



Rohkem infot ja pilte http://www.fishki.net/comment.php?id=46607
asja üks mõte on ilmselt muutuv kliirens, teoorias võiks kasulik olla põhja peal kinni istudes, analoog tänapäeva muudetava kõrgusega õhkvedrustusega teatud mõttes. Aga see 90 kraadine nihe on ilmselt ainult pildi pärast, juhul kui kõik diferentsiaalid muidugi 100% lukus pole (mis tähendab siis pm ainult otsesõitmisvõimalust, sest keerata on üliraske lihtsalt) Lahtiste difritega läheb suhe ju esimese pööramise või kaapimisega paigast ära, aga sõita võib ju lahe olla, kui kunagi ei tea, kust nurgast auto kerkib ja kus langebKaruke kirjutas: Täitsa militaarne Jeep. Aasta 1946
Konstruktor arvas, et nii saab suurendada masina veojõudu.
Nagu tähele panna on rattad "nihkes" 90 kraadi teise telje rataste suhtes.
Mis valemiga see toimima pidi - ei oska mina hoobilt pihta saada.
Küll aga kukkus projekt kolinal läbi...
Vana nali. Selliseid pettemulaaže toodetakse päris tööstuslikult kohe.Actual kirjutas:Sellised täispuhutavad pettemulaazid võivad vaenlasele päris kulukaks osutuda. Täppispomm maksab miljoneid dollareid ja kui selliseid pette sihtmärke on sadu...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist