Lennuvahendite tähistamine ja tuvastamine

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Peeter
Liige
Postitusi: 2510
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Lennuvahendite tähistamine ja tuvastamine

Postitus Postitas Peeter »

Siis lihtsalt puudub võimekus tuvastada "omasid", st päringule õigesti vastavaid objekte. Mingeid muid kasutusprobleeme polnud. Eksporti läksid masinad lihtsalt tühja kohaga selle mooduli asemel.
Ja olen nõus selle teoreetilise aruteluga siin, ise ütleks ju sama, aga kuna ise olen istunud nii Osa-s, kui Tor-is, siis tean, et see teooria seal justkui niipidi ei toimi. Näide siia: Kuidas siis muudeti/muudetakse igapävaselt oma polgu juurest minema kärutatud ja igatsugu oma tugivõrgust eemale jäänud ja tagatipuks mingise meretranspordi "trammi" peale (millel mingit selle alast tarkust endal küljeski pole) õhutõrjeks sokutatud Tor-il koode? Meil siin oli sellest piltki. :)
Peeter
Liige
Postitusi: 2510
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Mida Ukrainast õppida?

Postitus Postitas Peeter »

Kapten Trumm kirjutas: 13 Sept, 2022 12:26 Maapealne ÕT sai tulistada ka ilma IFF-ta (ka omade pihta kui väga vaja). Lihtsalt pärast tuli onu prokurörile aru anda.
:twisted: Olen ise biitinud Simferoopol-Moskva liinilendu. (õppemasinal muidugi). Ja veel see aspekt: Õhku kontrollides ei pea tegelikult üldsegi "oma-võõras" päringut tegema. Võid ka niisama biitida ja prõmmutada. See on lihtsalt nagu nüüd moodne öelda lisamugavusvarustus. :twisted: SOTS käib ringi, ja kui soovid oma-võõras päringut, siis vajutad lihtsalt üht nupukest. Selle nupukese kaudu kästakse oma-võõras blokil väljastada päringusignaal, mis lisatakse ringotsingu signaalile. Formeeritakse komplekssignaal, mis suunatakse sellesse 13-15Giga võimendisse, sealt edasi antenni, jõuab lennukini, see tuvastab nii lennuki biitimise mingi radariga kui ka omavõõras päringu "bursti", vastab sellele oma "burstiga", ja nüüd see info jõuab tagasi ZRK 13-15Giga SOTS-vastuvõtjasse. Sellest kujundatakse ringdispleile märk lendavast objektist, ja osa signaalist suunatakse "oma-võõras" blokki, milles siis võrreldakse vastust ja selle tulemusel positiivse sobivuse korral kuvatakse displeile antud märgi taha lisamärge.
Peeter
Liige
Postitusi: 2510
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Mida Ukrainast õppida?

Postitus Postitas Peeter »

Peeter kirjutas: 13 Sept, 2022 11:22 Erand on ju see, kui moodul jalutama läheb, aga kui iga päev uuendatakse, siis läheb ju jaburaks see haldamine, et ärge praegu laske, et kus olete praegu, et toimus koodi uuendamine ja kohe käskjalg-ossobist saabub uue koodi/mooduli/jne-ga. Ja nii iga päev, vb mitu tundi passid uuenduse ootel? Sõja olukorras? Okei võrk võrguks ja saad ühe kaupa neid sulgeda avada, aga kui see masin ei olegi võrgus nagu Tor-1M või ei ole enam võrgus? Sellisel juhtumil peab ju tal olema peal plokk milles on tulevased koodid koos ajatabeliga juba sees? Ja kui ta on võrgust väljas ja omasoodu iseseisvalt toimetab (mis on täitsa loogiline ja igapäevane niigi!), siis peab tal olema autoupdate moodul sees ju? Ja seda saab siis ju ainult käsitisi juhtida? Kaughaldusega oleks selle deaktiveerimine ju puuks, ainult raketiga ZRK enda pihta?
Täiendan veel: ... Ja nii iga päev, vb mitu tundi passid uuenduse ootel? Ja see poleks mitte ainult ZRK-del vaid see laieneks ju ka lennukitele-kopteritele: ärge te praegu veel startige, PVO SV-s on tänase teie uue koodi sisestamine alles pooleli ja kinnitust, et see on igal pool lõpule viidud pole meieni veel tulnud.... ?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39983
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Lennuvahendite tähistamine ja tuvastamine

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lennuväelased on väitnud, et rahu ja sõja puhuks olid erinevad transponderi reziimid (kabiinis on ümberlüliti).
Sa Peeter räägid ilmselt rahuaja reziimist ja rutiinidest selle uuendamisega?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Peeter
Liige
Postitusi: 2510
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Lennuvahendite tähistamine ja tuvastamine

Postitus Postitas Peeter »

Kapten Trumm kirjutas: 14 Sept, 2022 15:21 Lennuväelased on väitnud, et rahu ja sõja puhuks olid erinevad transponderi reziimid (kabiinis on ümberlüliti).
Sa Peeter räägid ilmselt rahuaja reziimist ja rutiinidest selle uuendamisega?
Ma räägin sellest millised on seadmed. Ja seejärel (iseenda jaoks juba varem muidugi, kuna ma tean ju millised on need seadmed) räägin või arutlen seda kuidas nende seadmetega neid ülesandeid ja/või protseduure täita. Mina ei räägi sellest kas on sõja- või rahuaeg, mina räägin sellest millised on seadmed Osa-s, Buk-is ja Tor-is ja kuidas toimub nende seadmetega see oma-võõras protseduur ja selle koodi vahetamine. Ja selle pärast ma ütlengi, et ma ei saa aru kuidas see toimub reaalsuses. Ja ma räägin veelkord, et nendes masinates olevatel blokkidel ei ole mitte mingit lülitit. Ainult võrgupinge indikaator. Ja ka autol endal ei ole mitte mingit sõda-rahu-ümberlülitit . Kui me oleme lahinguvalves, siis meie (ZRK-meeste) jaoks ongi sõda. Kas meie või sina, üks peab tina saama. Operaatorile on ainult üks surunupp, millel näppu peal hoides lisatakse väljundsignaali oma-võõras päringu komponent. Sina võid oma lennukis litsuda oma ümberlüliteid, aga minul peab sinult sealt lennukis vastus olema displeil, kui ei ole, siis annab staršii mašinõ käsu rakett lihtsalt välja lasta ja kogu moos.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: TALUPOEG TALUJA ja 2 külalist