Antonov An-225 Mriya
Antonov An-225 Mriya
Ukraina alustas Saksamaal Leipzigis uue maailma suurima transpordilennuki An-225 Mriya taastamisega
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Antonov An-225 Mriya
Lugesin ka sellest mitmelt poolt ja see tundub nii vale. Selle raha eest saaks täna tuhandeid tööstuslikke elektrigeneraatoreid ja sadu soomukeid. Ehitada sisuliselt võõra rahaga (Ukraina eelarve on suures osas lääne abi) oma imelennukit millegi tõestamiseks, mina ei saa aru. Peale sõda on aega seda ehitada küll, kui see üldse mõistlik projekt on.ruger kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:12 Ukraina alustas Saksamaal Leipzigis uue maailma suurima transpordilennuki An-225 Mriya taastamisega
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Rahvusvaheliselt tegutsevad ettevõtted on reeglina kümne katku vastu kindlustatud. See rahastus võib osaliselt ka sealt tulla.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Neid An-225 lennukeid ehitati 2 tk aga ainult ühe suutsid ära lõpetada enne NL kokkuvarisemist. Arvatavasti ehitavad lõpuni selle teise kere mis jäi pooleli (60-70% wiki järgi).Otokas kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:27Lugesin ka sellest mitmelt poolt ja see tundub nii vale. Selle raha eest saaks täna tuhandeid tööstuslikke elektrigeneraatoreid ja sadu soomukeid. Ehitada sisuliselt võõra rahaga (Ukraina eelarve on suures osas lääne abi) oma imelennukit millegi tõestamiseks, mina ei saa aru. Peale sõda on aega seda ehitada küll, kui see üldse mõistlik projekt on.ruger kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:12 Ukraina alustas Saksamaal Leipzigis uue maailma suurima transpordilennuki An-225 Mriya taastamisega
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225_Mriya
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
See teine oli sealsamas kodulennuväljal aia ääres. Niipalju, kui mina olen sõja algusest sealt videosid/pilte näinud, ei ole ta silma hakanud. Ma olen teda teadlikult otsinud, kuna huvitas, kas teine sai samuti mingisugust kahju.v2gahea kirjutas: ↑07 Nov, 2022 23:36
Neid An-225 lennukeid ehitati 2 tk aga ainult ühe suutsid ära lõpetada enne NL kokkuvarisemist. Arvatavasti ehitavad lõpuni selle teise kere mis jäi pooleli (60-70% wiki järgi).
https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225_Mriya
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
See teine pole juba aastaid seal aia ääres olnud, angaaris sees vähemalt juba sellest ajast kui hakati teise lennuki valmistamisest rääkima. Suurusjärguna umbes viimased 20a. Fotode järgi peaks olema asukohaks 50°28'18.3"N 30°22'46.7"E
Et oleks raskem!
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Zoig kirjutas: ↑08 Nov, 2022 1:11See teine pole juba aastaid seal aia ääres olnud, angaaris sees vähemalt juba sellest ajast kui hakati teise lennuki valmistamisest rääkima. Suurusjärguna umbes viimased 20a. Fotode järgi peaks olema asukohaks 50°28'18.3"N 30°22'46.7"E
180831153107-antonov-fedykovych-8.jpg
angaari taga näeb ühte niisugust
jumal seda teab, mis ajast need fotod on. tagumisi telikurattaid on vähe see võib olla kopsakam ruslan, mitte mriya.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Selle lennuki taastamine on paratamatu. Esiteks tuleb suur osa rahastusest klientidelt. Kui veebruaris urodid selle esimese ja ainsa Mriya ära lasid hakkasid helgememad pead otsekohe mõtlema kuidas edaspidi ülegabariidilisi veoseid kiiresti üle maailma vedada. Selgus et ega muud varianti polegi. Meretransport liiga aeganõudev ja ülejäänud kaubalennukid liiga väikesed. BHP Billiton näiteks kasutab Austraalias kaevandustes varuosi ja masinaid ning GENERAATOREID ja varustust, mis on juba disainitud transportimiseks / kokkupakkimiseks Mriya lastiruumi mõõtmetes. Aprillis oli nende ühe kavanduse downtime-ist tulenev kahju suurusjärgus 40 000 000 austraalia dollarit, sest polnud võimalik Saksamaalt võimalik enam juppe tuua. Ilmselt oli juba suveks selge et uus tuleb ehitada ja ruttu.Otokas kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:27Lugesin ka sellest mitmelt poolt ja see tundub nii vale. Selle raha eest saaks täna tuhandeid tööstuslikke elektrigeneraatoreid ja sadu soomukeid. Ehitada sisuliselt võõra rahaga (Ukraina eelarve on suures osas lääne abi) oma imelennukit millegi tõestamiseks, mina ei saa aru. Peale sõda on aega seda ehitada küll, kui see üldse mõistlik projekt on.ruger kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:12 Ukraina alustas Saksamaal Leipzigis uue maailma suurima transpordilennuki An-225 Mriya taastamisega
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Antonov An-225 Mriya
Antonovi grupi iseärasus on ju see, et nad ei otsi niipalju lennukite ostjaid, kui teevad ise nendega erivedusid (olli sellega kõige võimekam firma) ja ise hoiavaid neid lennukeid korras. UKR palgataseme juures võib see täiesti rentaabel olla.
