Lennuväeosa turvalisus

Tagantjärele tarkus on täppisteadus. Või kui tädil oleks rattad...
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1000
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Lennuväeosa turvalisus

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kapten Trumm kirjutas:
Seisuangaaris on võimalik teha lihtsamaid-pisemaid töid, aga nt mootori vahetamiseks viiakse lennuk siiski hooldus/remondiangaari.



Siis kui tuli katla alt ära kaob ja maandutakse suvalisel lennuväljal, siis tuleb kõigepealt kohale US ARMY stroibat ja hakkab hooldusangaari ehitama, et mootor ära vahetada? Sõda hoitakse niikaua pausil? :shock:
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Walter2
Liige
Postitusi: 3978
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Lennuväeosa turvalisus

Postitus Postitas Walter2 »

Ära nüüd vaidle kõiketeadjaga kes on juba pioneerina näinud kuidas lennuväljal asjad käivad.. :D
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuväeosa turvalisus

Postitus Postitas Lemet »

davidsoniharald kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:
Seisuangaaris on võimalik teha lihtsamaid-pisemaid töid, aga nt mootori vahetamiseks viiakse lennuk siiski hooldus/remondiangaari.



Siis kui tuli katla alt ära kaob ja maandutakse suvalisel lennuväljal, siis tuleb kõigepealt kohale US ARMY stroibat ja hakkab hooldusangaari ehitama, et mootor ära vahetada? Sõda hoitakse niikaua pausil? :shock:

Eriti adekvaatne on hakata võrdlema sõjaaja ning rahuaja tingimusi...F-16 mootor vahetati Tallinnas ära laheda taeva all?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Lennuväeosa turvalisus

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Vietnami sõjas startisid pilukate MiG-id isegi riisipõldudelt (muidugi perfoplaatidega kindlustatud enne), kuhu nad transporditi Mi-6 all trosside otsas.
Ometigi enamus lendas ja lendab turvalistelt betoonradadelt.

Ja noh, hädaolukorra (kus tehakse välioludes) ja normaalolukorra vahel jonniv vahe mitte tegemine näitab kas väheseid teadmisi või lihtsalt tahtlikku trollimist.

Pilt
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Lennuväeosa turvalisus

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Pilt

Pildil on nõuka MiG-25 seismas Kairo-West lennuväljal betoonist angaari ees, mis ehitati ekstra nende lennukite varjamiseks, kuna juudid tegid suuri jõupingutusi nende hävitamiseks. Muidugi ühtegi lennukit neil hävitada ei õnnestunud. Kui õigesti mäletan, siis angaar pidi kaitsma 250 kg lennukipommi otsetabamuse eest (Eestis asunud kaarangaarid taolist kaitset ei omanud).

Kuigi venelased Tel-Avivi pommitada ei kavatsenud, nähti ohtu selles, et osad lennukid olid pommide kandmise võimelised (ka lennuk pildil on selline). Sellist, 20+ km kõrgusel Mach 2,5+ kiirusel sissetulevat rünnakut oli Iisraelil võimatu tõrjuda, lisaks lendasid selliselt lahti päästetud pommid ca 30 km hooga edasi, mis tähendas, et Tel Avivi kohale polnud tegelikult pressida vajagi.

Loomulikult kaitsti seda lennuvälja ka muuga, peale nõuka MiG-21 patrullide ka nõuka meeskondadega ÕT vahenditega ja maismaa reidi vastu pidid kaitset pakkuma Spetsnazi üksused.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist