Antonov An-225 Mriya

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
olavsu1
Liige
Postitusi: 882
Liitunud: 26 Veebr, 2022 9:25
Kontakt:

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitus Postitas olavsu1 »

Antonovi juhtoinale küll kaasatunda ei tasu. See on/oli padupunane, punasem kui punased ise.
Tean, et nimme eiras soovitust viia mria baas Leipzigi Radefeldi lennuväljale, kus on kõik hooldusvõimekus olemas.
Onkel sai vihaseks ja käratas, et tema laseb lennuki ligi vaid venelastest tehnikuid.

//pisemaid antonovi lennukeid remonditakse leipzigis. kahe aasta tagused fotod tõestavad seda.
pwn13
Liige
Postitusi: 342
Liitunud: 20 Mai, 2014 15:49
Kontakt:

Re: Vene-Ukraina sõda II osa

Postitus Postitas pwn13 »

mingi jutt oli, et teine kere on saksas ja miskit ehitavad selle baasil, tea kui õige jutt see on
Zoig
Liige
Postitusi: 93
Liitunud: 11 Sept, 2009 9:57
Kontakt:

Vene-Ukraina sõda II osa

Postitus Postitas Zoig »

Zuslik kirjutas: 25 Veebr, 2023 1:32
an2 kirjutas: 24 Veebr, 2023 21:11
eestlane356 kirjutas: 24 Veebr, 2023 20:37
Mootor oli eemaldatud, kuid ütles, et see ei oleks olusid arvestades takistanud äralendu. Lennuk jäeti sinna ikka puhtalt juhtkonna otsusel.

https://youtu.be/0iyH_6Gt-XI?t=441
Selgus, et mootor ei olnud remondis vaid oli tavapraktika, et seisvat lennukit kasutati doonorina. Mootoreid tõsteti süstemaatiliselt erinevate lennukite vahel ümber. Mria ja AN-124 kasutasid samu mootoreid. Eemaldati sisemine mootor, millel polnud generaatorit või muid abisüsteemide käitamise ülesandeid. Mria oli võimeline lendama isegi nelja mootoriga, kuna koos minimaalse kütusekogusega oli lennuk kergem, kui AN-124. Vajadusel oleks võinud ilu pärast riputada külge lihtsalt seisva mootori.
Eelmise aasta Aprillis avaldati video kus oli näha, et 255-el olid hävimise hetkel kõik mootorid küljes, kuigi oli ennem levitatud väidet,et ära ei saanud lennata demonteeritud mootori tõttu. Mrija-t hakatakse näitama 19 minuti peal. https://www.youtube.com/watch?v=AuQGvi_R8zg
Dmytro Antonov (AN-225 piloot/kapten) on oma videotes mitmel korral sellel teemal sõna võtnud ja olukorda selgitanud. Muidugi puhta tõena pole ka see allikas täiesti õige, erinevates videotes on möödarääkivusi (sama 5 mootoriga lendamine vs kõik 6 mootorit töökorras jne). Huvilised saavad ise täpsemalt vaadata, kuid kokkuvõtvalt oli seis selline: veebruari alguses tõepoolest võeti mootor maha (hoolduseks, asenduseks vms põhjusel), see oli üks nendest sisemistest mootoritest nagu mainitud. Pidevate hoiatuste ja soovituste tõttu lennuki Lepizigisse evakueerimiseks oli asendusmootor veebruari keskpaigaks juba paigaldatud ja lennuk oli mõned päevad enne 24ndat 100% valmis lendamiseks, kuid käsku mis seda võimaldaks ei tulnud. Vaja olnuks ainult tankida, meeskond oli olemas ja valmis. Mulle on jäänud mulje, et see kütus oli ka üks põhjuseid miks mõni pooljuht ei saanud initsiatiivi näidata ning ise lennukit minema saata.
Ühes videos mainis, et plaan oli 24ndal lennata, kuid hommikul pandi UA õhuruum lukku, ning seda ei juhtunud. See viimane võib olla muidugi kõrgemalt poolt tagantjärgi juurde luuletatud plaan, sest esialgsetes videotes ei mainitud sellest midagi. Samamoodi ühes viimatises videos mainis, et 24ndal keelati töötajate evakueerimine Antonovi bussidega Kiievisse, sest plaani järgi oleks lennuväljale toodud 1500 dessantnikku nende bussidega hoopis linna kupatatud.

Tegelikult peaks selle jutu Antonov An-225 Mriya teemaga kokku liitma.
Et oleks raskem!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist