Miks ei saanud? Onu ostis taksopargist lõpnud Volgasid ja taastas neid praktiliselt "tehaseuueks". Põhiplekid toodi muidugi Venemaalt tehasest ,aga said ka muud osad tehtud ja isegi Kemppi keevitus oli kuskilt organiseeritud
Autotehnikateema
-
- Liige
- Postitusi: 1759
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autoteema
Miks ei saanud? Onu ostis taksopargist lõpnud Volgasid ja taastas neid praktiliselt "tehaseuueks". Põhiplekid toodi muidugi Venemaalt tehasest ,aga said ka muud osad tehtud ja isegi Kemppi keevitus oli kuskilt organiseeritud
Re: Autoteema
maksipoiss kirjutas:
Miks ei saanud? Onu ostis taksopargist lõpnud Volgasid ja taastas neid praktiliselt "tehaseuueks". Põhiplekid toodi muidugi Venemaalt tehasest ,aga said ka muud osad tehtud ja isegi Kemppi keevitus oli kuskilt organiseeritud
Ja kere oli töö käigus raamil pööratav, mootor käimakotiga said enne lahtivõtmist survepesu, enne värvimist kaeti põhja liitekohad kivikaitsega, paks pigimatt põrandale, hermeetik plekkide vahele, liitekohtade tinatäide- kõike seda tegi onu "vene ajal"???
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
eestis on ka kaks tipptasemel autoinseneri, töötavad mõlemid Rootsis "kuningamuna" sportauto tehases!
Neid peaks seal tegelikult rohkem olema. Ja eestlasi on mujalgi autotööstuses - näiteks koreakate disaini panustab üks eestlane.
-
- Liige
- Postitusi: 1759
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Ja kere oli töö käigus raamil pööratav, mootor käimakotiga said enne lahtivõtmist survepesu, enne värvimist kaeti põhja liitekohad kivikaitsega, paks pigimatt põrandale, hermeetik plekkide vahele, liitekohtade tinatäide- kõike seda tegi onu "vene ajal"???
Kuna ta käis soomlastega väga tihedalt läbi (motoringrada), siis tal olid võimalused (igasugused möginad ja mastiksid) jah ikka kõvasti paremad kui teistel siin. Kererollerit ja survepesu ma jah ei mäleta olevat.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40173
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
III liigi autojuhi õpiku järgi saabki "enamvähem" teada kuidas automootor töötab. ja selles õpikus on ainult nõukogude analooge mitteomav tehnika. kõik mootorid seal õpikus lahtise karterituulutusega. tänapäeva mootorid kõik kinnise tuulutusega. milleks see tuulutus vajalik, ja mis tuul sealt läbi käib? kas puhas õhk, või on ikka veits õliauru kah hulgas? mida tähendab rikkis karterituulutus? kui suuri õlipiiskasid püüab tuulutuse õlieraldi kinni, kas 100%? mis juhtub kui tuulutus umbe läheb mida talvel ikka juhtunud on eriti lahtiste tuulutustega ja miks nad umbe lähevad? ja kuhu see tuul kinnises süsteemis lõpuks puhub? kas surve karteris on normaalne või ebanormaalne? tehnika ei ole nn "tunnetuslik" vaid on ikka väga konkreetne asi mida saab väga täpselt esitleda. III liigi õpik jääb selleks ikka nõrgaks.
Miks sa seda arvad, et minu tarkus piirdub III liigi õpikuga?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
nimetu kirjutas:Ja eestlasi on mujalgi autotööstuses - näiteks koreakate disaini panustab üks eestlane.
Björn Koopi disainitud tuled on tõesti ühel koreakal reaalselt küljes. Loodame et lisaks prilliraamidele suudab eestlane tulevikus veel midagi autodisaini heaks panustada.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Ei viitsi isegi vaidlema hakata...ja samuti ei viitsi näiteks praeguse ilmaga auto alla aelema minna.
https://youtu.be/1sTry_ZhVqI
Või kui see ei veena, siis puust ja punaseks, operatsioonide kaupa...
https://youtu.be/OGKwwj6oqM4
Sama siin ...kahjuks ei veena jah kuna samas kanalis on ka videod kuidas need H7-d saab ka ilma stanget eemaldamata ära vahetada. Umber nagu Masteril - sale günekoloogiline käsi peab olema. Elik kellele ema kellele tütar..
Vahest on sul ligipääs auto kasutajajuhendile - kuidas tegelikult see töö peaks käima?
Ühel Fordil millel kellapirni vahetuseks võtab esindus spidobloki maha õnnestub see töö armatuuri alt paari minutiga ära teha. Elik jälle - erinevad inimesed erinevad oskused.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autoteema
Eile sai õhtul 2017a Jumperiga Tartust tuldud. Miski hetk peale Tikupoissi hakkas põlema libeda tee hoiatus, no ok tee oli tõesti libe, paari km pärast hakkas põlema ABSi hoiatus (krt, andur läbi vist), siis varsti kaleidoskoop, et Hill Assist, ESC jms ei tööta (nujah ABS andur ei tööta) - kirusin prantslasi ja sõitsin edasi, miski hetk hakkas hirmus kolin, vaatasin peeglisse ja nägin, et paremalt tõuseb meeletult suitsu. Kohe kõrvale ja vaatama - rehv oli põhimõtteliselt üles sulanud Võibolla oli pidur peale jäänud aga kontrollisin, kang oli all ja pealegi pistab see auto kohe röökima kui kässar peal. Ja kässar pidanuks mõlemad tagarattad blokeerima? Ja mingit vibra ei olnud, auto liikus sirgelt (juhiabilised?), ühesõnaga krt seda teab.
