:42Kes on igapäevaselt seda tööd teinud ja ei heieta mingitest julmadest 90ndatest. Teavad, et köige tähtsam on politseiniku turvalisus, mis ei tähenda üksi kuulikindlat varustust vaid ka majanduslik turvalisus. Need kes siin superautodest räägivad. Need vöivad oma rahakoti rauad selleks avada ja annetada PPA-le need söidukit, et teid saaks nendega taga ajada.
Need kes tahavad, et lisaks tavainimestele ka politseinikel ja nende peredel oleks Eestis hea ja turvaline elada. Need käitugu seadusekuulekalt ja ärgu heietagu mingitest tohututest tagaajamistest.
140 kw masinad ei ole mingid superautod vaid politsei jaoks täiesti optimaalne valik. Kui sa soovid PPA-le palkadeks raha säästa siis korja neilt ära lennukid, helikopterid ja laevad. Just seal tekivad reaalsed kulud ja see on koht kust annaks säästa.
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 55
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

Korjame laevad ja lennuvahendid ära. Jätame merehädalised hätta ja päästelennud ning otsingud ka üksköik. Peaasi, et saaks rämedalt tagaajada liikluses kuna PPA ainuke funktsioon ongi ju liikluses tagaajamine. Sisejulgeoleku all siiski ei ole ainult räme tagaajamine.
Tore ikka pühapäeval vaielda. Ega vist järgmised pool aastat ei julge jälle sõnavötta. Sisejulgeoleku spetsialistid klemmikas ja paalberg võtavad sõnatuks.
taara
Liige
Postitusi: 835
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas taara »

Ka sellest ei pääse.

Toon paar näidet erinevatest rikkumistest ja karistustest.

Karistusseadustik:
§ 184. Narkootilise ja psühhotroopse aine suures koguses ebaseaduslik käitlemine
(1) Narkootilise või psühhotroopse aine suures koguses ebaseadusliku käitlemise eest –
karistatakse ühe- kuni kümneaastase vangistusega.

§ 424. Mootorsõiduki, maastikusõiduki ja trammi juhtimine joobeseisundis
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest joobeseisundis –
karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.

Liiklusseadus:
§ 201. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine juhtimisõiguseta isiku poolt
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest vastava kategooria mootorsõiduki või trammi juhtimisõiguseta isiku poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.

§ 224. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine lubatud alkoholi piirmäära ületades
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,20–0,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,10–0,24 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.
(2) Sama teo eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,50–1,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,25–0,74 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut, arestiga või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kaheteistkümne kuuni.

Erinevad rikkumised ja nende sanktsioonid, miks eest ära sõita.

Kuidas tõestad ja karistad kui kätte ei saa?
Walter2
Liige
Postitusi: 3979
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Walter2 »

Huvitav miks on trammi juhtimise erinevad aspektid seaduses lahti löödud aga trolli pole sõnagagi mainitud. :dont_know: Jõhker tapariist ja tasalülitaja see tramm rsk.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 55
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

taara kirjutas: 27 Nov, 2022 18:54 Ka sellest ei pääse.

Toon paar näidet erinevatest rikkumistest ja karistustest.

Karistusseadustik:
§ 184. Narkootilise ja psühhotroopse aine suures koguses ebaseaduslik käitlemine
(1) Narkootilise või psühhotroopse aine suures koguses ebaseadusliku käitlemise eest –
karistatakse ühe- kuni kümneaastase vangistusega.

§ 424. Mootorsõiduki, maastikusõiduki ja trammi juhtimine joobeseisundis
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest joobeseisundis –
karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.

Liiklusseadus:
§ 201. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine juhtimisõiguseta isiku poolt
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest vastava kategooria mootorsõiduki või trammi juhtimisõiguseta isiku poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.

§ 224. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine lubatud alkoholi piirmäära ületades
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,20–0,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,10–0,24 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.
(2) Sama teo eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,50–1,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,25–0,74 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut, arestiga või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kaheteistkümne kuuni.

Erinevad rikkumised ja nende sanktsioonid, miks eest ära sõita.

Kuidas tõestad ja karistad kui kätte ei saa?
Piisab seadusemuudatusest. Sõiduki omanik vastutab mis tema sõidukiga tehakse kui sõidukiomanik ei suuda vastupidist tõendada, siis saab ise krim asja. Suudab ära töendada, ei saa krim asja aga väärteo rikkumise saab ikka. Kui aga on süsteemne debiilidele sõidukilaenaja, siis on süsteemne rikkumine ja ikka krim asi. Lõpuks ei julgeta oma sõidukit igale jorsile anda. Rendiautodel puhul saab sama rakendada, lihtsalt juriidilisele isikule kus on rahalise karistused(krim) vöi rahatrahvid(väärtegu) suuremate summadega.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36425
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kriku »

Nii et siis veidra sõidustiiliga minemakihutaja registreerimisel läheks politsei omaniku ukse taha ja mõõdaks tal joovet?
TALUPOEG TALUJA
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Näiteks laenad auto naabrimehele kasutada, (õnneks naabrimehed on korralikud mehed!) Sõidab auto kraavi,teeb muid lollusi ja kõnnib minema. Vastutab omanik? Mis sest, et ise tead kellele auto andsid. Naabrimees ajab valet, omanik ei suuda tõestada, et ta auto andis naabrimehele, too jälle kellegile edasi jne. Lõpuks pannakse siis autoomanik kõige eest vastutama? Sel juhul peab siis ikka vaatama kellele autot üldse laenad. Maal ikka öeldakse, et naist autot ja mõnda muud asja välja ei laenutata.... :mrgreen:
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

mayor kirjutas: 28 Nov, 2022 8:23
taara kirjutas: 27 Nov, 2022 18:54 Ka sellest ei pääse.

Toon paar näidet erinevatest rikkumistest ja karistustest.

Karistusseadustik:
§ 184. Narkootilise ja psühhotroopse aine suures koguses ebaseaduslik käitlemine
(1) Narkootilise või psühhotroopse aine suures koguses ebaseadusliku käitlemise eest –
karistatakse ühe- kuni kümneaastase vangistusega.

§ 424. Mootorsõiduki, maastikusõiduki ja trammi juhtimine joobeseisundis
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest joobeseisundis –
karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.

Liiklusseadus:
§ 201. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine juhtimisõiguseta isiku poolt
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest vastava kategooria mootorsõiduki või trammi juhtimisõiguseta isiku poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.

§ 224. Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimine lubatud alkoholi piirmäära ületades
(1) Mootorsõiduki, maastikusõiduki või trammi juhtimise eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,20–0,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,10–0,24 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.
(2) Sama teo eest isiku poolt, kelle ühes grammis veres on alkoholisisaldus 0,50–1,49 milligrammi või kelle ühes liitris väljahingatavas õhus on alkoholisisaldus 0,25–0,74 milligrammi –
karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut, arestiga või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kaheteistkümne kuuni.

Erinevad rikkumised ja nende sanktsioonid, miks eest ära sõita.

Kuidas tõestad ja karistad kui kätte ei saa?
Piisab seadusemuudatusest. Sõiduki omanik vastutab mis tema sõidukiga tehakse kui sõidukiomanik ei suuda vastupidist tõendada, siis saab ise krim asja. Suudab ära töendada, ei saa krim asja aga väärteo rikkumise saab ikka. Kui aga on süsteemne debiilidele sõidukilaenaja, siis on süsteemne rikkumine ja ikka krim asi. Lõpuks ei julgeta oma sõidukit igale jorsile anda. Rendiautodel puhul saab sama rakendada, lihtsalt juriidilisele isikule kus on rahalise karistused(krim) vöi rahatrahvid(väärtegu) suuremate summadega.
No tule taevas appi. Sinu loogikast lähtudes peaks seda siis iga asja puhul tegema-kodanik peab tõestama oma süütust :google: :wall: Aga kui sõiduki omanik on juriidiline isik? paneme juhatuse liikmed või nõukogu liikmed vangi või?
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist