Et kui on veel küsimusi sanktsioonide mõju osas, siis saab selle kohta teavet allpool-
Luksuselamuid hakati Venemaal müüma mobilisatsiooni taustal kuni 40% allahindlusega
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 83&es=smi2
"Venemaa luksusmajade omanikud tormasid pärast 21. septembril riigis alanud mobilisatsiooni kinnisvara suurte allahindlustega müüma. Selle kinnisvara segmendi allahindlus ulatub 40% -ni, tsiteerib Intermark Real Estate'i partneri Dmitri Khalini sõnu "RIA-Nedvizhimost".
"Mõnede osade puhul taotleti allahindlust nii sümboolselt 3-4 protsenti kui ka üsna radikaalselt 30-40 protsenti kiirmüügi puhul," ütles Khalin .
Omanike soov kinnisvara müüa mõjutas umbes neljandikku Intermark Real Estate'i objektide baasist, lisas ta"
Nõudlus mikrolaenude järele Venemaal vähenes pärast mobiliseerimist märgatavalt
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 83&es=smi2
""Viimase seitsme päeva jooksul laekunud laenutaotluste arv on 10% väiksem kui augustis samal perioodil ja 2021. aasta septembriga võrreldes 9% väiksem," ütles IFC Zaimeri tegevjuht Roman Makarov .
Samal ajal nägi Moneymani turundusdirektor Andrey Greznev kodanike nõudluse mikrolaenude järele veelgi suuremat langust alates mobiliseerimise algusest.
“Alates 21. septembrist näeme nõudluse vähenemist 12%. Samuti täheldasime lühiajalist klientide kvaliteedi halvenemist,” märkis Greznev.
Alates septembri keskpaigast on venelaste huvi mikrolaenude vastu langenud 17%ni, ütles veebipõhise finantsplatvormi Webbankir tegevjuht Andrei Ponomarjov .
"Kui 14.-20. septembrini ulatus see 31% -ni, siis 21.-27. septembrini vaid 17%, " järeldas Ponomarev."
Siluanov lubas 2022. aastal eeldatava eelarvepuudujäägi ületada.
https://iz.ru/1403368/2022-09-30/siluan ... term=43885
"2022. aasta föderaaleelarvet saab täita enam kui 0,9% SKP-st puudujäägiga, mida rahandusministeerium eeldas. 29. septembril teatas sellest telekanali Rossija 1 eetris rahandusminister Anton Siluanov .
Kui suur jääb puudujääk ja kust tuleb raha selle katmiseks?
"Tõenäoliselt see arv kasvab, teil on õigus. Sel aastal tekivad uued ülesanded,” ütles ta, vastates küsimusele, kas prognoositav näitaja 0,9% SKTst võib aasta lõpuks tõusta.
Osakonnajuhataja märkis ka, et Vene Föderatsiooni eelarve vahendeid plaanitakse täiendada eksportijate ootamatu kasumi väljavõtmisega. Siluanov tõi aga välja, et maksu-uuendused kodanikke ei puuduta."
Analüütik Milchakova: Gazpromi kahjum Nord Streami hädaolukorrast ulatub aasta lõpuks 1,5-2 miljardi euroni
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 83&es=smi2
„Nord Stream 1 täielikust sulgemisest kaotab Euroopa kõige rohkem. Ka Gazprom kannab kahju: tema tegelikud kahjud, võttes aluseks SP-1 tarnemahu ja ligikaudsed lepinguhinnad, mis on turust oluliselt madalamad, võivad 2022. aasta lõpuks ulatuda 1,5-2 miljardi euroni,“
Ärge kirjutage Mi-8T ja Mi-26T maha: Helikopteritööstuse Liit kaebas Venemaa helikopterite keelu üle.
https://www.bfm.ru/news/509816?utm_sour ... um=partner
AVI ei ole rahul keeluga, mille ettevõte kehtestab transpordihelikopterite Mi-8T ja Mi-26T kasutusea pikendamiseks. AVI juhatuse esimehe Mihhail Kazachkovi sõnul toob see tööstusele kaasa ebameeldivaid tagajärgi. Eelkõige suurenevad oluliselt nii era- kui ka avalike klientide kulud. Näiteks peab rohkem maksma eriolukordade ministeerium, kus Mi-8T tegeleb metsatulekahjude kustutamise ning otsingu- ja päästetöödega. Lisaks võivad oluliselt kasvada Vene Posti kulud posti ja kauba kohaletoimetamisel raskesti ligipääsetavatesse piirkondadesse.
Arusaadav on ka osaluse Russian Helicopters seisukoht, usub ajakirja Air Transport Review toimetuse esimees Aleksei Sinitski:
Aleksei Sinitski
Ajakirja "Õhutranspordi ülevaade" toimetuse esimees
“Õiget lahendust on väga raske leida, kõik variandid ei ole väga õiged. Üldiselt on olukord järgmine, fakt on see, et Mi-8T on selle helikopteri esimene modifikatsioon. Kalendrivanuse poolest on tegu vanimate helikopteritega, mis Venemaa lennufirmade lennukipargis on, kui vaadata konkreetselt Mi-8 liini, siis samas on need kõige odavamad selles mõttes, et kõige amortiseerunud, nende lennutundide maksumus on oluliselt madalam kui uue põlvkonna helikopteritel. Seetõttu mõistavad nad Venemaa helikopterite kui tootja seisukohast, et aegunud lennukipargi olemasolu, mille lennukõlblikkust pikendatakse, jätkavad lendamist jne, takistab vastavalt uuendamist, vähendab võimalike tellimuste arvu. uutele helikopteritele, mida toodab Russian Helicopters ". Teiselt poolt, kui vaadata helikopteritööstust ja nende põhikliente ning need on eelkõige nafta- ja gaasifirmad ning muud tööstusorganisatsioonid, siis nad ei ole eriti praeguses olukorras väga valmis maksma kordades rohkem, sest lennutunni maksumus uue kopteri hind on tegelikult palju rohkem kui lennutunni maksumus vanadel amortiseerunud masinatel, sest uus kopter on iseenesest kallim ja liisinguhinnad jne. Mi-8T on töökindel ja lihtne masin, operaatorite poolt korraliku hoolduse korral saab seda veel pikaks ajaks pikendada. Tehniliselt on alternatiiv olemas, sest Russian Helicopters toodab kaasaegseid versioone. maksma mitu korda rohkem, sest uue kopteri lennutunni maksumus on tegelikult oluliselt suurem kui vanade amortiseerunud masinate lennutunni maksumus, kuna uus kopter on iseenesest kallim ja liisinguhinnad ning nii edasi. Mi-8T on töökindel ja lihtne masin, operaatorite poolt korraliku hoolduse korral saab seda veel pikaks ajaks pikendada. Tehniliselt on alternatiiv olemas, sest Russian Helicopters toodab kaasaegseid versioone. maksma mitu korda rohkem, sest uue kopteri lennutunni maksumus on tegelikult oluliselt suurem kui vanade amortiseerunud masinate lennutunni maksumus, kuna uus kopter on iseenesest kallim ja liisinguhinnad ning nii edasi. Mi-8T on töökindel ja lihtne masin, operaatorite poolt korraliku hoolduse korral saab seda veel pikaks ajaks pikendada. Tehniliselt on alternatiiv olemas, sest Russian Helicopters toodab kaasaegseid versioone. operaatorite poolt korraliku hooldusega saab seda pikaks ajaks pikendada. Tehniliselt on alternatiiv olemas, sest Russian Helicopters toodab kaasaegseid versioone. operaatorite poolt korraliku hooldusega saab seda pikaks ajaks pikendada. Tehniliselt on alternatiiv olemas, sest Russian Helicopters toodab kaasaegseid versioone.
Helikopteripargi uuendamise korral peavad riigi kliendid lendude eelarvet ligikaudu kahekordistama, mis võib kaasa tuua probleeme, ütleb helikopteritööstuse liidu juhatuse liige Vjatšeslav Kartsev.
Vjatšeslav Kartsev
Helikopteritööstuse Liidu juhatuse liige
«Ma pole kindel, et seisukoht on selgelt välja kujunenud. Nad võtsid selle vastu, tegid otsuse ilma operaatoritega arutamata. Võib-olla on neil paindlikum lähenemine, mida minu arvates tuleb tööstusega, eelkõige operaatoritega, aktiivselt arutada. Tootja teeb helikoptereid tegutsevatele organisatsioonidele, ta ei tee endale. Peaks olema mingi ühine strateegiline tegevusloogika: riigi toetusega, selgete plaanidega valduse helikopteritehaste tootmisvõimsuste osas, selgete tarnegraafikutega, lennukite maksumuse arvestamise mehhanismidega, riigipoolse toetuse mehhanismidega. Ja ennekõike lennundustöö klientide mõistmisel, et see lennutunni maksumus ei ole 130 tuhat rubla, vaid see maksab 220 tuhat rubla. Kutsun miinimumi.
Nüüd on Venemaa kopteripargis üle 2,2 tuhande helikopteri. Samal ajal on üle 25 aasta töös olnud üle tuhande masina.
No one said survival was fun.