Laevaõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
mulk35
Liige
Postitusi: 54
Liitunud: 08 Jaan, 2016 1:52
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas mulk35 »

Ma eeldan, inimesed saavad aru, et siin ei saa kirjutada avalikult, mis täpselt sillas toimus, kuna ka ajakirjanikud käivad siin lugemas ja ka ametlik uurimine käib alles. Ma olen kindel, et kõik vajalikud asjad avlikustatakse. Kapteni sillast lahkumine ja probleemide algus oli lihtsalt juhuste kokkulangevus. Võin inimestele privas täpsemalt asju seletada.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3299
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

mulk35 kirjutas:Ma eeldan, inimesed saavad aru, et siin ei saa kirjutada avalikult, mis täpselt sillas toimus, kuna ka ajakirjanikud käivad siin lugemas ja ka ametlik uurimine käib alles. Ma olen kindel, et kõik vajalikud asjad avlikustatakse. Kapteni sillast lahkumine ja probleemide algus oli lihtsalt juhuste kokkulangevus. Võin inimestele privas täpsemalt asju seletada.
Ok. Kui ütled mulle sellise tehnilise rikke tõebnäosuse, siis kogu sündmuse tõenäosuse - VIP viibimine sillal+tehniline rike+rooli vahetus samaaegselt ma võin ise kokku arvutada, tõenäoliselt kisub sinna Viking loto peavõidu kanti, äkki peaks pardal viibinuid premeerima?

Aga siinkohal veelkord küsimus?
Kas ainukesed õnnetuse tagajärjed olidki siis kahjustused kail, Tõllul, presidendi autol?

Ja selle tehnilise probleemi olemust tahaks tõesti teada - võib privas ja lubadusega et seda teemat algallikast saadud info põhjal edasi ei kommenteeri.
OLAVI
Liige
Postitusi: 1626
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas OLAVI »

mulk35 kirjutas:... Eneiselt ei saa aru miks inimesed, kes ei tea merendusest väga midagi ei enne kui mingit täielikku jama kirjutama hakkavad ei küsi vähe targematelt inimestelt, kas nii saab üldse olla. Palun ärge tehke seda, ainuke, mis te saavutate on enda rumalaks tegemine ja vandenõuteooriate levitamine. ...

Ajakirjanikud, "kes ei jaga merendusest midagi" on ju kirjalikke järelpärimist teinud "vähe targematelt", asjaga kursis pidama olevatelt inimestelt ja neid vastuseid avaldanud.

Ehk antud juhtumil on "täielikku loogikavaba jama" ajanud need vastanud "merendusega kursis olevad" isikud kes on sellega näidanud enda grupiviisilist rumalust.

mulk35 kirjutas:Ma eeldan, inimesed saavad aru, et siin ei saa kirjutada avalikult, mis täpselt sillas toimus, kuna ka ajakirjanikud käivad siin lugemas ja ka ametlik uurimine käib alles. Ma olen kindel, et kõik vajalikud asjad avlikustatakse. Kapteni sillast lahkumine ja probleemide algus oli lihtsalt juhuste kokkulangevus. Võin inimestele privas täpsemalt asju seletada.


Huvitav, et mis koledad loomad on "ajakirjanikud" kui need teevad oma tööd, avalikustamas ühistranspordisektoris toimuvat korralagedust ja inimeste elude ohtuseadmist.

Kuidagi on prioriteedid paigast, kui öises parklas kummivilistajaid käiakse karjaga jahtimas aga kui täislastis reisilaevaga kihutatakse kivisse, siis ei teata kas/kes ja mida üldse uurida ning avalikusele võrdsustatakse seda "parklas uksemõlkimisena".
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas maksipoiss »

Dr.Sci kirjutas:Kas ainukesed õnnetuse tagajärjed olidki siis kahjustused kail, Tõllul, presidendi autol?

Siit saab korralik presidendivastane vandenõuteoreetik järeldada , et president üritas hävitada oma autot (et saada paremat vms.) :) . Igatahes saab siit päris hullu juttu lugeda viimasel ajal.
OLAVI
Liige
Postitusi: 1626
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas OLAVI »

Dr.Sci kirjutas:... Aga siinkohal veelkord küsimus?
Kas ainukesed õnnetuse tagajärjed olidki siis kahjustused kail, Tõllul, presidendi autol?
...

