1. leht 2-st
Kui sinu hobi on MiG-23
Postitatud: 10 Mär, 2007 13:53
Postitas Kapten Trumm
Postitatud: 10 Mär, 2007 14:16
Postitas Lupus
Hull lärm ikka
Aga mootor on tüüpiline MIG . Tossab nagu vana vene diisel

Postitatud: 11 Mär, 2007 13:16
Postitas Soobel
Tu22 kõrval ikka üsna armetu kärisev vilepill. Teagi, kas mul kunagi enam õnnestub seda kõrvulukustavat pikset kuulata...
Postitatud: 11 Mär, 2007 20:28
Postitas Lupus
T-22 oli Tartus eks? Ammu ammu kunagi olin koeraga Tartus ja just raekoja platsil kui need linnud üle linna läksid . Koer polnud midagi sellist enne kuulnud ja lõi tal kõhu lahti

Reostas Tartu raekoja platsi ära

Postitatud: 11 Mär, 2007 22:47
Postitas Soobel
Mina elasin sel ajal Raadil ja stardikoridor oli majast kuskil 500m eemal, raja ots nii kilomeetri kaugusel. Aeglaselt tühikäigul lennates nad erilist müra ei tekitanud, korra nägin üht hea vilega, tiivad taha kokku pakitult, madalalt üle lennuvälja lendamas. Niisama ta eriti lärmakas polnudki, Tu16 oli mu arust häälekam, Il76 ka. Aga kui Tu22 järelpõleti pani, vot siis...
Mig23-sid mäletan Pärnust, need laiasid linna kohal kohati kaunis süüdimatult. Korra üks tuli ranna kohal, kergitas koonu taeva poole ja pani nii 40kraadise nurga all kõrgusse. Oli küll selline ulguv kärin ja lukustas kõrvu, aga polnud selline piksemürin nagu Tu22-l, mis maad ja aknaklaase väristab.
Postitatud: 12 Mär, 2007 9:49
Postitas Würger 190G
Mis 22? Kas Blinder või Backfire?
Postitatud: 12 Mär, 2007 12:44
Postitas Soobel
Backfire ikka. Päris tatikapõlvest mäletan neljamootorilisi turboproppe sealtkandist, teadjamad on väitnud, et need olid An12-d, mis hiljem Il76-te vastu välja vahetati. Paar korda olen seal näinud kahe kiiluga An22-e, veidi rohkem oli näha seal Il62, millel oli punane välgunool küljele joonistatud ja ees oli terav nina nagu Tu22-l. Paps väitis, et see on kindrali lennuk. Tu16-d olid seal põhilised pommitajad vanasti, kuskil 1986 ilmusid sinna Tu22-d. Ja kuskil 1990 käis üks Tu16 seal startides korralikult käbla ja peale seda arvati need relvastusest maha ja viilutati kohapeal ära. Sealtmaalt nägi seal vaid Tu22 ja Il76.
Kui miski roheliste liikumine tegi 1989 protestimarsi ümber lennuvälja tsooni, siis nägin kuskil nurga taga prügimäel veel üht Il28 raibet.
Postitatud: 12 Mär, 2007 13:26
Postitas eikeegi
Soobel kirjutas:Mina elasin sel ajal Raadil ja stardikoridor oli majast kuskil 500m eemal, raja ots nii kilomeetri kaugusel.
Ega ometi mitte see Põllu tänava kortermaja, mille otsasein väidetavalt mööduvate lennumasinate plärina tõttu irduma kippus?

Postitatud: 12 Mär, 2007 14:15
Postitas kari lumppio
Soobel kirjutas: Paar korda olen seal näinud kahe kiiluga An22-e, veidi rohkem oli näha seal Il62, millel oli punane välgunool küljele joonistatud ja ees oli terav nina nagu Tu22-l. Paps väitis, et see on kindrali lennuk.
Oli äkki Tu-134 UBL?
Fotosid alloleval saidil:
http://walkarounds.airforce.ru/avia/rus ... /index.htm
Kari
Postitatud: 12 Mär, 2007 14:22
Postitas Kapten Trumm
Täpsustan, tegemist on Tu-22 meeskondade treeninguks kasutatava Tu-134 versiooniga. Põhiliselt tarvitati navigaatorite/operaatorite koolitamiseks (kuna Tu-22 lennutund oli VÄÄGA kallis).
Lennutreeninguks oli Tu-22-l eraldi kahe piloodikabiiniga õppeversioon. Tu-22M-st eraldi treening/õppeversiooni polnud, kuna kabiinis oli kaks piloodikohta.
Postitatud: 12 Mär, 2007 15:20
Postitas Würger 190G
Kas ka mitte Tu-160 omadega ?
Postitatud: 12 Mär, 2007 19:55
Postitas Soobel
eikeegi kirjutas:Soobel kirjutas:Mina elasin sel ajal Raadil ja stardikoridor oli majast kuskil 500m eemal, raja ots nii kilomeetri kaugusel.
Ega ometi mitte see Põllu tänava kortermaja, mille otsasein väidetavalt mööduvate lennumasinate plärina tõttu irduma kippus?

Ei-ei, elasin poole lähemal Liivakuru tänaval. Põllu tänav oli sealt üle likomeetri eemal.
See Tu134UBL on justkui sarnane, aga minu nähtud lennukil oli kindlalt neli mootorit taga nagu Il62-l. Selle järgi tema marki määras ka vanamees.
Postitatud: 13 Mär, 2007 10:00
Postitas Kapten Trumm
Mind pani selle video juures imestama hoojooksu pikkus, lennuk põrutas oma kilomeetri maha enne kui õhku tõusis. Ka siin foorumis on kiidetud, mäherdused lühistardi omadused MiG-23/27-l tänu muutuvnoolsusega tiivale on.
Muide see ülelend lennuväljast kõige tagumises asendis tiivaga (strelovidnost 72) on tegelikult sellisel kiirusel rangelt keelatud, liiga järsult juhist tõmbad, kukub alla.
Postitatud: 14 Mär, 2007 10:12
Postitas Kapten Trumm
http://www.thundercity.com/
Seda üritust on ka telekast näidatud. Tegemist on eravalduses olevate kasutusest maha võetud sõjalennukitega, millega tehakse huvireise soovijatele.
Minu tekkis neid videoid vaadates küsimus, et mujal saavad eraisikud lubada endale kahe Lightningu vms ülalpidamist (kujutage ette logistikat 40-50 aastat vana lennuki käigushoidmiseks ja selle hooldusmahtu - see on nt Gripeni omast ca 10 korda suurem) - kuidas meie riik ei suuda endale osta lennukipoegagi, et oma õhuruumis toimuvat kontrollida?
Selles kõuelinnas on
2 Lightningut
3 Buccaneeri
2 Hunterit
Postitatud: 14 Mär, 2007 14:27
Postitas Würger 190G
Need lennukid ei ole 50 aastat vanad , vaid uuemad ja kui meie riik ka pileteid müüks küll siis raha tuleks, ega need LAVi vennad heategevusega tegele.