Ise olen 16 ja mind lihtsalt huvitab mida on vaja, et saada piloodiks.
Mis haridus
mis oskused..
keegi võiks näiteks seletada kuidas see soomes toimub ja kuidas näiteks piloodid L-39 valiti.. ehk sealt saab kunagi parematele masinatele
Käi Lennukolledžis ära (Ehk siis kõrgharidus - piloodid on ohvitserid ja ohvitseril peab olema kõrgharidus) ja kui oled tubli ja tahtmist on ja Kaitseväel vajadus, siis saab. Soomest vist veidi teine süsteem.
Ja selleks et Lennukolledžisse pääseda peab olema hea arusaam matemaatikast ning füüsikast. Ning üleüldse väga lai silmaring halba ei tee.
Ma tahtsin ka selles vanuses lennukitele saada. Aga nüüd juba (võibolla, et enda lohutuseks) ei tundugi see nii ainuõige lahendus. Hakkan juba ühte teise huvitavasse struktuuri sisse loksuma.
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Kõrgemas sõjakoolis on alates sellest aastast õhuväe eriala.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Ma just tahtsin kah kirjutada, et hävituslenduriks saamiseks ainus variant minu teada on emigreeruda. Või siis tuleb saada piisavalt rikkaks, et ise omale hävituslennuk osta (tõsi, ilma relvastuseta ja mitte viimase otsa pill).
Vabariigi algusaegadel võeti minu mäletamist mööda USA sõjakoolidesse igal aastal vastu kolm inimest täielise ülalpidamisega vastuvõtva riigi arvel. Üks kadett West Pointi, üks Annapolisse ja üks lennuväe õppeasutusse. Vähemast paar inimest seal koolituse ka said, aga mis sest programmist nüüdseks on saanud, ei tea.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet kirjutas:Vabariigi algusaegadel võeti minu mäletamist mööda USA sõjakoolidesse igal aastal vastu kolm inimest täielise ülalpidamisega vastuvõtva riigi arvel. Üks kadett West Pointi, üks Annapolisse ja üks lennuväe õppeasutusse. Vähemast paar inimest seal koolituse ka said, aga mis sest programmist nüüdseks on saanud, ei tea.
Programm sai läbi. Enamik sel moel hariduse saanutest on väeteenistuse lõpetanud ja on nüüd kasulikud kas mujal riigitööl või siis erasektoris. Peab tunnistama, et tegemist on akadeemiliselt üle keskmise võimekate indiviididega.
1. Lõpetati Nõo Lennukool või Lennukolledz
2. Läbiti ajateenistus - soovitavalt õhuväes, aga mitte alati
3. Jäädi üleajateenijaks õhuväkke ja oodati sobivat hetke või vabanevat kohta piloodiks.
Ja L-39 peale saadi ikka mitme-mitme aastase teenistus/lennustaaziga.
Nii et kui lenduripaber käes, võid heal juhul 5.a. jooksul reaktiivi peale saada. Aga kõik muutub muidugi iga aastaga.