Täieliku kahju ulatust ei saagi veel teada, sest kõik kahjud ei pruugi olla veel avaldunud.
Kui automaatkastiga sõiduauto seisab P(park) asendis käigukangiga paigal, siis auto käigukasti fikseerimiseks tõugatakse riiv käigukastis spetsiaalsesse sälku hammasrattal.
Kui löögi tagajärjel see riiv murdub ja langeb käigukasti sisemusse, siis ootab see murdunud osa kas künnise või trammitee ületust et parajal hetkel hammasrataste vahele hüpates lõhkuda hammasrattad ja tegelikku tekitatud kahju näidata.
(Ise hoian randumisel autot paigal piduriga ja N asendis käigukangiga.)

Kui käsikastiga auto seisab tagurpidi käiguga ja elab üle sellise etepoole löögi, siis on oht mootoriketi leevendi automaatpinguti fiksaatori purunemisele ja tekitab õige varsti mootori ketivahetuse vajaduse.

Sellel reisil olnud autodel tasub õnnetuse üleelamise tõendusmaterjal (piletid) alles hoida, siis on võimalus jõuülekande hilisemal purunemisel kaskost hüvitust nõuda.
Viimati muutis OLAVI, 30 Juul, 2021 13:14, muudetud 1 kord kokku.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3299
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

maksipoiss kirjutas:
Dr.Sci kirjutas:Kas ainukesed õnnetuse tagajärjed olidki siis kahjustused kail, Tõllul, presidendi autol?

Siit saab korralik presidendivastane vandenõuteoreetik järeldada , et president üritas hävitada oma autot (et saada paremat vms.) :) . Igatahes saab siit päris hullu juttu lugeda viimasel ajal.
Ma võiks seda teemat huumorirubriigis edasi arendada, aga veel üks õigusega toodud märkus on see et pärast õnnetust oli laev äkki nii juhtimisvõimeline et iseseisvalt sildus teise kai äärde?
Ja kui vandenõuteooriatest rääkida siis äkki mõni tüüp selmet passipilte varastada, modifitseeris nats navisüsteemile saadetavaid andmeid mis näitasid kai X kaabeltaud kaugemal olevat?

Ei tahaks päris et läheks nagu sissekukkunud Vaida puidust vantsillaga üle Tartu mnt - kus uurimine (Maanteeameti seisukohast) lõpetati sõnadega et süüdlast ei olegi ja me kõik (Maanteeamet, projekteerija, ehitaja, järelvalve, eksperdid, ajakirjandus jm rahvas) õppisime sellest midagi ja õppetunni sisuks jäi et puidust sildu ehitada ei saa.... mis iseenesest on ka vale.
Turist 47
Liige
Postitusi: 4302
Liitunud: 08 Nov, 2014 18:30
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Turist 47 »

Manurhin kirjutas:... Aga üks asi on tõesti imelik - kui laev kaotas enne kokkupõrget väidetavalt juhitavuse, siis kuidas peale kolakat oli juhitavus hoobilt tagasi ja laev sai probleemideta koheselt teise kaldarambi juurde sõita? Juhitamatu laev oleks pidanud sinnasamma hulpima jääma, vähemalt niikauaks....

See, jah, tundus kuidagi vale. Enda mõte oli, et krt. , see avarii oli hooletusest tingitud, et õppinud mehed ja head "riistad", vipid pardal, " vötame mönuga " või umbes nii.

traatjalg kirjutas:Praam väljus 14.05 ja pidi randuma 14.40 aga rammis kaid juba 14.15 väidetavalt.Kas ta nagu liiga kiiresti kohale ei jõudnud.Kas avarii aega kusagilt täpsustada ka saab. Või tehtigi kiiruskatseid juba merel.

Puhtalt, selle postituse pealt, siis Tõll on selleks võimeline, aga, aga... Ei hakka otsima, võimalik, et kellaaegades on siiski viga sees.

mulk35 kirjutas:Ma eeldan, inimesed saavad aru, et siin ei saa kirjutada avalikult, mis täpselt sillas toimus...

Just. Minul on ka seoses selle avariiga kindlad arvatavad teadmised. Aga, isegi privas ma infot ei anna :?

