21-22. august, Valga
21-22. august, Valga
Rahvusvahelised sõjaajaloopäevad Valgas 21.-22. august 2009
21. august 2009
Sõjaajalooline konverents ja ekskursioon.
22. august 2009
Militaarse ja muu vanavara laat;
Eesti sõjaajaloo klubi Front-Line näidislahing “1944.a. Valgamaal”
Rüütlivõitlus linnapargis jpm
Informatsioon: Meelis Kivi 512 1044
767 1127
Toomas Svaigsne 510 0531
21. august 2009
Sõjaajalooline konverents ja ekskursioon.
22. august 2009
Militaarse ja muu vanavara laat;
Eesti sõjaajaloo klubi Front-Line näidislahing “1944.a. Valgamaal”
Rüütlivõitlus linnapargis jpm
Informatsioon: Meelis Kivi 512 1044
767 1127
Toomas Svaigsne 510 0531
Tere.
1941 aastal jäi punaväel Emajõe sild Soorus õhku laskmata. 44 tegid sakslased selle ära.
Kuna maanteeamet avastas äsjaremonditud sillas eelmisel sügisel ohtlikud puudused (sillasammaste ebaühtlane vajumine ja sellest tingitud sillakatte negatiivne paine) otsustati sild garantii korras remontida. Töö on väga mahukas ja võrdub praktiliselt uue silla ehitusega. Seetõttu tuleb praegune deformeerunud sild lammutada. Tööde algus on orienteeruvalt 15.08.2009. Kuna me otsime sponsoreid eelolevaks ürituseks, siis tehti ettepanek purustada silla raudbetoon elemendid ja me saame tehtud töö eest veel raha peale. Peale silla õhkimist rajab kaitsevägi 20 meetrit allavoolu ajutise pontoonsilla operatiivtranspordile ja bussiliiklusele. Kõik täpselt samuti nagu kolm aastat tagasi selle õnnetu silla remondi ajal.
See ongi minupoolne lühike vastus, et miks 44.a.
Toomas.
1941 aastal jäi punaväel Emajõe sild Soorus õhku laskmata. 44 tegid sakslased selle ära.
Kuna maanteeamet avastas äsjaremonditud sillas eelmisel sügisel ohtlikud puudused (sillasammaste ebaühtlane vajumine ja sellest tingitud sillakatte negatiivne paine) otsustati sild garantii korras remontida. Töö on väga mahukas ja võrdub praktiliselt uue silla ehitusega. Seetõttu tuleb praegune deformeerunud sild lammutada. Tööde algus on orienteeruvalt 15.08.2009. Kuna me otsime sponsoreid eelolevaks ürituseks, siis tehti ettepanek purustada silla raudbetoon elemendid ja me saame tehtud töö eest veel raha peale. Peale silla õhkimist rajab kaitsevägi 20 meetrit allavoolu ajutise pontoonsilla operatiivtranspordile ja bussiliiklusele. Kõik täpselt samuti nagu kolm aastat tagasi selle õnnetu silla remondi ajal.
See ongi minupoolne lühike vastus, et miks 44.a.
Toomas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline