Võrreldavaid asju võrreldes, saame hoopis teistsugused tulemused. Näiteks Lycoming O-235 mootorid on ca. 114 kg. Sama võimsusega (ca. 115hp) VW sõiduautomootorid kaaluvad sama palju + jahutus + vedelikud. Ja tuleb tähelepanu juhtida, et Lycomingi mootor on õhkjahutusega, mis annab sellele teatava kaalueelise, samas, kui mootori töömaht on lennukil 3,82l auto 1,8 vastu.
Siin pole midagi võrrelda, neid Lycomingu pisimootoreid kasutatakse ainult kergelennukitel, kus pole erilisi erivõimsuse nõudmisi.
Kui me räägime õhutranspordist kui sellisest, siis seal esitatakse erivõimsusele sootuks teisi nõudmisi kui kergelennukile, mille kasulik koorem on maksimaalselt mõned inimesed.
Kui ma vaatan ühte viimast suurt kolbmootoritega reisilennukit DC-6, siis seal kasutati PW õhkjahutusega tähtmootorit, mille erivõimsus on nendest Lycomingi pisimootoritega võrreldes täiest teises dimensioonis, kuivmass 1073 kg, võimsus 2400-2500 hj. Töömaht on sarnane selle AM-35 mootoriga (46 liitrit), sestap erivõimsus hüppab kohe teise klassi.