Redwingsi lennuk jah MSN1707 (VP-BVO) aga läks Tallinnasse tehnilisse hooldusesse ja seal on veel üks sama lennufirma maalingutes lennuk A321-200 MSN1763. Mõlemad lennukid on liisingufirma omanduses ning vene lennufirmaga pole neil enam mingit seost. Isegi lennukite tehniline dokumentatsioon jõudis läbi Türgi tagasi Euroopasse.Peeter kirjutas: ↑18 Sept, 2022 8:32Postituse all on kommentaarid: lennukiks on VP-BVO A321-231, 20 aastat vana ja polevat Flyghtradari andmetel õhku tõusnud juba 30. dets alates ja lendas siis Moskvast Tallinnasse. Ettevõtte poolt määratud hoiustamisele.
Airframe Status Stored. std at TLL 30 Dec 2021
https://www.planespotters.net/airframe/ ... ngs/eyjl5e
Tegelen nende samade lennukite ning hetkel ka venemaal olevate lennukitega tööalaselt igapäev, kuna töötan antud lennukite liisingufirmas. Kui see jama ükskord läbi saab võiks lausa pikemalt kirjutada, kuidas lennukite venemaalt kättesaamisega lood olid. Näituseks ühe aerofloti käes olnud lennuki saime kätte Istanbulist 25 veebruar, tänu ukrainlasest lennujaama töötajale, kes füüsiliselt ei lasknud lennukil parkimisalalt lahkuda, või siis Egiptuses, lennuk võeti käest ära aga piloodid varastasid öösel lennuki ära ja lendasid tagasi venemaale .