Heinkel-Hirth HeS011

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2294
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Heinkel-Hirth HeS011

Postitus Postitas Soobel »

See siis natside uusim reaktiivmootor, mida ei õnnestunud tootmisesse lasta (väärismetallide defitsiit?)

Mida sellest arvata? Olnuks see töökindlam ja pikema eaga, kui Jumo004? Olnuks Messerschmitt P1011 ja Fw Ta183-st vastaseid inglise Vampiiridele ja ameerika P80-tele?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10269
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Heinkel-Hirth HeS011

Postitus Postitas Kilo Tango »

Soobel kirjutas:See siis natside uusim reaktiivmootor, mida ei õnnestunud tootmisesse lasta (väärismetallide defitsiit?)

Mida sellest arvata? Olnuks see töökindlam ja pikema eaga, kui Jumo004? Olnuks Messerschmitt P1011 ja Fw Ta183-st vastaseid inglise Vampiiridele ja ameerika P80-tele?
Kui Jumo 004 oleks olnud tootmises nikkel/kroom sulamitest turbiiniga nagu algne prototüüp, oleks ka toodangumootor olnud oluliselt töökindlam. Eks esimeste reaktiivmootoritega oli töökindluse probleeme kõigil.
Kasutaja avatar
Hertsog
Liige
Postitusi: 1608
Liitunud: 23 Veebr, 2009 9:03
Asukoht: Dorpat, nõudmiseni
Kontakt:

Postitus Postitas Hertsog »

ka Jumo-d olid algselt plaanitud kallite metallidega, nagu testversioonid seda ka olid. aga hiljem muudeti kooslus kättesadavamate metallidega oppuseks. see omakorda andis mootorile suht sita tööaja. sõltuvalt kasutajast ja tingimustest 10-50 töötundi. seda on ikka sigavähe. kusjuures mootorite vahetamine ei olnud ka tehnikutele meeltmööda töö, kuna mootorite toodangukvaliteet varieerus päris kenasti. algselt oli vahetustöö plaanitud 1-2-3-korras-stiilis, kuid tuli ette ka olukordi, kus see töö võttis aega kuni 9 tundi.

a mis puutub Heinkeli mootrisse, siis asi polnud mitte ainult metallipuuduses vaid palju proosalisem: seda ei saadud lihtsalt valmis. viisnurkadega onud ja tädid jõudsid ennem kohale ja võtsid poolikud mänguasjad endaga kaasa. kokku toodeti seda mootorit sakste poolt vähem kui 20 eksemplari ning needki olid rohkem katsetamiseks kui sõjas reaalselt kasutamiseks. nii, et nagu enamuse saksa imerelvadega oli ka sellega... liiga hilja, kõik liiga hilja...
Pilt

https://www.facebook.com/panzerwerke

Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Kasutaja avatar
urmas
Liige
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Mär, 2007 15:15
Asukoht: Riihimäki, Soome
Kontakt:

Postitus Postitas urmas »

Tol ajal oli põhiprobleemiks ikka vajalike metallide puudus. Jumode elueaks oli öeldud 20 tundi, reaalsus oli 10-12 ja tihti maandusid messerid ainult ühe töötava mootoriga või harjutasid tagasi tulles üldse purilendu. Ega ka selle mootori puhul poleks asi parem olnud, sakslastel lihtsalt polnud enam vajalikke materjale. Et brittide tsentrifugaalkompressoriga reaktiivmootorid paremini vastu pidasid oli ikka eelkõige materjalide taga mitte konstruktsiooni küsimus.
olgem inimesed mitte lambad
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist