Ford Model T
Ford Model T
Nagu viimastel aastatel tavaks, tavatsen ma kahemudelisüsteemi viljeleda, seega
kui Matilda sai riiulisse tõstetud, võtsin Panzer IV kõrvale ette eelmise aasta Helsingi jalgrattamatkal
ostetud Ford Model T karbi. Kuigi komplekt koosneb kolmest autost, siis Levar sai selle
esiplaanil oleva rohelise neljaistmelise restid omale ja minule jäid mõlemad
kastiga variandid. Seega tegelikult on mul kaks identset komplekti, millest üks tuleb puldankatusega
ja teine ilma ehitada.
Selline kraam on siis lauale tõstetud:
Alusraam on porilaudadega ühte tükki valatud ja selle alusküljel olevad
väljalöögijäljed vajasid ohtramat pahteldamist. Õnneks oli enamus neist suht lihvitavates kohtades.
Njah, teisalt võib öelda, et mis neist ikka pahteldada, a noh, nüüd on see vaev juba nähtud.
Põnevamaid elamusi valmistas esisild, mille soovisin vähemalt ühel autol keeratud asendisse lõigata.
Kuna kummagi auto restis on kaks komplekti esisilda puudutavaid detaile, siis nende peale õnnestus kokku
täitsa liigutatav see esisild saada. Et ühel autol läks asi õnneks, siis võtsin kätte ja panin ka teisel rattad keerama.
Ja ega rohkem ei olegi jõudnud.
Siin pildil on esisillad koos radikaga küll kuivalt raamide otsas aga saab aimu,
kui palju väljakeeratud rattad asjale jumet juurde annavad.
Olge terved!
Kristjan
kui Matilda sai riiulisse tõstetud, võtsin Panzer IV kõrvale ette eelmise aasta Helsingi jalgrattamatkal
ostetud Ford Model T karbi. Kuigi komplekt koosneb kolmest autost, siis Levar sai selle
esiplaanil oleva rohelise neljaistmelise restid omale ja minule jäid mõlemad
kastiga variandid. Seega tegelikult on mul kaks identset komplekti, millest üks tuleb puldankatusega
ja teine ilma ehitada.
Selline kraam on siis lauale tõstetud:
Alusraam on porilaudadega ühte tükki valatud ja selle alusküljel olevad
väljalöögijäljed vajasid ohtramat pahteldamist. Õnneks oli enamus neist suht lihvitavates kohtades.
Njah, teisalt võib öelda, et mis neist ikka pahteldada, a noh, nüüd on see vaev juba nähtud.
Põnevamaid elamusi valmistas esisild, mille soovisin vähemalt ühel autol keeratud asendisse lõigata.
Kuna kummagi auto restis on kaks komplekti esisilda puudutavaid detaile, siis nende peale õnnestus kokku
täitsa liigutatav see esisild saada. Et ühel autol läks asi õnneks, siis võtsin kätte ja panin ka teisel rattad keerama.
Ja ega rohkem ei olegi jõudnud.
Siin pildil on esisillad koos radikaga küll kuivalt raamide otsas aga saab aimu,
kui palju väljakeeratud rattad asjale jumet juurde annavad.
Olge terved!
Kristjan
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Re: Ford Model T
Vägev !
Kuna mul jah sellest komplektist 1/3 täitsa olemas siis tekkis kiusatus ka oma Plekkliisu teema teha. Tõsi mul jäävad ilmselt kõik ilusad kängurukleepsud üle.. et kui juurde tahad anna teada .
Kas selle esisilla said päris keerama või fikseerisid keeratud asendisse ?
Kuna mul jah sellest komplektist 1/3 täitsa olemas siis tekkis kiusatus ka oma Plekkliisu teema teha. Tõsi mul jäävad ilmselt kõik ilusad kängurukleepsud üle.. et kui juurde tahad anna teada .
Kas selle esisilla said päris keerama või fikseerisid keeratud asendisse ?
Re: Ford Model T
Tänud!
Kängurukleepse on mul endal hetkel piisavalt, aga annan teada, kui juurde on tarvis
Algne eesmärk oli tõesti esisild vähemalt mingisse keeratud asendisse fikseerida, aga
õnnestus täitsa niimoodi, et liiguvad ja keeravad täitsa siia-sinna nad mul praegu.
Jään su Plekk-Liisu teemat siis ootama
Kristjan
Kängurukleepse on mul endal hetkel piisavalt, aga annan teada, kui juurde on tarvis
Algne eesmärk oli tõesti esisild vähemalt mingisse keeratud asendisse fikseerida, aga
õnnestus täitsa niimoodi, et liiguvad ja keeravad täitsa siia-sinna nad mul praegu.
Jään su Plekk-Liisu teemat siis ootama
Kristjan
Re: Ford Model T
Kergitan seda teemat ka.
Peale eelmist postitust otsustasin, et küll ma saan selle mootori sinna ka kuidagi esisilla ja radiaatori vahelt nikerdada
ja liimisin esisilla radiaatoriga raamile ette. Põhja alla tekitasin 0,3mm traadi abil pidurihoovastiku. See on samuti kaunis tühi töö,
kuna eriti lõpuks näha ei jää, aga tundus et oli vaja.
Nende ICM'i Ford T-de põhiline murekoht on astmelaudadelt täielikult puuduv muster,
mille teeb kummalisemaks asjaolu, et juhendi graafikal on see kõik kenasti olemas.
Selle häda parandab etsisett, kus plekist astmelauad on provaiditud.
Muus osas olen peamiselt kapotialusega tegelenud. Tulesein on saanud endale tubli juhtmerägastiku.
Vesijahutuse alumise toru asendasin ka messingiga, aga seda peamiselt seetõttu, et plastist originaal tundus
liig habras jääma. Teha on veel magneeto osa oma juhtmetega, roolisammas koos karbiga ja esilaternate kinnitusnurgikud,
siis saab vaikselt raami ja kapotialuse värvimise peale mõtlema.
Kogu pull käib muidugi pulkadeks lahti. Kerge mure on, et kuidas ta värvituna mul kokku saab,
aga see on hetkel tuleviku Kristjani probleem.
Olge terved, ma lähen nüüd õlut jooma.
Kristjan
Peale eelmist postitust otsustasin, et küll ma saan selle mootori sinna ka kuidagi esisilla ja radiaatori vahelt nikerdada
ja liimisin esisilla radiaatoriga raamile ette. Põhja alla tekitasin 0,3mm traadi abil pidurihoovastiku. See on samuti kaunis tühi töö,
kuna eriti lõpuks näha ei jää, aga tundus et oli vaja.
Nende ICM'i Ford T-de põhiline murekoht on astmelaudadelt täielikult puuduv muster,
mille teeb kummalisemaks asjaolu, et juhendi graafikal on see kõik kenasti olemas.
Selle häda parandab etsisett, kus plekist astmelauad on provaiditud.
Muus osas olen peamiselt kapotialusega tegelenud. Tulesein on saanud endale tubli juhtmerägastiku.
Vesijahutuse alumise toru asendasin ka messingiga, aga seda peamiselt seetõttu, et plastist originaal tundus
liig habras jääma. Teha on veel magneeto osa oma juhtmetega, roolisammas koos karbiga ja esilaternate kinnitusnurgikud,
siis saab vaikselt raami ja kapotialuse värvimise peale mõtlema.
Kogu pull käib muidugi pulkadeks lahti. Kerge mure on, et kuidas ta värvituna mul kokku saab,
aga see on hetkel tuleviku Kristjani probleem.
Olge terved, ma lähen nüüd õlut jooma.
Kristjan
-
- Liige
- Postitusi: 283
- Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
- Kontakt:
Re: Ford Model T
Ahoi!
Täitsa vahva asi. Kuna olen selle auto jupid enamjaolt näpu vahelt läbi lasknud, võin väita, et no on sarnane. Kummaline on muidugi see, et täpset koopiat ei ole suudetud teha, mis sest et tehnikasajand. Aga ju siis rahad said otsa ja kes see ikka pärist täpselt mäletab milline see auto päriselt välja näeb.
Jõudu!
Täitsa vahva asi. Kuna olen selle auto jupid enamjaolt näpu vahelt läbi lasknud, võin väita, et no on sarnane. Kummaline on muidugi see, et täpset koopiat ei ole suudetud teha, mis sest et tehnikasajand. Aga ju siis rahad said otsa ja kes see ikka pärist täpselt mäletab milline see auto päriselt välja näeb.
Jõudu!
Re: Ford Model T
Ahoi, ja no ma tänan südamest.
Eks see asi olegi, et seda toodeti mitme kümnendi jooksul 15 miljonit ja pluss tükki ja toda Fordi koguaeg täiendati.
Ma oleks jumala tänulik detailide eest, mis puudutavad kuni 1917 masinat.
Ma püüan teha neid kahte nii täpsena, kui mõistlik, aga kuna interneti info on kaunis segane, siis iga
lüke ja viide veale on jumalast tänuväärt.
Eks see asi olegi, et seda toodeti mitme kümnendi jooksul 15 miljonit ja pluss tükki ja toda Fordi koguaeg täiendati.
Ma oleks jumala tänulik detailide eest, mis puudutavad kuni 1917 masinat.
Ma püüan teha neid kahte nii täpsena, kui mõistlik, aga kuna interneti info on kaunis segane, siis iga
lüke ja viide veale on jumalast tänuväärt.
Re: Ford Model T
No sellist asjandust tahaks endalegi riiulisse...
Aga jõuluvanale on juba hilja kirjutada, nii et ehk järgmisel aastal.
Ootan järgmisi pilte!
Urmas.
Aga jõuluvanale on juba hilja kirjutada, nii et ehk järgmisel aastal.
Ootan järgmisi pilte!
Urmas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist