Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Subarud on oma mootoriprobleemidega ammu kuulsad, eriti need analooge mitte omavad "bokserdiislid". Eks muu ole nagu jaapani autol ikka, selliseid tülikaid kalasid esineb harva, kuid mingi 150 tkm juurde jõudmisel tekib see jaapani autodele omane "kriitiline kulumine", kus vatti saanud isenditel võib vajada suhteliselt kulukat remonti ühekorraga hulk asju, roolilatt, rattalaagrid, sidur jne jne. Küllap sinna nimekirja jõuavad varsti ka analooge mitte omavad variaatorkastid. Seepärast kasutatu ostmisel ettevaatust.
Käisin proovisõitu tegemas eelviimase Outbackiga ja kuna järgmine päev oli proovisõit ka XC70ga, siis oli kontrast ikka päris räme. Kui jätta need teatud volvotüüpsed töökindlusteemad esiti välja (autod ju uued), siis Outback jättis täpselt sellise mulje nagu jätab temast 10 tuhat eurot odavam jaapani väikeauto, kõmisev-logisev sisu, kehv ergonoomika ja puudulik müraisolatsioon, no naastrehvidega XC70 oli ikka tunduvalt vaiksem ja kultuursema akustilise pildiga kui lamellidel Outback. Et millest see Subaru 30 000 eurot ületav hinnasilt, jäigi segaseks (XC 70 enamvähem varustusega oleks soodushinna ajal saanud 36 000-ga). Lihtsalt see Subaru mulje oli palju kehvem kui on see 6000 eurot hinnavahet.
Mis ma veel ütlen - kuna ma sain autod paariks tunniks üksi sõitmiseks, siis ma paaris kohas väänasin kah (kedagi nägemas pole, oli lumine talv). Sõitsin külg ees, startisin libedatelt tõusudelt jne. Mulle jäigi selgusetuks see Subaru "sümmeetriline nelivedu", sest Volvo veermik tundus palju asjalikum ning kõik töötas nagu mõte. Võibolla oli osa jälle selles, et Subaru müüja ei julge naastrehve prooviautole alla panna, muidu kliendid ehmatavad selle mürina peale ära Ja selles olen ka üsna veendunud, et toonane Volvo "hinnad alates" D3 diisel 163 hj on palju asjalikum mootor kui Subaariku hädine 2,5 bensiin.
Ja asja puänt oli veel see, et viies Subaru ära, istusin enda, toona 20-a vanusele lähenevasse 2 põlve XC70sse ja ka see oli Outbackiga võrredes teine muusika, kuidagi kodune, mugav, vaikne ja ust avades lööb ninna rikas nahalõhn, mitte plastmassihais nagu Subarus. Ütleme siis nii, et peale seda kogemust (olen vähemal määral proovinud ka Forresteri ja XV-d) Subaru enam minu valimisse ei kuulu. Ja noh, see XV on muidugi mõttetus ruudus, toona maksis see Outbackiga samapalju, kuid oli veel jõuetum (2,0 mootor) ja veel kõmisemav.
Käisin proovisõitu tegemas eelviimase Outbackiga ja kuna järgmine päev oli proovisõit ka XC70ga, siis oli kontrast ikka päris räme. Kui jätta need teatud volvotüüpsed töökindlusteemad esiti välja (autod ju uued), siis Outback jättis täpselt sellise mulje nagu jätab temast 10 tuhat eurot odavam jaapani väikeauto, kõmisev-logisev sisu, kehv ergonoomika ja puudulik müraisolatsioon, no naastrehvidega XC70 oli ikka tunduvalt vaiksem ja kultuursema akustilise pildiga kui lamellidel Outback. Et millest see Subaru 30 000 eurot ületav hinnasilt, jäigi segaseks (XC 70 enamvähem varustusega oleks soodushinna ajal saanud 36 000-ga). Lihtsalt see Subaru mulje oli palju kehvem kui on see 6000 eurot hinnavahet.
