Olen näinud pilte väga rüüstatud veduritest. Aga kui komplektseid isendeid leidub, siis tekib küsimus. Kas aastakümneid võibolla ilma igasuguse hoolduseta (sest kes see Venemaal neid kõpitseda viitsib) lagedal seisnud auruvedurile saab töörõhku sisse kütta? Kui palju Venemaal on veel inimesi, kes teavad midagi aurumasinatest? Võibolla nad hakkavad veduritele tuimalt puid alla panema ja me saame kuulda, kuidas siin-seal mõni katel pauku tegi.Mees Varjust kirjutas: ↑30 Okt, 2022 22:30Lennukid lendavad hooldamata 1-1,5 aastat, enne kui päris kriitiliseks läheb.Manurhin kirjutas: ↑30 Okt, 2022 21:32 Boeingule ja Airbusile see-eest huvitav eksperiment, saavad näha, kui kaua nende lennukid reaalses elus ilma korraliku hoolduseta lendama on võimelised. Kim Jonni-Punn võib Venemaale vennaliku abi korras mingi hulga auruvedureid saata, neid on P.-Koreal veel siiamaani piisavalt olemas (netis vastavat pildi- ja videomaterjali küllalt).
Veduritega ei ole venelastel ka väga suurt probleemi. Enamik kasutuses olevaid on tehniliselt väga primitiivsed, elektroonikat vms sealt ei leia.
Samuti on Venemaal endal väga suured auruvedurite reservid - olen isegi mitmeid baase, kus neid hoitakse, näinud. Palju neid kusagil Siberi taigade haruteedel võib olla, ei oska vist keegi aimata (seal muidugi vanaraua varguse risk ka juba päris suur).
Millalgi liikus infot, et venelased on hakanud oma auruvedurite reserve utiliseerima. Siis võivad küll paluda vedureid kuskilt, kus need aktiivses kasutuses on, nagu Hiina, India, Aafrika jne. Seal on lisaks veduritele käigus veel vanad aurukraanad ja muu selline kola.