1. leht 2-st

NATO naislendurid -natuke silmarõõmu

Postitatud: 28 Jaan, 2007 10:59
Postitas Kapten Trumm
Tuleb välja, et vapraid naislendureid polnud ainult NSVL-s. Vahepalaks tõsistele vaidlustele ajaloost :wink:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Jaan, 2007 11:12
Postitas suurpomm
panen siis ühe lingi ka:

Beautiful female fighter pilots

http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopic-t-5967.html

piloodid

Postitatud: 28 Jaan, 2007 18:25
Postitas hillart
NB!!
Arge unustage tosiasja, et ca.50% inimkonna populatsioonist moodustavad naisinimesed ja teise samapalju meesinimesed. Seda vahekorda voiks laias laastus ule kanda ka foorumiosalistele. Seega voiks selle teema alla panna ules ka silmaroomu NAIS-foorumlastele MEES-sodurite piltide naol, sest ei tahaks kohe kuidagi arvata NAIS-inimestest foorumlastes vaid lesbiliste kalduvustega seksuaalvahemuste esindajaid.
Uritan leida ja kohe ka ules riputada. Kui silmaroom, siis koigile!!!!

Postitatud: 28 Jaan, 2007 18:46
Postitas araterI
Huvitav kas nende käekäigust pilootidena on ka lähemalt kirjutatud? Naised peaks tänu lühemale kasvule päris hästi ülekoormust taluma. Ja väga kuulekad.

Postitatud: 28 Jaan, 2007 20:11
Postitas Indrek
igati kenad piloodid :twisted:

Postitatud: 28 Jaan, 2007 22:04
Postitas marksman
shallalaaaa.. kenadused tõesti..

Postitatud: 29 Jaan, 2007 11:14
Postitas Kapten Trumm
Ülekoormus ülekoormuseks, samal ajal on naiste muskulatuur üldiselt nõrgem. F-16-ga lendavatest naistes on päris kahju, sest selle masina pilootide kutsehaigus kipub olema kaelaradikuliit, mis on tingitud pea pööramisest suure ülekoormusega (mis tähendab sisuliselt mitmekümne kilo liigutamist kaelalihastega), kui iste pead ei toeta (vt kabiinides istme kaldenurka).

Üldiselt naiste töötamisel sellistes ametites on kaks otsa - igas sõjas on esimesed sõjavangid alati lendurid ja võib vaid ette kujutada nende saatust kuskil kolmanda maailma riigis... :cry:

Postitatud: 07 Veebr, 2007 13:32
Postitas de Armani
Minule teadaolevalt siis nipalju kui ma olen tähtsaid saateid telekast kuulanud, siis mehed pidid (st. enamus mehi, mitte kõik) pildi tasku panema 8,5G pealt siis naised teevad seda 9,5-10G pealt.

Postitatud: 07 Veebr, 2007 14:51
Postitas araterI
Lisaks sellele on naised tänu oma jumalast antud erivõimele ka ilma trennita vastupidavamad (küll aga lihasjõu poolest nõrgemad) kui mehed. Iseasi, kas sellest F-18 kabiinis palju kasu on. Alahoidlikuma/ennastsäilitavama meelega ka.

Aga jah, amatsoonid, mitte mingid poisitarid. Kahju ainult sellest, et iga 28 päeva tagant mõned päevad on meestel nende suhtes konkurentsieelis. Naiskollektiivis pidid need asjad aja jooksul sünkrooni minema. Nii et siis uus huvitav luureinfo mida koguda: hääl kähe, tuju kehv, silmad aukus - rünnakule!

Postitatud: 07 Veebr, 2007 15:10
Postitas araterI
Tundub, et ikka seksism täiega. Inetuid vist ei võetagi :D

US IIMS
Pilt

Vene IIMS (aga see on ka üsna erandlik isend seal)
Pilt

Pakistani 1. naispiloot. Nende kontekstis ilmselt kaunitar.
Pilt

Postitatud: 07 Veebr, 2007 19:35
Postitas Lupus
Ehee . Minu teada on naistel F-16 piloteerides keelatud sooritada teatuid manöövreid kus ülekoormus läheb liiga suureks

Postitatud: 07 Veebr, 2007 21:02
Postitas kalleb
Pilt

Postitatud: 07 Veebr, 2007 22:03
Postitas araterI
Mikihiiremaa legend Nancy Harkness Love on ka paras ladvaõun ;)

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Veebr, 2007 8:52
Postitas Kruuda
de Armani kirjutas:Minule teadaolevalt siis nipalju kui ma olen tähtsaid saateid telekast kuulanud, siis mehed pidid (st. enamus mehi, mitte kõik) pildi tasku panema 8,5G pealt siis naised teevad seda 9,5-10G pealt.
Jänkid leidsid seose ülekoormuse talumisel mitte treenituses ega massis vaid kauguses südame ja aju vahel. Ehk siis mida väiksem on kaugus seda paremini talub inimene ülekoormust enne kui pildituks jääb. Aga ma eeldan, et ülekoormuse ajal toimetamiseks on ikkagi lihasmassi vaja. Pole nagu vahek kas oled teadvuseta või pilt taskusse ei ole kukkunud aga ennast lihtsalt liigutada ei jõua.

Postitatud: 17 Veebr, 2007 21:07
Postitas Kapten Trumm
araterl kirjutas:Lisaks sellele on naised tänu oma jumalast antud erivõimele ka ilma trennita vastupidavamad (küll aga lihasjõu poolest nõrgemad) kui mehed. Iseasi, kas sellest F-18 kabiinis palju kasu on. Alahoidlikuma/ennastsäilitavama meelega ka.
F/A-18-l on vähemalt US Navy's ülekoormus piiratud 7G-ga. Lennuki pikema eluea huvides. 9G panek eeldab pisikest tarkvaramuudatust. Pealegi pole "18" teab-mis "G-machine" ja selles kangemas versioonis.
Sama käib ka MiG-29 kohta, mis oma lahingukonfiguratioonis on lubatud 6G. Selline 9G masin, kus võib tõmmata senikaua, kui "pea kannatab" on F-16.
Aga jah, amatsoonid, mitte mingid poisitarid. Kahju ainult sellest, et iga 28 päeva tagant mõned päevad on meestel nende suhtes konkurentsieelis. Naiskollektiivis pidid need asjad aja jooksul sünkrooni minema. Nii et siis uus huvitav luureinfo mida koguda: hääl kähe, tuju kehv, silmad aukus - rünnakule!
Aga kui pille võtab :P