Nutt ja hala
Re: Nutt ja hala
Ise hakkasin seda süsteemi Kreetal armastama, tõesti mõnus kiiresti edasi jõuda. Sealsel politseil puudusid radarid ka... Kui keegi keset teed ukerdas siis sai seda turisti tõsiselt sõimatud
Re: Nutt ja hala
No teel pole iseenesest ju häda midagi . Ainult märgistus on valesti maha joonitud. Lätlased tahtsid parimat aga välja kukkus nagu alati .
Porriks võib lätlaste niisugust kontseptsiooni nimetada vast sellepärast et need äärtepoolsed autod fotol ei anna mitte teed vaid ongi oma tavapärasel positsioonil - samaaegselt sõidurajal ja teepeenral. Ettepoole vaadata - veoauto on samuti vāgagi paremal kuigi vastu kedagi ei tule.
Kui ma esimest korda mööda sellist laia teed Riia poole sõitsin juhindusin ikka teekattemärgistusest ehk oma sõidurea keskel, enamvähem autopiloot oli ka peal ja ümbrust suurt ei jälginud. Iga neljas vastutulija vilgas tulesid nagu oleks midagi valesti. Ja tõesti-tõesti - kui selgema pilguga vaatasin siis eestlased lasid sirge jalaga keset teed ja kohalikud hiilisid mööda aiaääri nagu vaesed sugulased
Porri olemus on siis selles et minuarust on selline lai teepeenral mõeldud traktoritele, väntorelimeestele (loe:jalgratturid) mingil määral jalakäijatele ja hobusevankritele mis kõik üle 40 km/t välja ei jooksegi. Poolas on ka niisuguseid teid ja hobusemees oli seal nii 15 a tagasi veel au sees. Hallmetallikdiiselpassat aga juba lausa pani auto. Lätlastelgi liiguvad needsamad elemendid mööda maanteed . Rahvas on seal iseenesest spordilembeline, maakohas visatakse 5 km naaberkülla niimoodi et ei hakata jopetki peale viskama. Vähemalt siis kui ma 2008 a kriisi aegu seal töötasin oli nii . Või oli bensiinipuuduses küsimus ? Ei tea. Aga igatahes teepeenral liigub kõiksugu kaadrit ning et autod kohaliku kombe kohaselt samuti mööda teepeenart sõidavad lajatatakse alatihti kellelegi mersu märgiga ristluude vahele. Või sõidetakse lihtviisil rihmaks.
Päris igal pool Lätis nüüd ka selliseid teid pole. Üks tuntuim ongi see mis Riiast Tallinna poole läheb ja eestlased ei oska seal siis ei istuda ega astuda Moskva ja Pihkva poole on alguses tavaline neljarealine maantee ning Vilniuse suunda läks ennevanasti õige kitsuke ja äbarik tee kus sellist stiili viljeleda ei saanudki.
Porriks võib lätlaste niisugust kontseptsiooni nimetada vast sellepärast et need äärtepoolsed autod fotol ei anna mitte teed vaid ongi oma tavapärasel positsioonil - samaaegselt sõidurajal ja teepeenral. Ettepoole vaadata - veoauto on samuti vāgagi paremal kuigi vastu kedagi ei tule.
Kui ma esimest korda mööda sellist laia teed Riia poole sõitsin juhindusin ikka teekattemärgistusest ehk oma sõidurea keskel, enamvähem autopiloot oli ka peal ja ümbrust suurt ei jälginud. Iga neljas vastutulija vilgas tulesid nagu oleks midagi valesti. Ja tõesti-tõesti - kui selgema pilguga vaatasin siis eestlased lasid sirge jalaga keset teed ja kohalikud hiilisid mööda aiaääri nagu vaesed sugulased
Porri olemus on siis selles et minuarust on selline lai teepeenral mõeldud traktoritele, väntorelimeestele (loe:jalgratturid) mingil määral jalakäijatele ja hobusevankritele mis kõik üle 40 km/t välja ei jooksegi. Poolas on ka niisuguseid teid ja hobusemees oli seal nii 15 a tagasi veel au sees. Hallmetallikdiiselpassat aga juba lausa pani auto. Lätlastelgi liiguvad needsamad elemendid mööda maanteed . Rahvas on seal iseenesest spordilembeline, maakohas visatakse 5 km naaberkülla niimoodi et ei hakata jopetki peale viskama. Vähemalt siis kui ma 2008 a kriisi aegu seal töötasin oli nii . Või oli bensiinipuuduses küsimus ? Ei tea. Aga igatahes teepeenral liigub kõiksugu kaadrit ning et autod kohaliku kombe kohaselt samuti mööda teepeenart sõidavad lajatatakse alatihti kellelegi mersu märgiga ristluude vahele. Või sõidetakse lihtviisil rihmaks.
Päris igal pool Lätis nüüd ka selliseid teid pole. Üks tuntuim ongi see mis Riiast Tallinna poole läheb ja eestlased ei oska seal siis ei istuda ega astuda Moskva ja Pihkva poole on alguses tavaline neljarealine maantee ning Vilniuse suunda läks ennevanasti õige kitsuke ja äbarik tee kus sellist stiili viljeleda ei saanudki.
-
- Liige
- Postitusi: 3349
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Mis halad, pane valem siia üles ja lahendame ära Ilmselt hullemaidki asju nähtud ja peab ennast vormis hoidma nii et proovime !Dr.Sci kirjutas:Kuna täna on selle nädala esimene neljapäev ja antud teema üleüldiselt on võrreldes naljateemaga kõvasti maas siis lihtsalt elaks isikliku frustratsiooni välja.
Esiteks. Komöödia sai läbi. 5 päeva kestis, nüüd taas jälle hall argipäev. https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=91434461
Teiseks. Autol automaatkäigukast kõrbes. Uus käigukast maksab rohkem kui auto jääkväärtus. (ka kasutatud käigukast Rootsi romulast koos paigaldusega)
Kolmandaks. Ilm kole, märg, ja vara juba läheb pimedaks. Tuleb talveaeg, läheb veelgi varem...
Neljandaks. Töö ei suju. Funktsioon millega töötan ja mis on saadud 4-na astme dif võrrandi lahendamisena kunagiste kuulsate professorite poolt (võrrand ise on 1/3 A4 pikk) , ei lahendu - täna, lähenedes jõumeetodil, sain graafiku, mille levitamise järel teise sugupoole esindajad ei tahtnud enam väga suhelda kui küsisin et kus nende arvates nullkoht võiks üldse olla: Ja ei teagi, kas kuskil on märgiviga, astmeviga, viga lähteandmetes või ühikute süsteemis, või on võrrand ise vigane ja tuleb (analüütiliselt) seda hakata lahendama. Abi ka kuskilt pole võtta, selleks on kristallkuuli vaja.
Ahh, lööks kõigele sellele käega, annaks probleemi üle tudengitele ja sõidaks Kavastusse.
- Sam Beaver
- Liige
- Postitusi: 826
- Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
- Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Pooleteistrajaline on vägagi normaalne tee, muidugi juhul kui kõik liiklejad normaslselt käituvad. Olen aeglasem - annan teed, olen kiirem - antakse mulle. Nii lihtne ongi. Ja kõik mahuvad ära. Mis seal šokeerivat on? Muidugi, kui keegi keskjoone ligidal kalapilguga tuima paneb (enda kogemus näitab et põhiliselt eesti numbritega autod) siis ajab närvi küll.gorilla kirjutas:Aga teemasse.
Olen elus igat liiki lolle näinud aga lollimad kui saldejumpsid ma pole veel näinud.*
Kas Teile tundub selline liiklemine normulks? Kiirus on 90 km/h+ mõlemas suunas..
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Re: Nutt ja hala
Seal tekib väga lihtne probleem hetkel, kui korraga sõidavad vastassuunas kaks aeglast ja kaks kiiret. Kellel siis õigus on?Sam Beaver kirjutas:Pooleteistrajaline on vägagi normaalne tee, muidugi juhul kui kõik liiklejad normaslselt käituvad. Olen aeglasem - annan teed, olen kiirem - antakse mulle. Nii lihtne ongi. Ja kõik mahuvad ära. Mis seal šokeerivat on? Muidugi, kui keegi keskjoone ligidal kalapilguga tuima paneb (enda kogemus näitab et põhiliselt eesti numbritega autod) siis ajab närvi küll.gorilla kirjutas:Aga teemasse.
Olen elus igat liiki lolle näinud aga lollimad kui saldejumpsid ma pole veel näinud.*
Kas Teile tundub selline liiklemine normulks? Kiirus on 90 km/h+ mõlemas suunas..
Tuletan meelde, et Lätis on liikluses hukkunute suhtarv elanike kohta kaks korda suurem kui eestis ja oma osa sellele annavad just need ebamäärased "möödasõidud", mis vaid kinnitab, et kalapilguga eestlaste käitumine on õigem.
- Sam Beaver
- Liige
- Postitusi: 826
- Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
- Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Mis probleemi seal ikka niiväga tekib, neli autot ju mahuvad. Isegi neli veoautot mahuvad, on ka seda nähtud. Ja ei juhtugi midagi. Õnnetusi muidugi juhtub, aga neid juhtub ka kõige turvalisematel teedel, idioodid kes füüsikaseadusi ei tunne, ei ole liiklusest kuhugi kadunud. Ja selline lai pooleteistrajaline on iga kell turvalisem kui olematu teepeenra ja sügavate eurokraavidega kitserada. Ja ega viimasel ajal seal Läti pooleteistrajalistel niiväga jalga sirgeks ei lase ka - kohalik politsei mõõdab seal üsna usinasti kiirust.AMvA kirjutas:Seal tekib väga lihtne probleem hetkel, kui korraga sõidavad vastassuunas kaks aeglast ja kaks kiiret. Kellel siis õigus on?
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Re: Nutt ja hala
Millel see väide, et seal on turvalisem põhineb, kui statistika väidab muud?Sam Beaver kirjutas:Mis probleemi seal ikka niiväga tekib, neli autot ju mahuvad. Isegi neli veoautot mahuvad, on ka seda nähtud. Ja ei juhtugi midagi. Õnnetusi muidugi juhtub, aga neid juhtub ka kõige turvalisematel teedel, idioodid kes füüsikaseadusi ei tunne, ei ole liiklusest kuhugi kadunud. Ja selline lai pooleteistrajaline on iga kell turvalisem kui olematu teepeenra ja sügavate eurokraavidega kitserada. Ja ega viimasel ajal seal Läti pooleteistrajalistel niiväga jalga sirgeks ei lase ka - kohalik politsei mõõdab seal üsna usinasti kiirust.AMvA kirjutas:Seal tekib väga lihtne probleem hetkel, kui korraga sõidavad vastassuunas kaks aeglast ja kaks kiiret. Kellel siis õigus on?
- Sam Beaver
- Liige
- Postitusi: 826
- Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
- Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Isiklik arvamus. Põhineb põhiliselt kolmekümneaastasel autosõidukogemusel. Ei saa pidada normaalseks olukorda, kus ohusituatsioonis ei olegi peale kraavi kuhugi minna.AMvA kirjutas:Millel see väide, et seal on turvalisem põhineb, kui statistika väidab muud?
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Re: Nutt ja hala
Mul on ka isiklik arvamus, põhineb 40 aastasel sõidukogemusel. Seega on mul õigus. Nagu Jeremy Clarkson ütleb, more is better.Sam Beaver kirjutas:Isiklik arvamus. Põhineb põhiliselt kolmekümneaastasel autosõidukogemusel. Ei saa pidada normaalseks olukorda, kus ohusituatsioonis ei olegi peale kraavi kuhugi minna.AMvA kirjutas:Millel see väide, et seal on turvalisem põhineb, kui statistika väidab muud?
Re: Nutt ja hala
AMvA kirjutas: kui statistika väidab muud?
AMvA kirjutas: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 18#p637318
On ka mõni viide või lihtsalt niisama jutt?
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Nutt ja hala
Spetsiaalset idioodile, kes ei oska kõige lihtsamat Wikipeedia artiklit leida (eraldi märkus: see ei ole salajane, see on avalik igaühele)Svejk kirjutas:AMvA kirjutas: kui statistika väidab muud?AMvA kirjutas: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 18#p637318
On ka mõni viide või lihtsalt niisama jutt?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... death_rate
Re: Nutt ja hala
Lugupeetud kaasfoorumlane on leidnud alternatiivi privas sõimamisele...AMvA kirjutas: Spetsiaalset idioodile, kes ei oska kõige lihtsamat Wikipeedia artiklit leida (eraldi märkus: see ei ole salajane, see on avalik igaühele)
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... death_rate
Loomulikult on minusugusele idioomile wikipeedia ületamatuks künniseks, tuleb tunnistada, selliste ressursikasutuste kõrgusteni ma ei küüni...
Kui viisakustevahetamisega vahepeal pausile minna, siis teemast sedavõrd, et kuidas nimetatud tabel puudutab asjasse:
http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.ph ... 98#p640898
Isiklikult ootasin midagi spetsiifilisemat, nagu näiteks konkreetse jutuksolnud läti eripära liiklemise ja konkreetse maantee kohta käivat statistikat.Sam Beaver kirjutas:Mis probleemi seal ikka niiväga tekib, neli autot ju mahuvad. Isegi neli veoautot mahuvad, on ka seda nähtud. Ja ei juhtugi midagi. Ja selline lai pooleteistrajaline on iga kell turvalisem kui olematu teepeenra ja sügavate eurokraavidega kitserada.AMvA kirjutas:Seal tekib väga lihtne probleem hetkel, kui korraga sõidavad vastassuunas kaks aeglast ja kaks kiiret. Kellel siis õigus on?
Ja miks ka mitte võrdlust jevrokraavidega, mida mainis akf S.Beaver.
See, et Lätis üldselt võttes on rohkem õnnetusi, kui eee..... mujal?...et mida sa sellega nagu ütelda tahtsid ja mida millega võrdlesid?
Lugupeetud moderaator Riku on korduvalt sellist "argumenteerimist" "hea sõnaga" meelde tuletanud.....
Niiet:Kriku kirjutas: Selline üldväide on sama vähe väärt kui "vägistajad on valdavalt mehed"
AMvA kirjutas: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 18#p637318
On ka mõni viide või lihtsalt niisama jutt?
P.S.
...ja kui sa nüüd vastuseks miskit peaks klähvima, siis palun, ära kopeeri kogu postitust, palun - mul muidu tuleb iiveldus peale ...
Viimati muutis Svejk, 25 Okt, 2020 18:08, muudetud 1 kord kokku.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Nutt ja hala
Väga lihtne võrdlus evrokraavidega.
kahe auto kokkupõrkeid toimub Lätis aastas ca 1400, ühe auto õnnetusi teelt väljasõidu näol ca 550, seega evrokraaviõnnetusi on niikunii 3x vähem.
Põhjalik statistika on siin: https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-nega ... umu-skaits
Kahjuks tabelid lätikeelsed, seega peab usinalt googeldama.
kahe auto kokkupõrkeid toimub Lätis aastas ca 1400, ühe auto õnnetusi teelt väljasõidu näol ca 550, seega evrokraaviõnnetusi on niikunii 3x vähem.
Põhjalik statistika on siin: https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-nega ... umu-skaits
Kahjuks tabelid lätikeelsed, seega peab usinalt googeldama.
Re: Nutt ja hala
Liiklusmaht per avarii paluks võrreda, mitte avarii per persoon ega avarii per sõiduvahend.
Palve tuli kõrgemalt poolt, mina ainult vahendan.
Palve tuli kõrgemalt poolt, mina ainult vahendan.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Amazon [Bot] ja 22 külalist