Neid NSVL aja lennukeid vaevalt lennufirmad eriti osta riskeeriks.
Praegu paistab olevat probleem neil selles, et nende tööjõud võib olla laiali jooksnud.
Neid NSVL aja lennukeid vaevalt lennufirmad eriti osta riskeeriks.
Praegu paistab olevat probleem neil selles, et nende tööjõud võib olla laiali jooksnud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Täpselt nii, antud lennukil oli maailma logistikas väga oluline roll täita ning kui orkid selle katki tegid, seisid paljud suurettevõtted lõhkise küna ees. Seal äris liiguvad suured rahad ning arvan, et uue lennuki tulekut oodatakse juba pikisilmi.aero+ kirjutas: ↑08 Nov, 2022 8:35Selle lennuki taastamine on paratamatu. Esiteks tuleb suur osa rahastusest klientidelt. Kui veebruaris urodid selle esimese ja ainsa Mriya ära lasid hakkasid helgememad pead otsekohe mõtlema kuidas edaspidi ülegabariidilisi veoseid kiiresti üle maailma vedada. Selgus et ega muud varianti polegi. Meretransport liiga aeganõudev ja ülejäänud kaubalennukid liiga väikesed. BHP Billiton näiteks kasutab Austraalias kaevandustes varuosi ja masinaid ning GENERAATOREID ja varustust, mis on juba disainitud transportimiseks / kokkupakkimiseks Mriya lastiruumi mõõtmetes. Aprillis oli nende ühe kavanduse downtime-ist tulenev kahju suurusjärgus 40 000 000 austraalia dollarit, sest polnud võimalik Saksamaalt võimalik enam juppe tuua. Ilmselt oli juba suveks selge et uus tuleb ehitada ja ruttu.Otokas kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:27Lugesin ka sellest mitmelt poolt ja see tundub nii vale. Selle raha eest saaks täna tuhandeid tööstuslikke elektrigeneraatoreid ja sadu soomukeid. Ehitada sisuliselt võõra rahaga (Ukraina eelarve on suures osas lääne abi) oma imelennukit millegi tõestamiseks, mina ei saa aru. Peale sõda on aega seda ehitada küll, kui see üldse mõistlik projekt on.ruger kirjutas: ↑07 Nov, 2022 22:12 Ukraina alustas Saksamaal Leipzigis uue maailma suurima transpordilennuki An-225 Mriya taastamisega
The construction of the new An-225 "Mriya" has started today, - General Director of "Antonov" Evgeny Gavrilov.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/sta ... 6703629313
Ukraine has started construction of the second An-225 Mriya model aircraft. It will replace the legendary board, which was destroyed by the Russian invaders in Gostomel at the beginning of the invasion. According to the newspaper Bild, the new "Mriya" is already 30% ready.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 4734900224
Vene-Ukraina sõda II osa
selle an225 kohta, jupp aega tagasi, sõja alguse poole ringles yt video kus antonovi perekonna nime kandev vend jalutas seal lennuväljal ringi ja kirus ja vandus venelasi. proovis seal kuidagi mõelda mida kannatab veel päästa mida mitte ja see mrija oli ka seal jutus ja pildis. seal vist oli probleem, et üks mootor oli eemaldatud või rivist väljas, omaasi kas see oleks teinud võimatuks lennu. või valetas tagant järgi, et läks kole kehvasti ikka.
-
- Liige
- Postitusi: 367
- Liitunud: 22 Juun, 2014 18:39
- Kontakt:
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Mootor oli eemaldatud, kuid ütles, et see ei oleks olusid arvestades takistanud äralendu. Lennuk jäeti sinna ikka puhtalt juhtkonna otsusel.pwn13 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:18 selle an225 kohta, jupp aega tagasi, sõja alguse poole ringles yt video kus antonovi perekonna nime kandev vend jalutas seal lennuväljal ringi ja kirus ja vandus venelasi. proovis seal kuidagi mõelda mida kannatab veel päästa mida mitte ja see mrija oli ka seal jutus ja pildis. seal vist oli probleem, et üks mootor oli eemaldatud või rivist väljas, omaasi kas see oleks teinud võimatuks lennu. või valetas tagant järgi, et läks kole kehvasti ikka.
https://youtu.be/0iyH_6Gt-XI?t=441
Muud kah - üks huvitav pilt, mida ma polnudki varem näinud. Sõja alguspäevilt. Kaamerapilt, kus ühes suunas liigub venelaste kolonn ja teises suunas ukrainlaste Kraz.
https://twitter.com/tom_bullock_/status ... 7554177031
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Selgus, et mootor ei olnud remondis vaid oli tavapraktika, et seisvat lennukit kasutati doonorina. Mootoreid tõsteti süstemaatiliselt erinevate lennukite vahel ümber. Mria ja AN-124 kasutasid samu mootoreid. Eemaldati sisemine mootor, millel polnud generaatorit või muid abisüsteemide käitamise ülesandeid. Mria oli võimeline lendama isegi nelja mootoriga, kuna koos minimaalse kütusekogusega oli lennuk kergem, kui AN-124. Vajadusel oleks võinud ilu pärast riputada külge lihtsalt seisva mootori.eestlane356 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:37Mootor oli eemaldatud, kuid ütles, et see ei oleks olusid arvestades takistanud äralendu. Lennuk jäeti sinna ikka puhtalt juhtkonna otsusel.pwn13 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:18 selle an225 kohta, jupp aega tagasi, sõja alguse poole ringles yt video kus antonovi perekonna nime kandev vend jalutas seal lennuväljal ringi ja kirus ja vandus venelasi. proovis seal kuidagi mõelda mida kannatab veel päästa mida mitte ja see mrija oli ka seal jutus ja pildis. seal vist oli probleem, et üks mootor oli eemaldatud või rivist väljas, omaasi kas see oleks teinud võimatuks lennu. või valetas tagant järgi, et läks kole kehvasti ikka.
https://youtu.be/0iyH_6Gt-XI?t=441
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Eelmise aasta Aprillis avaldati video kus oli näha, et 255-el olid hävimise hetkel kõik mootorid küljes, kuigi oli ennem levitatud väidet,et ära ei saanud lennata demonteeritud mootori tõttu. Mrija-t hakatakse näitama 19 minuti peal. https://www.youtube.com/watch?v=AuQGvi_R8zgan2 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 21:11Selgus, et mootor ei olnud remondis vaid oli tavapraktika, et seisvat lennukit kasutati doonorina. Mootoreid tõsteti süstemaatiliselt erinevate lennukite vahel ümber. Mria ja AN-124 kasutasid samu mootoreid. Eemaldati sisemine mootor, millel polnud generaatorit või muid abisüsteemide käitamise ülesandeid. Mria oli võimeline lendama isegi nelja mootoriga, kuna koos minimaalse kütusekogusega oli lennuk kergem, kui AN-124. Vajadusel oleks võinud ilu pärast riputada külge lihtsalt seisva mootori.eestlane356 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:37Mootor oli eemaldatud, kuid ütles, et see ei oleks olusid arvestades takistanud äralendu. Lennuk jäeti sinna ikka puhtalt juhtkonna otsusel.pwn13 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:18 selle an225 kohta, jupp aega tagasi, sõja alguse poole ringles yt video kus antonovi perekonna nime kandev vend jalutas seal lennuväljal ringi ja kirus ja vandus venelasi. proovis seal kuidagi mõelda mida kannatab veel päästa mida mitte ja see mrija oli ka seal jutus ja pildis. seal vist oli probleem, et üks mootor oli eemaldatud või rivist väljas, omaasi kas see oleks teinud võimatuks lennu. või valetas tagant järgi, et läks kole kehvasti ikka.
https://youtu.be/0iyH_6Gt-XI?t=441
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist