Sedan'd küll, kuid:Marvin kirjutas: ↑31 Jaan, 2023 9:12Vaatenurga küsimus. Elektri kaasaskandmise energiatihedus ei ole vedelkütuse lähedalgi. Nii et kui ajamit ja kütust tervikuna vaadata, siis see elektri ilu kahvatub ära.Kilo Tango kirjutas: ↑31 Jaan, 2023 0:19Seda on ka tobe otsida, sest elektrimootorist paremat mootorit pole olemas.
1. Elektrimootor on niivõrd kõrgelt sisepõlemismootorist üle, et see kompenseerib ca. poole tiheduse puudujäägist
2. Akut on lihtsam pakendada, mistõttu võib see küll rohkem ruumi võtta, kuid see ei avalda sõiduki arhitektuurile nii suurt mõju
3. Tulemus on see, et paremate näidiste läbisõidud ulatuvad üle 700km
4. Akude energiatihedus kasvab iga uue mudeliga. Samas hind salvestatava kWh kohta langeb
Nii, et elektriautodele üleminek lähitulevikus vähemalt sõiduautode osas on täiesti paratamatu (rekkad on teine teema) mitte regulatiivsetel põhjustel, vaid selle pärast, et tavakodaniku vaatest tõmbab elektriauto sisepõlemismootoriga autole peaaegu igast asendist mütsi kandadeni pähe (üksikud erandlikud kasutusjuhtumid välja arvata). Aga selle jaoks on meil teine teema ja modede lahkel abil kolivad viimased postitused ka sinna.