USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Taolise erivõimsusega lennumasinaga ei saagi 9G manöövreid teha, see lõpeb kohese varisemise ja pöörisega. WWII aegsed hävitajad manööverdasid keskeltläbi 2-3G-ga. Suuremad G-d esinesid ainult erandjuhtudel nagu pikeest väljumine. Kuna toona vastavat varustust polnud, siis läks "silme eest mustaks" ka suht kergesti. 9G-ga ringiratast laskmiseks peab lennumasinal 10 tonnise kaalu kohta olema nii 100 tuhat hobujõudu võimsust, et võimsus tasakaalustaks kiiruse kaotust aerodünaamilise takistuse kasvu läbi. Praktikas õnnestus 9G-ga lasta ringiratast alles siis, kui mootorite tõmbejõud ületas lennuki kaalu. Proplennukitel oli palju vähem, seepärast oli nende G-de arv manöövritel üsna piiratud.
Su-27 taoliste rünnakute alt väljumiseks piisab täiesti 2G-ga tehtavast järsust viraazist. Viraazi suund muide sõltub propellerlennukil propi pöörlemise suunast, vähemalt hävitajatel omal ajal sõltus (ühele poole keerab paremini, kuna propi reaktiivmoment aitab kaasa). Kes ei usu, et taoline "pehmete" tiibadega asi manööverdab hästi - vaadake purilennukite vigurlendu. Su-27 viraazi sees teeb purilennuk vaevata kaheksaid.
Lihtsalt, isegi Su-27 suurepärase aerodünaamika juures (seda on kiitnud kõik lääne katselendurid, keda kõnelemas kuulda on) on masin siiski palju suurema kiirusega ja suhteliselt manöövrijäik, õhus püsimiseks peab ta lendama palju kiiremini kui drooni 200 kmh. See tähendab, et masin läheneb 100 m kaugususele ja droon teeb järsu 90 kraadise viraazi, siis hävitaja talle järgnema võimeline pole. Jääb vaid üle kiirendada ja alustada uut ringi. See kõik neelab kütust, eriti kui uuele ringile minekuks tuleb forsaazil kiirendada. Kui sul on taoline olukorrateadlikkus (see kaamera kõhu all), et sul on iga hetk ülevaade hävitaja asukohast ja tegevusest, on võimalik tema eest ära manööverdada. Raketi eest see ei kaitse, petrooliga üle kastmise eest aga küll.
Soome WWII nr 2 äss Hans Wind, kelle materjalide järgi õpetati Soomes veel reaktiivlennukite piloote, pidas omal ajal kõige ohtlikumaks just neid aeglasi, 30ndate hävitajaid, mis suutsid vajadusel telefoniposti ümber ringi keerata (utreering). Kui sellise piloot on sind avastanud, olevat kõige targem jalga lasta ning alustada uut rünnakut kui olukord lubab.
Su-27 taoliste rünnakute alt väljumiseks piisab täiesti 2G-ga tehtavast järsust viraazist. Viraazi suund muide sõltub propellerlennukil propi pöörlemise suunast, vähemalt hävitajatel omal ajal sõltus (ühele poole keerab paremini, kuna propi reaktiivmoment aitab kaasa). Kes ei usu, et taoline "pehmete" tiibadega asi manööverdab hästi - vaadake purilennukite vigurlendu. Su-27 viraazi sees teeb purilennuk vaevata kaheksaid.
Lihtsalt, isegi Su-27 suurepärase aerodünaamika juures (seda on kiitnud kõik lääne katselendurid, keda kõnelemas kuulda on) on masin siiski palju suurema kiirusega ja suhteliselt manöövrijäik, õhus püsimiseks peab ta lendama palju kiiremini kui drooni 200 kmh. See tähendab, et masin läheneb 100 m kaugususele ja droon teeb järsu 90 kraadise viraazi, siis hävitaja talle järgnema võimeline pole. Jääb vaid üle kiirendada ja alustada uut ringi. See kõik neelab kütust, eriti kui uuele ringile minekuks tuleb forsaazil kiirendada. Kui sul on taoline olukorrateadlikkus (see kaamera kõhu all), et sul on iga hetk ülevaade hävitaja asukohast ja tegevusest, on võimalik tema eest ära manööverdada. Raketi eest see ei kaitse, petrooliga üle kastmise eest aga küll.
Soome WWII nr 2 äss Hans Wind, kelle materjalide järgi õpetati Soomes veel reaktiivlennukite piloote, pidas omal ajal kõige ohtlikumaks just neid aeglasi, 30ndate hävitajaid, mis suutsid vajadusel telefoniposti ümber ringi keerata (utreering). Kui sellise piloot on sind avastanud, olevat kõige targem jalga lasta ning alustada uut rünnakut kui olukord lubab.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Ei tea kas orkid trollivad
"Ameerika droon MQ-9 leiti 900 meetri sügavuselt. Selle kohal valvavad Musta mere laevastiku laevad, et kedagi õnnetuspaiga lähedusse ei lastaks. Selle tõstmise küsimus on lahendatud."
https://twitter.com/antiputler_news/sta ... 95136?s=20
"Ameerika droon MQ-9 leiti 900 meetri sügavuselt. Selle kohal valvavad Musta mere laevastiku laevad, et kedagi õnnetuspaiga lähedusse ei lastaks. Selle tõstmise küsimus on lahendatud."
https://twitter.com/antiputler_news/sta ... 95136?s=20
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Ei ole tõsi. Isegi purilennuki max normatiivne ülekoormus on tänapäeval 5,3G-d. Pigem jäiWW2 ajal see kusagile 3-6G vahemikku sõltuvalt sellest, millistes lennuparameetrite piirides lennuk parasti asus (väikestel kiirustel ei saagi näiteks üle 2-3G tõmmata, kuna tiib variseb) jakui võimekas oli piloot anti-G manöövrite ajal ennast kontrollima (on eraldi harjutused). Praktiliselt kõikidel hävitajatel oligi see maxG piir 6G juures. P-47 Thunderbolt ja F8F Bearcat kannatasid ainsana väidetavalt ka 7G.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Mär, 2023 16:45 Taolise erivõimsusega lennumasinaga ei saagi 9G manöövreid teha, see lõpeb kohese varisemise ja pöörisega. WWII aegsed hävitajad manööverdasid keskeltläbi 2-3G-ga. ...
Ma ei tea, mis on Predatori max G, kuid see on kindlasti suurem, kui 5.
Kogu selle jutu peale tuleb meelde lõik Kitveli raamatust "Aeg, mehed, lennukid", kus kirjeldati seda, kuidas PTO4-ga vene hävitajate eest ära lennati. Lahendusena laskuti väga madalale mere kohale ja kui hävitaja jõudis laskepositsiooni tehti järsk pöörang ning kiirem lennuk lendas mööda. Muus osas on sul õigus. Madalamal kiirusel on isegi madalama ülekoormusega võimalik kiiremini lendav lennuk üle manööverdada, kuna nurkkiirus tuleb suurem.
Kuskil Youtube avarustes on huvitav video sellest, kuidas simulaatorisõdalased katsetasid kahevõitlust järgmistel tingimustel:
1. Ilma rakettideta
2. Piiratud ruum (vist oli 5km külepikkusega kuup, aga võin eksida)
3. WW2 hävitaja vs. moodne hävitaja.
Praktiliselt kõigil juhtumitel tuli WW2 hävitaja lahingust võitjana välja (ehkki piloodi oskused maksavad palju). Puhtalt selle pärast, et madalama kiiruse tõttu oli võimalik manööverdada kiirema lennuki pöörderaadiuse sees. Siin on sarnane video, aga mitte sama: https://www.youtube.com/watch?v=vuJ0IV2Orsg
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
nõela otsingud heinakuhjast https://t.me/ChDambiev/22789
-
- Liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: 03 Mär, 2022 23:50
- Kontakt:
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
See sobib oleksoloogiasse ja on ainult minu arvamus. Ärge kõvasti lööge.
Võis olla ka USA provokatsioon, et saada enda laevad Mustale merele.
Isegi kui oli etteplaneeritud provokatsioon, siis ilmselt on droon väärtuslikust tehnikast enne tühjaks tehtud.
Võis olla ka USA provokatsioon, et saada enda laevad Mustale merele.
Isegi kui oli etteplaneeritud provokatsioon, siis ilmselt on droon väärtuslikust tehnikast enne tühjaks tehtud.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Kui seda piirkonda kontrollivad nii õhus kui ka vees (drooni detailide otsingud) venelased, siis tjibla poolt vaates - pole paha.
Amide vastus tulgu pigem Ramsteini formaadi raames ehk Ukrainale kiirema ja tõhusama relvaabi näol.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
https://www.marinetraffic.com/en/ais/ho ... 96/zoom:12
raha eest saab teada, kes seal otsinguid teostavad.
raha eest saab teada, kes seal otsinguid teostavad.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Geolokatsiooni tegelased paneb ta tunduvalt lähemale Krimmile, kui akf Runkeli postitatud kaart.
https://twitter.com/GeoConfirmed/status ... 5039744001
Rybar muide paneb ka selle umbes samasse kohta, kus Geoconfirmed.
https://twitter.com/GeoConfirmed/status ... 5039744001
Rybar muide paneb ka selle umbes samasse kohta, kus Geoconfirmed.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Ma ei läheks liiga leili selle Reaperi jäänuste ülestõstmise kampaaniast. See on rohkem sisemaiseks tarbimiseks.
Esiteks purunes see lennuk veega kokkupõrgates pisikesteks tükkideks ja teiseks peab arvestama, et kogu "unikaalsus" on peidus põhiliselt ikkagi tarkvarakihis. Ja jänkide jutust jäi mulje, et kriitilised osade puhul käivitus enesehävitussüsteem.
Sensitiivsete ja kriitiliste andmete töötlus/säilitamine jms tehakse naguinii USA pinnal asuvates andmekeskustes, mitte droonis endas.
Kui keegi arvab, et Reaperi jäänuste järgi suudavad venelased midagi ise tootma hakata või mingeid tohutuid sõjasaladusi kätte saada, siis nad eksivad. See ei ole enam II MS aegne tehnoloogia, millise reprodutseerimine ja jäljendamine suhteliselt lihtne.
Venkudel on olnud ligipääs juba 30+ aastat lääne autotööstusele. Sellele vaatamata ei suudeta isegi sissepritsesüsteemi või ABS andurit tänaseni kohapeal toota. Sama kehtib ka lennunduse jms kohta.
Mis puudutab kõrgtehnoloogilisi lahendusi, siis seal on vahed ju veelgi suuremad. Varastatud pesumasinakiipidest vene Reaperit kokku ei pane.
Esiteks purunes see lennuk veega kokkupõrgates pisikesteks tükkideks ja teiseks peab arvestama, et kogu "unikaalsus" on peidus põhiliselt ikkagi tarkvarakihis. Ja jänkide jutust jäi mulje, et kriitilised osade puhul käivitus enesehävitussüsteem.
Sensitiivsete ja kriitiliste andmete töötlus/säilitamine jms tehakse naguinii USA pinnal asuvates andmekeskustes, mitte droonis endas.
Kui keegi arvab, et Reaperi jäänuste järgi suudavad venelased midagi ise tootma hakata või mingeid tohutuid sõjasaladusi kätte saada, siis nad eksivad. See ei ole enam II MS aegne tehnoloogia, millise reprodutseerimine ja jäljendamine suhteliselt lihtne.
Venkudel on olnud ligipääs juba 30+ aastat lääne autotööstusele. Sellele vaatamata ei suudeta isegi sissepritsesüsteemi või ABS andurit tänaseni kohapeal toota. Sama kehtib ka lennunduse jms kohta.
Mis puudutab kõrgtehnoloogilisi lahendusi, siis seal on vahed ju veelgi suuremad. Varastatud pesumasinakiipidest vene Reaperit kokku ei pane.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
https://www.delfi.ee/artikkel/120159086 ... -saamiseks
Piloodi eksimus vormistatakse kohe kangelasteoks. Propagandistlikult oleks parem olnud seda drooni rammida.
Piloodi eksimus vormistatakse kohe kangelasteoks. Propagandistlikult oleks parem olnud seda drooni rammida.
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Hetkel rohkem lõuna pool, kui varasemad!
https://www.flightradar24.com/FORTE10/2f8d2bc8
https://www.flightradar24.com/FORTE10/2f8d2bc8
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Ei pea olema hiromant, et näha seost selle õnnetuse ja võluväel paisutagant pääsenud Poola ja Sloviakkia Mig-29 vahel.
Loomulikult võib olla juhus, aga ajastus on kahtlaselt täpne
Loodetavasti järgnevad massilisemad F-16 treeningud USAs
Loomulikult võib olla juhus, aga ajastus on kahtlaselt täpne
Loodetavasti järgnevad massilisemad F-16 treeningud USAs
Re: USA "Reaper" droon rammiti Musta mere kohal alla
Et siis hommikul rammitakse drooni ja juba lõuna ajal teatab Morawiecki Mig-ide andmisest Ukrainale.
Poola valitsus töötab uskumatult kiirelt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist