Wellington Mk V lugu
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Alt mustad olid seepärast et nende sihtotstarbeline kasutamine leidis aset öösiti.... Jänkid olid need kes lendavate kindlustega päevaseid reide tegema hakkasid, inglased loopisid pomme ööpimeduse varjus.
Aga ilus lennuk on valmimas, fantaasia liimib talle mastid / purjed selga, tiibu tuleks tiba kärpida ja voilaa.. tiivuline purjekas.
Jõudu
Levar
Aga ilus lennuk on valmimas, fantaasia liimib talle mastid / purjed selga, tiibu tuleks tiba kärpida ja voilaa.. tiivuline purjekas.
Jõudu
Levar
Seda olen kuulnud küll.. ma mõtlesin seda pigem nii, et tehku siis juba üleni mustaks, nagu osad ööhävitajad olidJoss Metsast kirjutas:Alt mustad olid seepärast et nende sihtotstarbeline kasutamine leidis aset öösiti.... Jänkid olid need kes lendavate kindlustega päevaseid reide tegema hakkasid, inglased loopisid pomme ööpimeduse varjus.

Kk
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Ülaltpoolt vaadates oli sigrimigriline maa tausta paremini sulanduv kui must vari. Ühtlasi hägustas see ka lennuki kuju. Vähemasti nii ma olen aru saanud, targemad parandagu.kalle kirjutas: Seda olen kuulnud küll.. ma mõtlesin seda pigem nii, et tehku siis juba üleni mustaks, nagu osad ööhävitajad olid![]()
Kk
L
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Tore vaadata, et asi ikka edeneb!
Laiguline kaitsevärvus oli hea eelkõige oma baasis maas istuva lennuki maskeerimiseks. Õhus töötas see nii umbes kilomeetri-kahe kõrguseni. Edasi hakkab maapind läbi õhumassi sinetama ja lennuk paistab tumeda laiguna hästi silma.
Öösel oli asi muidugi parem, siis oli kirju maskeering päris hea. Must kõhualune oli jälle kahe otsaga asi. Kui vähegi kuupaistet või muud lisavalgust oli, otsisid ööhävitajad taevast pimedamaid kohti.
Luftwaffe hall tundub mulle küll asjalikum maskeering olevat.
Laiguline kaitsevärvus oli hea eelkõige oma baasis maas istuva lennuki maskeerimiseks. Õhus töötas see nii umbes kilomeetri-kahe kõrguseni. Edasi hakkab maapind läbi õhumassi sinetama ja lennuk paistab tumeda laiguna hästi silma.
Öösel oli asi muidugi parem, siis oli kirju maskeering päris hea. Must kõhualune oli jälle kahe otsaga asi. Kui vähegi kuupaistet või muud lisavalgust oli, otsisid ööhävitajad taevast pimedamaid kohti.
Luftwaffe hall tundub mulle küll asjalikum maskeering olevat.
Viimasel ajal ikka üritanud usin olla. Siit siis näha taas hetkeseis
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0081.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW079.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/welling ... W70071.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0053.jpg
Päris hulk tööd veel teha. Igasugu pisiemat nikerdamist, aga põhiline mulje juba olemas.
Kk
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0081.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW079.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/welling ... W70071.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0053.jpg
Päris hulk tööd veel teha. Igasugu pisiemat nikerdamist, aga põhiline mulje juba olemas.
Kk
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Jaaa...., vaat need pildid võtavad juba ohkima - no et ikka väga ilus - tankide juures sellist värvikirevust tavaliselt ei ole, kui prantslased ongi vähe kirjumad, siis poolkohustuslikus korras tolmu, pori ja muud saasta peale... ja sinna see ilu jääbki...
Tubli töö - oled juba peaaegu et valmis saanud, mõned pisiasjad juurde ja siis näeme juba uhkelt telikutel seisvat haruldust!
Urmas.
P.S. Mina mõtlesin kah esimese hooga, et värvimisega on miskit paigast nihkunud

Tubli töö - oled juba peaaegu et valmis saanud, mõned pisiasjad juurde ja siis näeme juba uhkelt telikutel seisvat haruldust!
Urmas.
P.S. Mina mõtlesin kah esimese hooga, et värvimisega on miskit paigast nihkunud

Ja hakkabki lõpule jõudma see töö. Veidi üle kolme kuu ja ikka päris tihedat ehitamist.
Igatahes võib öelda, et hetkel küll ei tea millal järgmise scratch building projekti ette võtan.. veits ikka ära väsitas küll:)
Viimases lõpus tuli jälle palju detaile nullist ise teha ja seda jällegi vaid paari üldise pildi alusel. Aga nende väheste matejalide järgi lõpptulemus ennast siiski rahuldab
Viimases lõpus tabas seda lennukit mõned väiksemad õnnetused... kord kukkusid karbid riiulist peale ja kord kukkus käest tiivaga vastu teravat serva.. tagajärgede kõrvaldamine võttis jälle veits lisaaega jne.
Aga kuna tahtsin selle asjaga selle aasta nr sees mingis mõttes joone alla tõmmata, siis tegin täna kiiruga mõned esialgsed pildid ka. Tegelikult on veel vaja teha mõningaid viimistluse parandisi, puhastust jm, aga põhilise pildi saab ehk kätte. Lähi ajal tahaks korraliku kaamera ja veits taustaga mõned paremad pildid ka teha, aga see võib venima jääda, aga kuni epiloogini siin siis midagi.
Kõigepealt see süvend mis veidi segadust tekitas näeb nüüd välja selline:
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0023.jpg
ja edasi mõned vaated veel
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0048.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0061.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0062.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0064.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0066.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0041.jpg
Igatahes võib öelda, et hetkel küll ei tea millal järgmise scratch building projekti ette võtan.. veits ikka ära väsitas küll:)
Viimases lõpus tuli jälle palju detaile nullist ise teha ja seda jällegi vaid paari üldise pildi alusel. Aga nende väheste matejalide järgi lõpptulemus ennast siiski rahuldab
Viimases lõpus tabas seda lennukit mõned väiksemad õnnetused... kord kukkusid karbid riiulist peale ja kord kukkus käest tiivaga vastu teravat serva.. tagajärgede kõrvaldamine võttis jälle veits lisaaega jne.
Aga kuna tahtsin selle asjaga selle aasta nr sees mingis mõttes joone alla tõmmata, siis tegin täna kiiruga mõned esialgsed pildid ka. Tegelikult on veel vaja teha mõningaid viimistluse parandisi, puhastust jm, aga põhilise pildi saab ehk kätte. Lähi ajal tahaks korraliku kaamera ja veits taustaga mõned paremad pildid ka teha, aga see võib venima jääda, aga kuni epiloogini siin siis midagi.
Kõigepealt see süvend mis veidi segadust tekitas näeb nüüd välja selline:
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0023.jpg
ja edasi mõned vaated veel
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0048.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0061.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0062.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0064.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0066.jpg
http://www.emmk.ee/kalle/models/wellington_v/PW0041.jpg
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Heh, igati kenake kukkus välja. Kardetavasti pärisolus parem kui pildilt. Igastahes saaga "seebitükist" lennukininaks on kenasti lõppenud
Kas nüüd on oodtata ka tavalist versiooni kõrvale, see oleks päris uhke vaatepilt.
Üks asi jääb nüüd küll lahtiseks , kudamoodi piloodihärra näiteks maandumisega tegeles ega ta ju ette/alla eriti ei näinud??

Üks asi jääb nüüd küll lahtiseks , kudamoodi piloodihärra näiteks maandumisega tegeles ega ta ju ette/alla eriti ei näinud??
Päis on jah parem kui pildil..eriri kui viimased lihvid ka tehtud.
Ja kindlasti tuleb nö tavaline versioon ka kõrvale. Italeri/MPM on väga hea millest teha, aga nüüd ka Trumpeter 72 väljas ja see on veel parem. Ka tavalisi variante on päris mitu, millede vahel valida
Ja lisaks on tulemas ka Mk II, millel kasutati V mootoreid. Ja edasi ise nikerdades saab veel teha ilma lasketornideta cargovariandi, või miiniotsija, või ehitada turboproppide variant, või katusel 40mm kahuriga katse varindi, millel oli topelt saba jne jne. Kokku ikka üle 20 erineva võimaluse:)
Aga MK V maandumisest pole mul küll aimugi. äkki oli pilot tavalisega enne piisavalt silmad kinni maandumist ja tõusu harjutanud:)
Kk
Ja kindlasti tuleb nö tavaline versioon ka kõrvale. Italeri/MPM on väga hea millest teha, aga nüüd ka Trumpeter 72 väljas ja see on veel parem. Ka tavalisi variante on päris mitu, millede vahel valida
Ja lisaks on tulemas ka Mk II, millel kasutati V mootoreid. Ja edasi ise nikerdades saab veel teha ilma lasketornideta cargovariandi, või miiniotsija, või ehitada turboproppide variant, või katusel 40mm kahuriga katse varindi, millel oli topelt saba jne jne. Kokku ikka üle 20 erineva võimaluse:)
Aga MK V maandumisest pole mul küll aimugi. äkki oli pilot tavalisega enne piisavalt silmad kinni maandumist ja tõusu harjutanud:)
Kk
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist