Peale droonirünnakut Hmemimis seisavad nii ka Süürias. Ja mitte ainult valvemasinad, vaid kõik. Imelik, et isegi sedavõrd avalikust puust ja punaseks värvitud praktilisest kogemusest ei võeta siinkandis õppust...
Üks häda, mis meil on (aga ka venelastel endil) on see, et nõuka aegsed standardsed angaarid olid ette nähtud väikse tiivaulatusega lennukitele. Need olid siis kas deltatiivaga (MiG-21, Su-9) või siis muutuvnoolsusega, mille tiivaulatus tiibade tagumise asendi puhul on ka väike. Lääne lennumasinatest mahub nendesse angaaridesse ainult Gripen. Ja venelaste uuemad lennukid seisavad enamasti samal põhjusel lahtise taeva all. Nii Kaliningradis kui Karjalas. Angaare saavad nautida üldiselt Su-24-d, kuna nad on muutuvnoolsusega. Järeltulija Su-34 aga peab seisma lahtise taeva all.
Igal juhul NSVL perioodil, kui Eestis asus üle 100 hävituslennuki ja 45 ÕT raketisüsteemi, peeti vajalikuks lennukeid rohkem varjata.