Lisa.
Akf mulk35, ei midagi isiklikku, täitsa ilma akf OLAVI abita kribasin, see tegelikult oli huumorina mõeldud, oli viga, mis muud :wink:
Viimati muutis Turist 47, 30 Juul, 2021 15:49, muudetud 1 kord kokku.
mulk35
Liige
Postitusi: 54
Liitunud: 08 Jaan, 2016 1:52
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas mulk35 »

Kas akf OLAVI propageerib seda, et enne kui TS pole isegi mingit avalikku avaldust teinud, mis täpselt juhtus, peaksid mingid inimesed kuskil suvalises foorumis avalikult õnnetusega seotud fakte avaldama. See ei puutu ainult seda konkreetset õnnetust vaid üldse õnnetuste uurimist/avaldamist. Anname vähe aega õigetele inimestele selliste avalduste tegemiseks. Kui seda ei tule mingi mõitliku aja jooksul. Siis võin ka asju avaldada.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3299
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

mulk35 kirjutas:Kas akf OLAVI propageerib seda, et enne kui TS pole isegi mingit avalikku avaldust teinud, mis täpselt juhtus, peaksid mingid inimesed kuskil suvalises foorumis avalikult õnnetusega seotud fakte avaldama. See ei puutu ainult seda konkreetset õnnetust vaid üldse õnnetuste uurimist/avaldamist. Anname vähe aega õigetele inimestele selliste avalduste tegemiseks. Kui seda ei tule mingi mõitliku aja jooksul. Siis võin ka asju avaldada.
Nüüd on üle nädala ju möödas... transpordijama jätkub veel nädala või paar, loodetavast keerab ilma nii sandiks et keegi saartele ei kipu.
Anna siis info umbes ses stiilis et "Lähtudes olemasolevatest andmest, osa laeva juhtimiseks vajalikest süsteemidest ei allunud standardsetele käsklustele ja kogu protsess väljus sellega tavapärasest rutiinist" - kui see vastab tõele.

ps. Antud lause sõnalise sisu ja lauseehitususe ja mõttelise seisukoha ma siinkohal kingin militaar.net haldajatele. Ajakirjanikud, olge ettevaatlikud.
taara
Liige
Postitusi: 835
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas taara »

Militaar.net on nagu vanglaplaneet. Ükskõik kus on riigi kasvõi väike sõrm seotud, seal kargavad mõned foorumlased välja ja hakkavad igasugu sodi tootma ja agressiivselt on nõudmisi esitama või umbluu fakte pilduma.


Ma tahaks näha seda varianti, et TS-laevad paneks kõik oma laevad seisma selle võimaliku tehnilise vea pärast. Palju meil neid asenduslaevu ongi? Väga keeruliseks läheks elu saartel.
Kirs
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 21 Jaan, 2009 10:50
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Kirs »

OLAVI kirjutas:Täieliku kahju ulatust ei saagi veel teada, sest kõik kahjud ei pruugi olla veel avaldunud.
Kui automaatkastiga sõiduauto seisab P(park) asendis käigukangiga paigal, siis auto käigukasti fikseerimiseks tõugatakse riiv käigukastis spetsiaalsesse sälku hammasrattal.
Kui löögi tagajärjel see riiv murdub ja langeb käigukasti sisemusse, siis ootab see murdunud osa kas künnise või trammitee ületust et parajal hetkel hammasrataste vahele hüpates lõhkuda hammasrattad ja tegelikku tekitatud kahju näidata.
(Ise hoian randumisel autot paigal piduriga ja N asendis käigukangiga.)

Kui käsikastiga auto seisab tagurpidi käiguga ja elab üle sellise etepoole löögi, siis on oht mootoriketi leevendi automaatpinguti fiksaatori purunemisele ja tekitab õige varsti mootori ketivahetuse vajaduse.

Sellel reisil olnud autodel tasub õnnetuse üleelamise tõendusmaterjal (piletid) alles hoida, siis on võimalus jõuülekande hilisemal purunemisel kaskost hüvitust nõuda.


Tõsiselt räägid või :shock:
OLAVI
Liige
Postitusi: 1626
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas OLAVI »

Kirs kirjutas:
OLAVI kirjutas:... Sellel reisil olnud autodel tasub õnnetuse üleelamise tõendusmaterjal (piletid) alles hoida, siis on võimalus jõuülekande hilisemal purunemisel kaskost hüvitust nõuda.


Tõsiselt räägid või :shock:

Muidugi, see on ju fikseeritud juhtum.
Kui on kasko olemas on lihtsam aga muul juhul tuleb vastavalt seadusele tsiviilhagi kahju põhjustajale esitada.

Osa aastaid tagasi müksas Soome laeval auto tema ees, mittetöötava mootoriga ja sees oleva käiguga seisva mootorratta tagaratast. Tsikkel käivitus ja esmapilgul ei tundnud midagi erilist.
Aga kuna masin oli garantiiline ja kaskoga läks omanik Helsingisse esindusse kontrolli, ning läks vahetusse nii taga õõts ja mootor.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Kirs
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 21 Jaan, 2009 10:50
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas Kirs »

Kas sa ise ka usud neid muinasjutte? Mis õõts motikal??? Motikal on taga kiige! Ole hää ja jää oma liistude juurde. Lükka motikat takka ja too läheb käima, kui ikka särtsu ette antakse. Lapsest saati vörridest motikateni neid jooksutatud.
Oled sa kuulund autode puhul näiteks käsipiduritest(seisupidur) ja milleks neid kasutatakse? Jaja, ka P tähega automaatkastiga Kaskoga autodel need olemas.
Okei, mina tõstan käed ja teemaväliselt hoian moka maas. :wall:
OLAVI
Liige
Postitusi: 1626
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas OLAVI »

Kirs kirjutas:Kas sa ise ka usud neid muinasjutte? Mis õõts motikal??? Motikal on taga kiige! Ole hää ja jää oma liistude juurde. Lükka motikat takka ja too läheb käima, kui ikka särtsu ette antakse. Lapsest saati vörridest motikateni neid jooksutatud.
Oled sa kuulund autode puhul näiteks käsipiduritest(seisupidur) ja milleks neid kasutatakse? Jaja, ka P tähega automaatkastiga Kaskoga autodel need olemas.
Okei, mina tõstan käed ja teemaväliselt hoian moka maas. :wall:

Mis põhjusel esindus hindas antud tsikli alumiiniumist, ühepoolse rattakinnitusega tagaveermiku konsooli (kiige või õõts, nimeta nagu tahad) vahetamise vajadust, mina ei tea ja see pole hetke teemaks.

Aga üldiste sõidukite ohutuseeskirjade järgi kuuluvad sõiduki veermiku alumiiniumist osad vahetusele pärast neid mõjutanud õnnetust. (Kas seda tehakse või pistab kasko remondifirma raha oma tasku, on iseteema.)
Näiteks kui auto libiseb talvel libedaga vastu äärekivi nii et ratta velg saab viga, siis peab vahetama nii selle ratta alumiiniumist kinnitusdetailid kui ka selle silla alumiiniumist tala.

(Täpselt sammuti nagu ei tohi sertifitseeritud remondifirma liimiga ega muul moel parandada auto esitulesid, ilukannelt ega pamprit, sest need on jalakäia ohutust mõjutavad sertifitseeritud osad, mis peavadki purunema kokkupõrkel jalakäiaga.)

Tagaratastele toimiv seisupidur ei pruugi libedal metallpinnal hoida horisontaalse löögi puhul (veo)esisilla rattaid pöörlemast.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
vanahalb
Liige
Postitusi: 2598
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Laevaõnnetused

Postitus Postitas vanahalb »

maksipoiss kirjutas:
Dr.Sci kirjutas:Kas ainukesed õnnetuse tagajärjed olidki siis kahjustused kail, Tõllul, presidendi autol?

Siit saab korralik presidendivastane vandenõuteoreetik järeldada , et president üritas hävitada oma autot (et saada paremat vms.) :) . Igatahes saab siit päris hullu juttu lugeda viimasel ajal.


Presidendil on niigi uus auto. Ajakirjanduses täiesti vabalt leviva info põhjal hukati praami peal ära VW Multivan, 315LGS.
No just kui, siis sellise märkuse teeks et Maanteeametis on tal märge "ainult töösõitudeks" ja sellega puhkuse ajal Orissaares seenel käia on maksupettus :)
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist