Nonii, järjekordne mudel hakkama pandud ja paistab et nende variantidega on palju segadusi. Eks katsume siis seda asja arutada, et juhe päris kokku ei jookseks
Tegemist on siis Stug III Ausf. C/D variandiga, C/D seepärast, et neil kahel väliseid erinevusi peaaegu et ei olnudki, isegi sakslaste dokumentatsioonis on need variandid tihtipeale kokku kirjutatud. D-versiooni peamine erinevus eelnevast seisnes palju tugevamast terasest valmistatud esisoomuses.
Nüüd see pilt karbil, kus on Ausf.A - selle masina ja C/D versiooni vahel ikka on veidi erinevusi: A variandil on varajast tüüpi veorattad, kuna Stug III toodeti Panzer III baasil, siis muutus nende veermik ka vastavalt Panzer III juures sisseviidud muudatustele ja seega said nad alates 1940 aasta oktoobrist teistsugused veo- ja pingutusrattad (samuti nagu transmissiooni, aga see ei paista väliselt silma). Peale selle on A versioonil sihiku jaoks esiplaadi ülaservas vasakul pool (käigu suunas) sihiku jaoks avaus, C/D versioonil seda enam ei ole, periskoopsihiku jaoks on ülaosa vasakus esiservas spetsiaalne avaga luuk.
See soome Stug pildil on omaette ooper, midagi sarnast peaks Dragon samuti tegema. Kuid see viimane sinu postingus, "StuG III ausf. C, 7,5 cm Stuk 40 L/48" on sihuke eriline putukas, nagu Siim juba kirjutaski -selliseid ei toodetud. Tegu on lihtsalt remondi ja moderniseerimise "ohvriga", kus varasele "C" versioonile monteeriti peale 48 kaliibriline Stuk 40 kahur, mis praktiliselt võrdsustas ta hilisemate versioonidega.
Aga edaspidi ära nimeta liikursuurtükki tankiks, selleks on nad liiga erinevad riistapuud.
Urmas.