AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:AMvA kirjutas:... Päris jama ei ole mõtet ka ajada, autol ei ole mitte ühtegi andurit ega sensorit, mis suudaks tuvastada, kas ratas on kontaktis teega või mitte.
...
Paljude andmete jaoks ei pruugi olla vahetut eraldi andurit, sest vajadusel tekitatakse puuduolev info teistelt anduritelt saadud info alusel.
Näiteks milliste andurite abil konkreetsel juhul?
Selle postituse valguses tähenärijaliku küsimustejada lõpetamiseks pean esmase postituse tegijana tegema siin täienduse oma esialgse postituse terminis
"ratas on kontaktis teega". Siin autoteemas pidasin silmas, et meil siin on rohkem tehnikainimesed, aga mitte leitnant Dubid koos. Oma postituses Volvo ESTC-st pidasin termini all
"ratas on kontaktis teega" silmas olukorda, kus
auto ratas on juhtmooduli jaoks vajalikul tasemel kontaktis maapinnaga kandmaks edasi auto juhi ja/või juhtmooduli poolt vajalikuks peetud auto juhtimise toiminguid. Ehk siis pidasin silmas olukorda, et kui ikka rattal pidamist või vedu pole, siis seda ka juhtmooduli poolt sinna rattale ei suunata, aga mitte kellegi tähenärijalikku arvamust, et justkui peaks ratas hoopis justkui õhus olema...
Ja olukorra kus...
auto ratas on juhtmooduli jaoks vajalikul tasemel kontaktis maapinnaga kandmaks edasi auto juhi ja/või juhtmooduli poolt vajalikuks peetud auto juhtimise toiminguid tuvastamiseks ja selle olukorra lõpetamiseks on tänapäeval väga paljudel, kui mitte enamusel autodel küllalt andureid ja ka arvutijõudlust. Näited: ABS, veojõukontroll, stabiilsuskontroll jne.
Paneme nüüd AMvA vahelehõike minu postitusele õigesse mõttekonteksti:
... Päris jama ei ole mõtet ka ajada, autol ei ole mitte ühtegi andurit ega sensorit, mis suudaks tuvastada, kas ratas on juhtmooduli jaoks vajalikul tasemel kontaktis maapinnaga kandmaks edasi auto juhi ja/või juhtmooduli poolt vajalikuks peetud auto juhtimise toiminguid või mitte. Ma arvan, et see vahelehõikaja ise suudab kah öelda mitmeid autol olevaid andureid, sensoreid ja süsteeme mis sellist olukorda suudavad tuvastada.
OLAVI poolt kirjutatud lause peale
Paljude andmete jaoks ei pruugi olla vahetut eraldi andurit teen ääremärkuse: Näiteks kasvõi "distance to empty" (st teekond km-des kütuse lõppemiseni) andurit ei ole küll ühelgi autol, see number tuletatakse teiste andurite ja programmi koostöös (kütusemõõdik paagis, kiirus, mootori pöörded, reisiarvestusprogramm jne).