Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
Kasutaja avatar
Noor
Liige
Postitusi: 1850
Liitunud: 13 Aug, 2006 13:47
Asukoht: Euroopa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Noor »

Peeter kirjutas: 18 Sept, 2022 8:32
Lemet kirjutas: 18 Sept, 2022 5:38 Raske ette kujutada, kuidas mittetöötavate kütusepumpadega lennuk maast lahtigi saab.
Postituse all on kommentaarid: lennukiks on VP-BVO A321-231, 20 aastat vana ja polevat Flyghtradari andmetel õhku tõusnud juba 30. dets alates ja lendas siis Moskvast Tallinnasse. Ettevõtte poolt määratud hoiustamisele.

Airframe Status Stored. std at TLL 30 Dec 2021
https://www.planespotters.net/airframe/ ... ngs/eyjl5e
Redwingsi lennuk jah MSN1707 (VP-BVO) aga läks Tallinnasse tehnilisse hooldusesse ja seal on veel üks sama lennufirma maalingutes lennuk A321-200 MSN1763. Mõlemad lennukid on liisingufirma omanduses ning vene lennufirmaga pole neil enam mingit seost. Isegi lennukite tehniline dokumentatsioon jõudis läbi Türgi tagasi Euroopasse.
Tegelen nende samade lennukite ning hetkel ka venemaal olevate lennukitega tööalaselt igapäev, kuna töötan antud lennukite liisingufirmas. Kui see jama ükskord läbi saab võiks lausa pikemalt kirjutada, kuidas lennukite venemaalt kättesaamisega lood olid. Näituseks ühe aerofloti käes olnud lennuki saime kätte Istanbulist 25 veebruar, tänu ukrainlasest lennujaama töötajale, kes füüsiliselt ei lasknud lennukil parkimisalalt lahkuda, või siis Egiptuses, lennuk võeti käest ära aga piloodid varastasid öösel lennuki ära ja lendasid tagasi venemaale :wall: .
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Kasutaja avatar
wanapagan
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: 27 Mär, 2007 22:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas wanapagan »

Näituseks ühe aerofloti käes olnud lennuki saime kätte Istanbulist 25 veebruar, tänu ukrainlasest lennujaama töötajale, kes füüsiliselt ei lasknud lennukil parkimisalalt lahkuda, või siis Egiptuses, lennuk võeti käest ära aga piloodid varastasid öösel lennuki ära ja lendasid tagasi venemaale :wall: .
Ok, ok. Ma võin aru saada, et mingi imelise valemiga suudad lennujaamast ära virutada helikopteri, äärmisel juhul "metsavahi". Mis kuradi valemiga suudavad piloodid töötavast lennujaamast rotti panna reisilennuki? Kogu lennujaama personal vedeles kodus ning ainuke turva uneles töötajate pääslas? :scratch: :dont_know:
_dumbuser_
Liige
Postitusi: 2080
Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas _dumbuser_ »

wanapagan kirjutas: 18 Sept, 2022 19:29
Näituseks ühe aerofloti käes olnud lennuki saime kätte Istanbulist 25 veebruar, tänu ukrainlasest lennujaama töötajale, kes füüsiliselt ei lasknud lennukil parkimisalalt lahkuda, või siis Egiptuses, lennuk võeti käest ära aga piloodid varastasid öösel lennuki ära ja lendasid tagasi venemaale :wall: .
Ok, ok. Ma võin aru saada, et mingi imelise valemiga suudad lennujaamast ära virutada helikopteri, äärmisel juhul "metsavahi". Mis kuradi valemiga suudavad piloodid töötavast lennujaamast rotti panna reisilennuki? Kogu lennujaama personal vedeles kodus ning ainuke turva uneles töötajate pääslas? :scratch: :dont_know:
See olla Egiptuses toimunud. Vbl seal on natuke teistmoodi arusaam igasugu asjadest ?
Kasutaja avatar
Noor
Liige
Postitusi: 1850
Liitunud: 13 Aug, 2006 13:47
Asukoht: Euroopa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Noor »

Eks neil oli abikäsi kohalikus ATCs - seal palju vene rahvusest tegelasi töötamas. Lennuplaan oli kah kavalalt valitud, nii, et kuskil ei oleks saanud neid ümber suunata.

Sarnane lugu juhtus meil ka Kashastanis - saime alkkirjastatud akti kohalikelt lennujaama vōimudelt kui meie lennuk maandus ning ka alkkirjad lenduritelt kuid 4 tunni pärast lennuk lendas ikkagi tagasi venemaale - seal tulid tagastamise korraldused kōrgemalt poolt. Meie töötaja lootis sinna ennem jōuda, et lennukilt mōni instrument eemaldada kuid jäi hiljaks.
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Crispy
Liige
Postitusi: 858
Liitunud: 03 Veebr, 2016 14:53
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Crispy »

Eks sellest hakkab kunagi ka neilt memuaare tulema kuidas vaprad ennastsalgavad piloodid päästsid oma kalli lennuki kurjade (õigusjärgsete) kapitalistide käest, et saaksid pioneere laulude saatel isamaalisesse laagrisse lennutada.
hjl85
Liige
Postitusi: 6398
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas hjl85 »

The Adidas company did not pay 10 billion rubles in taxes and left Russia, Oleksandr Khaminskyi, head of the Law and Order Center of Moscow reports.

In addition, the company's employees reported that they began to be fired without paying the promised salary for six months.
Okrid nutavad
hjl85
Liige
Postitusi: 6398
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas hjl85 »

Akf Wanapagan. Mingi hetk jooksis Discovery pealt seriaal Lennukikütid kus tegeleti just lennukite tagasi saamisega. Ei olnud seal harvad sellised juhud kus juhtus täpselt sedasi. Agu eespool kirjutatud. Ning sama tegid ka need lennukikütid-vahel lihtsalt lendasid minema
Kasutaja avatar
ermot
Liige
Postitusi: 1020
Liitunud: 25 Dets, 2011 15:33
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ermot »

https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... ml?es=smi2
Saksa Liitvabariigi Alam-Saksi Liidumaa peaminister Stefan Weil teatas, et:
"... gaasitoru Nord Stream 2 ei võeta kunagi tööle. Ta rääkis sellest intervjuus agentuurile DPA .

"Enam ei teki olukorda, kus Saksamaa föderaalvalitsus saab toetuda Venemaa energiaressurssidele. Nord Stream 2 ei käivitata kunagi,” ütles ta.

Weil usub, et üldiselt ei ole Saksa-Vene partnerlus energeetika vallas enam võimalik.

«See koostöö on pöördumatult hävinud. Lääs taastub sellest kiiremini kui Venemaa Föderatsioon,” ütles Alam-Saksi peaminister."
Originaalallikat kätte ei saanud.

https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... ml?es=smi2
Mingi krüptiline lugu Türgi gaasitorust Mustas meres, mida püütakse lõpetada ennem selle aasta lõppu. Artiklist ei selgu, kuhu ja millega ühendumiseks need vajalikud on, ehk oskab keegi midagi arvata:
"Türgi kavatseb aasta lõpuks lõpule viia Musta mere maagaasivälju ja maismaal asuvaid tootmiskohti ühendava gaasijuhtme lõigu ehituse. Seda ütles riigi energia- ja loodusvarade minister Fatih Donmez, vahendab Yeni Safak .

«Kokku pannakse kolm toru. Meie eesmärk on kõik kolm liini aasta lõpuks valmis saada,” ütles Donmez.

Ta lisas, et gaasitrassi ehituse põhitöö on juba lõppenud. Peatorustik valmib septembri lõpuks.

Väljaanne lisas, et Sakarya maardla plaanid toodavad algfaasis 10 miljonit kuupmeetrit gaasi ööpäevas (3,4-4 miljardit aastas). Samas peaks 2028. aastaks päevane tootmismaht kasvama 40 miljoni kuupmeetrini, mis on võrreldav 15 miljardi kuupmeetriga aastas."
No one said survival was fun.
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 3353
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Madis Reivik »

https://www.err.ee/1608720907/soome-uus ... vene-gaasi

Minu arvates võiks seda võrrelda seda kui peigmees jääb pulmapeol pruudile lambaga vahele. Midagi asjalikumat pähe ei tule.
HenriXI
Uudistaja
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Aug, 2020 19:08
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas HenriXI »

Madis Reivik kirjutas: 19 Sept, 2022 13:57 https://www.err.ee/1608720907/soome-uus ... vene-gaasi

Minu arvates võiks seda võrrelda seda kui peigmees jääb pulmapeol pruudile lambaga vahele. Midagi asjalikumat pähe ei tule.
Ma pole mingi ekspert, aga mainisin seda just enda tööl gaasikatlaruumi ehitajale ja tema väide oli, et see gaas tuleb enne naftamaardla avamist ja selle eest raha ei küsita. Vajalik on see gaas eest ära saada, et hakkaks nafta maa seest tulema. LNG laev veeldab selle ära ja toob Euroopasse. Venemaa raha ei saa.

Nii väitis tema, võibolla oskab keegi targem seda kommenteerida, kui õige see on.
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 3353
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Madis Reivik »

Ei ole nii, ERRis öeldi just et "LPG saab kuna t1blad ei nõua, erinevalt torugaasist, tasumist rublades".

Ehk siis LPG, mis justkui tagab "energiasõltumatuse venest" tuleb ikka putini bandelt ja krõbeda hinnaga.
Keegi veel
Liige
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Veebr, 2022 22:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Keegi veel »

Madis Reivik kirjutas: 19 Sept, 2022 15:21 Ei ole nii, ERRis öeldi just et "LPG saab kuna t1blad ei nõua, erinevalt torugaasist, tasumist rublades".

Ehk siis LPG, mis justkui tagab "energiasõltumatuse venest" tuleb ikka putini bandelt ja krõbeda hinnaga.
Pidage nüüd hobuseid.
Täna tuleb veel kõike venest. Torust gaasi ja laevadega naftat jne. Kõike on vähendatud aga väga vähe on kraane, mis päris kinni.
On June 3, the European Union adopted a sixth package of sanctions, including a partial embargo on Russian oil. The sanctions will ban seaborne imports of Russian crude oil as of December 5, 2022, and ban petroleum product imports as of February 5, 2023.
...aga tuleb, tuleb see teema...
EU claims that the ban on seaborne imports—as well as Germany and Poland’s voluntary move to halt pipeline imports—will allow it to cut oil imports from Russia by 90 percent.
On arvajaid, et 2022 on neil majanduslangus seoses sanktsioonide tulekuga ja 2023 stabiliseerub juba 2024 hakkab taastuma.
Haa-haa lubage kahelda, '23 alles lõbusaks läheb.
Viimati muutis Keegi veel, 19 Sept, 2022 16:57, muudetud 1 kord kokku.
Runkel
Liige
Postitusi: 2839
Liitunud: 07 Sept, 2017 22:39
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Runkel »

Oluline on: 1. tarnekanaleid mitmekesistada ja 2. tarnijaid mitmekesistada.
LNG taristu töötab kanalite mitmekesistamise eesmärgil, isegi kui Vene gaas on lastiks. See lõhub ikkagi Vene jõumängu "võta või külmeta". Ma LNG spoti turgu ei oska kommenteerida täpselt, kuid seal on kauplejateks gaas tankeril suvalise kauplejaga, kuigi "lõpp-kasusaaja" võib olla Venemaa. Kahtlemata tuleb liikuda edasi ja saada tollest Vene kasusaajast ka lahti.
Torugaasile tehti ELi poolt ju sarnast mitmekesistamise eesmärki toetav seaduslik raam, et Nord Streamile oleks ka teised tarnijad avatud, aga praktiliselt tähendab see ikkagi 100% vene jama. Huvitav, et EL Saksa poolt nii ära tillitati.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19603
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

Raimond Kaljulaid (Eesti riigikogu riigikaitse komisjoni esimees) ühes saates-ETV+ kanalis. Päris huvitav sõnavõtt. Öeldakse otse välja, et Eesti arvestab vähemalt 10 aastase suhete katkestamisega Orkistaniga. See, et äri ei ole ja turiste ei liigu-savi sellest. Elage oma mülkas edasi. Meie soov on, et te veel suuremasse jamasse satuksite ja kooleksite seal.
https://twitter.com/Gerashchenko_en/sta ... 2635065345
Russian sports journalist Aleksandr Shmurnov, now residing in Paris; the programme is Кто кого?, from last week on Estonian ETV+ channel
https://twitter.com/trlp/status/1571851196398465025
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
wk2
Liige
Postitusi: 2697
Liitunud: 22 Aug, 2014 17:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas wk2 »

Putin käskis valmistuda pikaajalisteks probleemideks eelarvega
Venemaa eelarve tulude osa mõjutavad tegurid on pikaajalise iseloomuga ja seetõttu on kogu riigi rahanduse valdkonna väljakutsetele tõhusaks reageerimiseks vaja süsteemseid mehhanisme.

Sellest teatas esmaspäeval Venemaa president Vladimir Putin, avades eelarveteemalise nõupidamise, kuhu olid kutsutud valitsuse liikmed, presidendi administratsiooni ametnikud ning ka Vene Föderatsiooni keskpanga juht Elvira Nabiullina.

"Föderaaleelarve koostamisel on loomulikult vaja arvesse võtta objektiivseid tegureid, mis otseselt mõjutavad selle tulusid," ütles Putin, täpsustades, et pidas silmas nii siseriiklikku makromajanduslikku olukorda kui ka asjade seisu globaalses kauba- ja toorainesektoris. finantsturgudel.

Rahandusministeeriumi andmetel langesid augustis nafta- ja gaasimaksutulud 14 kuuga miinimumini, kuna gaasiekspordi massiline vähenemine ja raskused naftamüügiga Aasiasse. Majanduse ressursivabade sektorite tasud langesid aastaga nominaalselt 14% ja reaalväärtuses (inflatsiooni arvesse võttes) ligi 30%. Eelarve kogutulud vähenesid 10% 1,829 triljoni rublani. Kulud kasvasid samal ajal 8,4% - 2,174 triljonit rubla.

Juunis-augustis laekus eelarvesse 1,4 triljoni rubla suurune puudujääk, mis "likvideeris" peaaegu kogu esimesel poolaastal kogunenud ülejäägi.

Eelarve täitmist mõjutavad muudatused ja trendid jäävad Putini sõnul kehtima veel pikaks ajaks. Samas on oluline riigikassa "stabiilsusel ja tasakaalul joont hoida", ütles president. See „võimaldab tema sõnul enesekindlalt ja järjekindlalt lahendada kavandatud majanduse ja sotsiaalsfääri kaasajastamise, infrastruktuuri tugevdamise ja piirkondade toetamise ülesandeid“.

Esialgu ülejäägiga koostatud 2022. aasta eelarve libiseb rahandusministeeriumi hinnangul aasta lõpuks 1,6 triljoni rubla ulatuses miinusesse. Ja järgmise kolme aasta jooksul on valitsussektori tulud kulutustest 4,4 triljoni rubla võrra väiksemad.

Venemaa tänavuse eelarve tasakaalustamiseks on naftat vaja 105 dollarit barreli kohta, hindab Alfa panga peaökonomist Natalia Orlova. Tegelik hind on aga ligi kolmandiku võrra väiksem: augustis müüdi iga barrel Uralsi keskmiselt välismaale 74,5 dollari eest.

Venemaa eelarvega seotud probleemide allikas on sõjaliste kulutuste järsk kasv, ütleb Saksamaa rahvusvaheliste ja julgeolekuküsimuste instituudi vanemteadur Janis Kluge.

Esialgu lubasid Venemaa võimud 2022. aastaks “riigikaitse” raames 3,5 triljonit rubla, kuid juba septembris ületasid kulutused suure tõenäosusega selle taseme, hindab Kluge. Tema arvutustest järeldub, et sõjamasinale kulutati 75% rohkem kui aasta varem (2021. aasta jaanuaris-septembris 2,06 triljonit).

Eelarvekriisiga silmitsi seistes alustavad ametivõimud esimest massilist sekvestreerimist pärast pandeemiakriisi ja kavatsevad kärpida kulutusi nn kaitsmata asjadele 10%. Nende hulka ei kuulu pensionide maksmine, riigitöötajate palgad, tervishoiusüsteem ega kaitseministeeriumi eelarve.
https://www.moscowtimes.eu/2022/09/19/p ... tom-a24432
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Zuzlik ja 10 külalist