No vot, hakkabki hargnema.
Soomes oli ka olnud Konelal üks töökoda natuke peale piiri (Soome poolel mõistagi), kus siis rämedamad tehasepraagid ära kõrvaldati, enne kui neid autosid kuskile vedama või ümber ehitama üldse hakata. Ja kui viga oli liiga suur, siis läks see auto tuldud teed tagasi. Minu automehest isa, kes käis omas asutuses vist enamvähem igal uuel autol (mis "eraldati") järgi, on rääkinud imelugusid, kuni sinnani, et külgepanemata detailid on visatud salongi jalgade kohale ja peotäis mutreid kah järgi - lõpetage montaaz ise. Või et terve eshelonitäis uusi autosid on auklike ustega - kuskil Venemaal jahimehed harjutasid veits kätt, kui rong möödus. Ei tea, kas taolist jampsi ka eksporti läks, aga ega see rongivedaja ju suutnud tagada, et mõni idioot teepeal autosid kividega ei loobi.