Mis ma veel ütlen - kuna ma sain autod paariks tunniks üksi sõitmiseks, siis ma paaris kohas väänasin kah (kedagi nägemas pole, oli lumine talv). Sõitsin külg ees, startisin libedatelt tõusudelt jne. Mulle jäigi selgusetuks see Subaru "sümmeetriline nelivedu", sest Volvo veermik tundus palju asjalikum ning kõik töötas nagu mõte. Võibolla oli osa jälle selles, et Subaru müüja ei julge naastrehve prooviautole alla panna, muidu kliendid ehmatavad selle mürina peale ära Ja selles olen ka üsna veendunud, et toonane Volvo "hinnad alates" D3 diisel 163 hj on palju asjalikum mootor kui Subaariku hädine 2,5 bensiin.
Ja asja puänt oli veel see, et viies Subaru ära, istusin enda, toona 20-a vanusele lähenevasse 2 põlve XC70sse ja ka see oli Outbackiga võrredes teine muusika, kuidagi kodune, mugav, vaikne ja ust avades lööb ninna rikas nahalõhn, mitte plastmassihais nagu Subarus. Ütleme siis nii, et peale seda kogemust (olen vähemal määral proovinud ka Forresteri ja XV-d) Subaru enam minu valimisse ei kuulu. Ja noh, see XV on muidugi mõttetus ruudus, toona maksis see Outbackiga samapalju, kuid oli veel jõuetum (2,0 mootor) ja veel kõmisemav.
Viimati muutis Kapten Trumm, 08 Mär, 2023 16:30, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Mitte et ma tahaks väga sellesse vaidlusesse sekkuda, aga mu igapäevautoks oleval mikroskoopilisel Toyota Yaris T-Spordil aastast 2001 lõi eelmisel nädalal 356 tuhat ette. Originaalmootor, originaalkast, originaalsidur. Jah, siduri vahetan kevadeks ära ja siis sõidan edasi, sest lõbus on .Kapten Trumm kirjutas: ↑08 Mär, 2023 16:12 Subarud on oma mootoriprobleemidega ammu kuulsad, eriti need analooge mitte omavad "bokserdiislid". Eks muu ole nagu jaapani autol ikka, selliseid tülikaid kalasid esineb harva, kuid mingi 150 tkm juurde jõudmisel tekib see jaapani autodele omane "kriitiline kulumine", kus vatti saanud isenditel võib vajada suhteliselt kulukat remondi hulk asju, roolilatt, rattalaagrid, sidur jne jne. Küllap sinna nimekirja jõuavad varsti ka analooge mitte omavad variaatorkastid. Seepärast kasutatu ostmisel ettevaatust.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Minu peetud autodest kõige töökindlam ja vähem remonti vajavam oli 2009 Civic sedaan, kuna ma olin sellega paar korda talvel kinni jäänud ja siduri kärsakat tundnud, siis kui ma sellest autost loobusin (läbisõitu oli siis 60 000 kandis), siis seal tahtis õige pea vahetust sidur ja tagapiduri kettad (kus pidurid olid alatasa kinni ka kettad roostes), mis jäid järgmisele omanikule. Tõesti, tegemist on kõige töökindlama autoga, mis mul olnud on, ostetud Vehost uuena ja ainsa remondi, mis ma tegin, oli üks pirn. Sellele järgneks siduri kestvuselt ehk Suzuki Liana 4wd, millel oli ka loovutamise hetkeks (90 000 km) sidur kangesti pehme juba (ok, seal saab süüdistada ehk nelivedu ja kangutamist lumehangedes). Meil tööl olev Isuzu pikap sai äsja uue siduri (üle 1000 euro koos vahetusega), läbisõidul 140 000 km. Kõik autod on Eestist uuena ostetud, esinduses hooldatud, kahega sõitsin ma igapäevaselt ja selle pikapiga aeg-ajalt.
Lihtsalt mis muljed mul jaapani autode siduritega olnud on.
Lihtsalt mis muljed mul jaapani autode siduritega olnud on.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kogu see jutt klapib üsnagi täpselt ka minu kogemusega, midagi eriti polegi lisada. Mul enda subarut ostes lasin kohe esinduses lisamürasummutuse paigaldada, kuna tagaosast tuli müra proovisõidul päris korralikult. Aga jah, salongimaterjalide kvaliteet oli minu 2015 aasta isendil ikka väga kehvake, istme poroloon vajus ruttu ära ja kangas oli peale 100k katki, see kõrget kvaliteeti just ei näita. Sama lugu käigukangi nupuga, nahk hakkas rapetama. Tehase kummimatid ka sellised fixuse omadega võrreldevad, paari-kolme aastaga auk sees. Võimalik, et uuematel generatsioonidel on selles osas midagi paremaks tehtud, ei teaKapten Trumm kirjutas: ↑08 Mär, 2023 16:12 Käisin proovisõitu tegemas eelviimase Outbackiga ja kuna järgmine päev oli proovisõit ka XC70ga, siis oli kontrast ikka päris räme. Kui jätta need teatud volvotüüpsed töökindlusteemad esiti välja (autod ju uued), siis Outback jättis täpselt sellise mulje nagu jätab temast 10 tuhat eurot odavam jaapani väikeauto, kõmisev-logisev sisu, kehv ergonoomika ja puudulik müraisolatsioon...
Midagi positiivsemat meenus nüüd ka, kohe proovisõidul üllatas nii kõrge masina (kliirens oli üle 20cm kui õieti mäletan) hea roolitunnetus ja üldse käitumine kurvilisel teel. Meeldivalt täpne rool ja hea teelpüsivus. Midagi vast langeb seal selle madala raskuskeskmega boxermootori arvele ka vist aga ilmselt on vedrustusega ka vaeva nähtud.
Re: Autotehnikateema
Ma nüüd ei tea mida või keda uskuda.
Minul oli 2015 aasta Outback, 2,5 l bensukas ja ma sõitsin temaga 250 000 km läbi. Käisin ainult korralises hoolduses, vahetasin klotsid ja kettad ja ühe püsikiirusliigendi. Vahetasin kasti õli 2x. Enne äramüümist tegin ülevaatuse ja müügieelse kontrolli. Mõlemas kohas öeldi, et auto on väga heas korras. Auto oli vaiksem kui 2019 aasta Insigna, mis oli tööauto. Suht lollikindel ja maastikul ei jäänud hätta. Kummimatid ära ei kulunud. Polster ei hakanud nagisema.
Eyesight päästis ühel korral minu elu ja on nii mõnegi väsimusvea parandanud.
Talvel oli hea sõita. Püsis igasuguse ilmaga teel. Lumevaalusid sõidujälgede vahel ei tundnud.
Täiesti normaalne keskklassi pereauto vanemale inimesele. Mahutavus tiba väiksem kui Vectra C caravanil. Magamise pikkus natuke lühem ja istmed ei ole nii tasased.
Ainult positiivsed mälestused.
Minul oli 2015 aasta Outback, 2,5 l bensukas ja ma sõitsin temaga 250 000 km läbi. Käisin ainult korralises hoolduses, vahetasin klotsid ja kettad ja ühe püsikiirusliigendi. Vahetasin kasti õli 2x. Enne äramüümist tegin ülevaatuse ja müügieelse kontrolli. Mõlemas kohas öeldi, et auto on väga heas korras. Auto oli vaiksem kui 2019 aasta Insigna, mis oli tööauto. Suht lollikindel ja maastikul ei jäänud hätta. Kummimatid ära ei kulunud. Polster ei hakanud nagisema.
Eyesight päästis ühel korral minu elu ja on nii mõnegi väsimusvea parandanud.
Talvel oli hea sõita. Püsis igasuguse ilmaga teel. Lumevaalusid sõidujälgede vahel ei tundnud.
Täiesti normaalne keskklassi pereauto vanemale inimesele. Mahutavus tiba väiksem kui Vectra C caravanil. Magamise pikkus natuke lühem ja istmed ei ole nii tasased.
Ainult positiivsed mälestused.
Re: Autotehnikateema
Ei peagi kedagi teist uskuma.
Mul on juba teine Outback ja väga rahul. Vahetasin just selle pärast, et oli saada üks viimaseid eelmisest, lõpuni viimistletud mudelitest. Võtsin meelega uhiuue, baasvarustuses ja sain alla 30 tuhande hinnaga. Esmaregistreerimised siis Eestis 2012 ja 2020.
Nende praegu uus mudel vajab kindlasti aega, et ennast nö. sissetöötada ja ilmnevad pisivead välja tasandada.
Küsimus ei olegi mitte selles, et kas Subaru vs Volvo vs Dacia, vaid selles, milleks on SINUL seda autot vaja.
Kui võrreldakse autosid, siis sageli võetakse aluseks lihtsalt üks või teine mark, kuid peaks vaatama sama klassi ja sama aasta baasmudelite omadusi, standardvarustust ning hinda, mitt eri tasemete autosid.
Muidu tekib lihtsalt "kaugemale kusemise" võistlus...
PS. Outbacki vaste Volvo juures on praegu XC60. Võrrelge ise hindu ning mõelge kas ja kui palju ning mille eest tahate maksta.
PS.PS. Auto on nagu naine - igal meil on oma maitse ja soovid... ja olgu Jumal tänatud selle eest!
Mul on juba teine Outback ja väga rahul. Vahetasin just selle pärast, et oli saada üks viimaseid eelmisest, lõpuni viimistletud mudelitest. Võtsin meelega uhiuue, baasvarustuses ja sain alla 30 tuhande hinnaga. Esmaregistreerimised siis Eestis 2012 ja 2020.
Nende praegu uus mudel vajab kindlasti aega, et ennast nö. sissetöötada ja ilmnevad pisivead välja tasandada.
Küsimus ei olegi mitte selles, et kas Subaru vs Volvo vs Dacia, vaid selles, milleks on SINUL seda autot vaja.
Kui võrreldakse autosid, siis sageli võetakse aluseks lihtsalt üks või teine mark, kuid peaks vaatama sama klassi ja sama aasta baasmudelite omadusi, standardvarustust ning hinda, mitt eri tasemete autosid.
Muidu tekib lihtsalt "kaugemale kusemise" võistlus...
PS. Outbacki vaste Volvo juures on praegu XC60. Võrrelge ise hindu ning mõelge kas ja kui palju ning mille eest tahate maksta.
PS.PS. Auto on nagu naine - igal meil on oma maitse ja soovid... ja olgu Jumal tänatud selle eest!
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
-
- Liige
- Postitusi: 1757
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Sõber pidas ka kaks umbes samade aasta nr. Outbacki läbi ja eelmine aasta läks kohe XC 90 peale. Ütles et aitab küll traktoriga sõitmisest .mart2 kirjutas: ↑08 Mär, 2023 21:00 a. Esmaregistreerimised siis Eestis 2012 ja 2020.
PS. Outbacki vaste Volvo juures on praegu XC60. Võrrelge ise hindu ning mõelge kas ja kui palju ning mille eest tahate maksta.
PS.PS. Auto on nagu naine - igal meil on oma maitse ja soovid... ja olgu Jumal tänatud selle eest!
Re: Autotehnikateema
Ähh, mis see on? Ainuke sõidetav Yaris on GR.Marvin kirjutas: ↑08 Mär, 2023 16:28Mitte et ma tahaks väga sellesse vaidlusesse sekkuda, aga mu igapäevautoks oleval mikroskoopilisel Toyota Yaris T-Spordil aastast 2001 lõi eelmisel nädalal 356 tuhat ette. Originaalmootor, originaalkast, originaalsidur. Jah, siduri vahetan kevadeks ära ja siis sõidan edasi, sest lõbus on .Kapten Trumm kirjutas: ↑08 Mär, 2023 16:12 Subarud on oma mootoriprobleemidega ammu kuulsad, eriti need analooge mitte omavad "bokserdiislid". Eks muu ole nagu jaapani autol ikka, selliseid tülikaid kalasid esineb harva, kuid mingi 150 tkm juurde jõudmisel tekib see jaapani autodele omane "kriitiline kulumine", kus vatti saanud isenditel võib vajada suhteliselt kulukat remondi hulk asju, roolilatt, rattalaagrid, sidur jne jne. Küllap sinna nimekirja jõuavad varsti ka analooge mitte omavad variaatorkastid. Seepärast kasutatu ostmisel ettevaatust.
Re: Autotehnikateema
Ma olen GR Yarist proovinud ja mulle meeldis see auto väga. Ega ma välista, et see millaski mu majapidamisse tekib. Enesele ostes aga tuleb iste madalamale lasta ja peegel kõrgemale tõsta - 188 cm kasvuga see auto standardis ei ühildu kohe sugugi. GR 86 tahaks ka ära proovida - GT86 oli täitsa lustakas ning sinna ma mahtusin sisse ka.
Aga 900 kg kaaluval ja 20 aastat vanal nobedal elementaarautol on palju plusse. Üks neist on see, et neid saab kuupalga eest mitu osta ning täitsa ära unustada, et mingid liisingufirmad ka olemas on. Teine on see, et varuosade hinnad on naljakad. Kolmas on see, et sellisega saab liikluses täiesti nähtamatu olla. Neljas on see, et kurvidest saab veidralt kiiresti läbi. Mulle meeldivad kõik need omadused. GR-autode puhul esimest kolme plussi ei ole .
Re: Autotehnikateema
Garantii saab alles otsa ja juba pidas läbi 2020 a, esmaregistreerimisega auto?maksipoiss kirjutas: ↑08 Mär, 2023 21:09Sõber pidas ka kaks umbes samade aasta nr. Outbacki läbi ja eelmine aasta läks kohe XC 90 peale. Ütles et aitab küll traktoriga sõitmisest .
Kas sõitis vastu puud?
Kui võrrelda uusi autosid, siis võid nimetada kuidas tahad - traktor, pullikaka või miskit muud - kuid vaadates hinnavahet ja eeldades sama kasutuse otstarvet, siis peab palju ülearust raha olema, et maksta ~2x rohkem!
See on rohkem "esinduslikkuse" teema, sest Volvo XC90 on siiski kõrgema klassi auto ja nõuda, et Outback peaks andma kõike sama ...
PS. Lisatud veel -
Outback Mariine-kodulehe madalaim hind - 37 490 €
Volvo XC90 Info-Autos - 70 200€
Viimati muutis mart2, 09 Mär, 2023 7:46, muudetud 1 kord kokku.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Autotehnikateema
Tegelikult nii vist ongi, ma varasemalt olen peamiselt kallimate premium klassi masimatega sõitnud (pruugitud kujul küll) ja noh sealt oli kukkumine ikka päris kõrge. Eks ta üldiselt sõitis ka ja ega ma päris mutta seda automarki ei tahagi trampida, lihtsalt ma läksin teiste inimeste soovituste peale naisele sellist autot ostma "millele kätt külge panna ei ole vaja". Ja noh, sain teada, et subaru küll selline bränd ei ole nagu MINA lootsin.mart2 kirjutas: ↑08 Mär, 2023 21:00 Küsimus ei olegi mitte selles, et kas Subaru vs Volvo vs Dacia, vaid selles, milleks on SINUL seda autot vaja.
Kui võrreldakse autosid, siis sageli võetakse aluseks lihtsalt üks või teine mark, kuid peaks vaatama sama klassi ja sama aasta baasmudelite omadusi, standardvarustust ning hinda, mitt eri tasemete autosid.
Muidu tekib lihtsalt "kaugemale kusemise" võistlus...
Tegelikult sai jutt alguse varuosa hindadest, seal on subarul ikka midagi väga paigast ära minuarust.
Re: Autotehnikateema
Sellega on nii, et sõltub kust ostad ja kas teed ise või lased teeninduses teha.
Sama iga muu margiga - käärid kordades.
Lihtsalt MINUL pole neid "suuri asju" kunagi vaja olnud ja kulumaterjalid olen saanud mõistliku hinnaga. Õnne asi?
Nüüd lõpetan teema "solkimise", sest ma pole seda eriala õppinud ja end spetsialistiks ei pea...
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Autotehnikateema
Sama siin. Võib olla vedas. Ainult hooldus Mariines ja numbrid ei ole olnud mitte midagi müstilist, kui võrrelda Insignale tehtud arvetega kokku. Kuulates kõrvalt Kugale esinduses tehtud arveid, tõusid mul kulmud kukla taha.Lihtsalt MINUL pole neid "suuri asju" kunagi vaja olnud ja kulumaterjalid olen saanud mõistliku hinnaga. Õnne asi?
Nüüd lõpetan teema "solkimise", sest ma pole seda eriala õppinud ja end spetsialistiks ei pea...
Re: Autotehnikateema
Kaudselt kindlasti õnne asi. Toon näite - ma elan suht metsade vahel ja igasugu elukatega tuli vahepeal aastas keskmiselt üks kokkupõrge ära (viimasel ajal rahulikum õnneks olnud).
Rihtis naine siis subaruga kitse jälle ära, esituli katki, stangel pragu. Loomulikult oli kaskokindlustus just otsa saanud ja tuli ise remondiga tegeleda. Selgus, et B-osa tuld sellele autole ei saagi (originaaltule hind sinna 1000euri kanti, kui õieti mäletan). Sama asja olin veidi varem läbi teinud ka BMW 5 seeria (F11 kerega) masinal. Sellel oli vist lausa 4 erineva tootja laternate vahel valida ning hinnad algasid sealt 250 euri juurest (kusjuures ehituslikult on BMW tuli kindlasti keerukam, kui subarul). Veel meenus nüüd, et summutitoru roostetas ühe liitmiku juurest läbi, selle saadavusega oli ka kehvasti. See probleem leidis vanakooli lahenduse, lasin lihtlabaselt ära keevitada katkise koha. Jäi kestma minu käes kuni auto maha sai müüdud. Ma nüüd tagantjärgi ei viitsi küll varuosakataloogidesse sukelduda aga mulle tol hetkel jäi küll mulje, et b-osade valik on subarule mingil põhjusel üpris kasin. Mis see põhjus võiks olla, ei tea. Müüginumbrid maailma mastaabis väikesed?
Re: Autotehnikateema
Subaru XV, 2017 uuena ostetud ja siiani käes.
Plussid:
1. läheb kiirelt soojaks,
2. Kõrge kliirens lubab ronida igasugu teedele
3. Pole küll päris maastur aga liigub ka suhteliselt sügavas lumes (see kõrgel asuv põhi juba lohiseb) probleemideta.
Miinused:
1. Müra. Vähemalt osaliselt tingitud õhukesest plekist (ma võin sõrmega laepaneeli keskelt allapoole lohku vajutada) ja nigelatest uksetihenditest.
2. Värvkate. Iga kivi lööb täkke välja (kapotikaas oli juba teisel aastal täpiline), sama juhtub iga uksekõksuga parklas.
3. Siseviimistluse materjalid on odavad.
4. Kaheliitrine automaatkasti taga on tuim (ma ei kujuta ettegi, mida pakutud 1,6 veel teeb)
Kokkuvõttes sobiv masin maal elavale või pidevalt maal/metsavahet käivale naisele, kel mugavuse ja lisade osas suuri nõudmisi pole ja kelle jaoks peamine on, et masin töötaks. Traktor on üpris asjakohane hinnang.
Hoidke ainult eemale Mariine Auto Tartu esindusest. Ostetud masinaga käis kaasas "garantiiajal tasuta hooldus" just selles ettevõttes. Mitte ühtegi õlivahetust ei suudetud korrektselt toimetada - kõigil kordadel valati õli oluliselt üle ülemise näidu.
Outbackiga on kogemused episoodilised aga selle vähese pealt ütleks "klass kõrgem traktor". Probleemid samad - müra, niru siseviimistlus.
Subaru puhul öeldakse, et jupid on küll kallid aga neid kulub keskmisest vähem. Õnne asi.
Plussid:
1. läheb kiirelt soojaks,
2. Kõrge kliirens lubab ronida igasugu teedele
3. Pole küll päris maastur aga liigub ka suhteliselt sügavas lumes (see kõrgel asuv põhi juba lohiseb) probleemideta.
Miinused:
1. Müra. Vähemalt osaliselt tingitud õhukesest plekist (ma võin sõrmega laepaneeli keskelt allapoole lohku vajutada) ja nigelatest uksetihenditest.
2. Värvkate. Iga kivi lööb täkke välja (kapotikaas oli juba teisel aastal täpiline), sama juhtub iga uksekõksuga parklas.
3. Siseviimistluse materjalid on odavad.
4. Kaheliitrine automaatkasti taga on tuim (ma ei kujuta ettegi, mida pakutud 1,6 veel teeb)
Kokkuvõttes sobiv masin maal elavale või pidevalt maal/metsavahet käivale naisele, kel mugavuse ja lisade osas suuri nõudmisi pole ja kelle jaoks peamine on, et masin töötaks. Traktor on üpris asjakohane hinnang.
Hoidke ainult eemale Mariine Auto Tartu esindusest. Ostetud masinaga käis kaasas "garantiiajal tasuta hooldus" just selles ettevõttes. Mitte ühtegi õlivahetust ei suudetud korrektselt toimetada - kõigil kordadel valati õli oluliselt üle ülemise näidu.
Outbackiga on kogemused episoodilised aga selle vähese pealt ütleks "klass kõrgem traktor". Probleemid samad - müra, niru siseviimistlus.
Subaru puhul öeldakse, et jupid on küll kallid aga neid kulub keskmisest vähem. Õnne asi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist