1. leht 1-st

Workflow

Postitatud: 14 Aug, 2007 14:40
Postitas Tundmatu sõdur nr.2
Milline on näiteks lennukimudeli ehitamise juures kõige optimaalsem workflow ehk tööjaotus?

Paljudes ajakirjades ja juhendites pannakse mudel praktiliselt täiesti kokku ja värvitakse siis - tekib küsimus, et kas tõesti urgitsetakse tagantjärele igal pool pragude vahel. Ise olen seni teinud nii, et panen kokpiti kokku, värvin ära, siis panen lennuki suuremad osad kokku (kere + tiivad jms) ja lasen need aerograafiga üle. Rattaluugid ja muud pisemad detailid värvin raami küljes ära, hiljem, kui mudel värvitud, liimin need külge ja lasen ühenduskohad uuesti aerograafiga üle. Selline mitmekordne aerograafiga sahmerdamine tundub kuidagi ebapraktiline.

Postitatud: 14 Aug, 2007 16:33
Postitas fossiil
Võimalik et mina ei ole see kõige õigem tüüp lennukimudeli hingeelu surkima, aga ega antud juhul väga suurt vahet nüüd ka ei ole. Tegelikult on nii, et igaüks leiab pisitasa justnimelt temale sobiva tehnoloogilise lähenemise - võimalik et mõnele meeldib kõik kohe kokku panna ja siis maadelda maskide ja muu sarnasega, teine värvib osa juppe juba raami küljes ära, aga kolmas kasutab esimese ja teise variandi sümbioosi.
Lihtsalt tuleb endal erinevad meetodid ära proovida - võimalik et hakkabki midagi meeldima, mis enne suht tobe tundus ja pikapeale tekib oskus iga kord optimaalne lahendus leida.

Urmas.

Postitatud: 14 Aug, 2007 18:47
Postitas Peeter144
Mina värvin väikesed detailid kindlasti raamis, suured(kerepaneelid) värvin tanki küljes. Kui on vaja siis täiendan mõnes kohas värvi.

Postitatud: 14 Aug, 2007 23:34
Postitas Panzergrenadier
Niipalju kui saan panen kokku enne värvima hakkamist.Restil ma värvima midagi ei hakka, palju rohkem jamamist hiljem värviste pidade liimimise ja värvi kohendamisega. Iga mudel nõuab omamoodi lähenemist, seega rusikareeglit ei ole.