Seejuures mosse hoorattaga tundub, et treida väga palju ei saagi, selline kerge ja õhukesevõitu on.
Aga need nukkvõllide tegemised ja asjad on tänapäeval laiatarbe teenus, Saksamaal saab teha nagu soov on, enamasti jääb takistuseks see, et sa ei tea vajalikke parameetreid, siis võtan nende kataloogi järgi (küllap seal õige on - põhimõttel). Olen seal ühe bmw seeriavõlli lasknud teha 292 kraadiseks, paraku aga toimub nuki tõusu suurendamine sedasi, et vastasküljelt võetakse materjali maha ja seepärast enam pärast originaal reguleerimise ekstsentrikud ei ulatunud. Tuli tellida uued, firma oli vist Turner Motorsport ja kokkuvõttes oleks võinud odavam olla tootja kataloogist kohe valmisnukk osta (mida tehakse valutoorikust, mitte vanast nukast) tellida
Ei osanud ka muudmoodi, kui lappasin netis nende kataloogi ja sügasin kukalt ning arvasin, et küllap see sobiks. Seal on know-how kole tähtis. Ja muidugi põlveotsa tegemise asemel tööstuslik tegemine tähendab, et need üle käiatud pinnad karastatakse korralikult, sest taolised jupid on pindkarastusega ja kui sealt natuke maha võtad, läheb materjal pehmeks ja asi hakkab kuluma.
Aga noh, mosse nukka neil kataloogis pole, niiet pole valikut. Lada nukad erinevatele maitsetele on aga täiesti olemas. Ei ole vaja leiutada, sakslaste kvaliteet on kindel.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.