Ajasin kindlustusfirma kaudu puksiiri kohale, miski tunnike külmetamist ja siis sada km Tallinna.
Ahjaa, sõites nägin kahte liiklusõnnetust - miski BMW oli 200m teelt kõrvale lennanud ja 19a tüüp viidi kiirabiga ära ja pärast puksiiriga liikudes oli VW ja Subaru laubakas teel - VW juht suri, Subaru juht osutus tervisekontrollis vigastuteta. Vist päris hea, et mu kallis kaasa Outbackiga liikleb.
Ajasin kindlustusfirma kaudu puksiiri kohale, miski tunnike külmetamist ja siis sada km Tallinna.
Ahjaa, sõites nägin kahte liiklusõnnetust - miski BMW oli 200m teelt kõrvale lennanud ja 19a tüüp viidi kiirabiga ära ja pärast puksiiriga liikudes oli VW ja Subaru laubakas teel - VW juht suri, Subaru juht osutus tervisekontrollis vigastuteta. Vist päris hea, et mu kallis kaasa Outbackiga liikleb.
Re: Autoteema
Björn Koopi disainitud tuled on tõesti ühel koreakal reaalselt küljes. Loodame et lisaks prilliraamidele suudab eestlane tulevikus veel midagi autodisaini heaks panustada.
Neid asju, mis ta autotööstuses teinud on, on ilmselt rohkem. Ta on juba üle kümnendi KIAs töötanud. Keegi eestlane pidi veel Euroopas autosid disainima, kuid ei soovivat väga tähelepanu.
Re: Autoteema
Nojah, Outbackil on bokser kergel kaldus ja disainitud laubaka korral taha-alla liikuma, säästes seega juhi ja kaassõitja jalgu.Some kirjutas:... oli VW ja Subaru laubakas teel - VW juht suri, Subaru juht osutus tervisekontrollis vigastuteta. Vist päris hea, et mu kallis kaasa Outbackiga liikleb.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Autoteema
Keegi eestlane olla Fordi ka aidanud, nüüd nõustab Hyundaid ja kontrollib, kas soovitustest reaalset kasu on. Abiline on tal ka eestlane.
Mingil vanal Mitsul vahetasin kellablokis pirne, jube ..pp oli rooli ja armatuurlaua vahelt kellablokki kätte saada. Kunagi hiljem kui näppu sattus remondijuhend, siis vaatasin, kuidas seal kellablokki maha võetakse. Punkt 1 - eemaldage rool.
Passatil õlifiltri vahetuseks keeratakse lahti paisupaagi kinnitus, voolikuid pole vaja lahti võtta. Esilaternale pääseb ligi kui eemaldad õhufiltrilt õhu sissevõtutoru. Selliste asjade peale kulutatakse minut, aga säästetakse oi kui palju.
EDIT: Millisel autol ei ole mootor avarii korral põhja alla minema disainitud?
Mingil vanal Mitsul vahetasin kellablokis pirne, jube ..pp oli rooli ja armatuurlaua vahelt kellablokki kätte saada. Kunagi hiljem kui näppu sattus remondijuhend, siis vaatasin, kuidas seal kellablokki maha võetakse. Punkt 1 - eemaldage rool.
Passatil õlifiltri vahetuseks keeratakse lahti paisupaagi kinnitus, voolikuid pole vaja lahti võtta. Esilaternale pääseb ligi kui eemaldad õhufiltrilt õhu sissevõtutoru. Selliste asjade peale kulutatakse minut, aga säästetakse oi kui palju.
EDIT: Millisel autol ei ole mootor avarii korral põhja alla minema disainitud?
Re: Autoteema
Porsche 911?
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Autoteema
Some kirjutas:Võibolla oli pidur peale jäänud aga kontrollisin, kang oli all ja pealegi pistab see auto kohe röökima kui kässar peal. Ja kässar pidanuks mõlemad tagarattad blokeerima? Ja mingit vibra ei olnud, auto liikus sirgelt (juhiabilised?), ühesõnaga krt seda teab.
Rattalaager ära lõppend ja kinni kiilunud ja põlema läinud? Enda vanematel autodel on laagri peatsest surmast paar korda teada andnud ABS-i andur. Ühel Passatil nii et ABS tuli hakkas suvalisel ajal põlema ja kustus siis kui autoga paar meetrit tagurpidi sõita. Ratas loperdas ka juba tegelikult päris korralikult all.
Re: Autoteema
Vahest on sul ligipääs auto kasutajajuhendile - kuidas tegelikult see töö peaks käima?
Esindus võtab stange igal juhul maha. Muidugi- mida nemad ka tehasemanuaalist teavad...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
Hukatus kirjutas:
Pasa kvaliteediga varastatud video. Lingi ikka originaalmaterjali.
https://youtu.be/CM7ug2986Yk
Vaatasin seda videot paar aastat tagasi ja minu meelest oli see auto peale kapremonti sama kole kui enne. See tobe potisinine värv ei sobi Volgale kuidagi.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Amazon [Bot] ja 23 külalist