Istoriku kirjeldatud postiga sarnaselt pidi olema kull mingi väeosa väraval ja Aadu ausammas, mille eemaldamisel oli jälle linnaosast vool kadunud ja tagasitõstmisel taastunud.
Tegelikke fakte Königsbergist:
Kommunikatsioonid on paigaldatud maa-aluste tunnelite seintele. Seega kaabli katkemisel või toru purunemisel polnud vaja tänavat üles kaevata. Piisas luugi ülestõstmisest ja elektrik või torumees pääses avariid likvideerima.
Fordis, kus olid 1. Motolaskurdiviisi laod, oli küll alles sakslaste elektrijuhtmestik, kuid valgust andis kaubamotoroller "Muravei".


Seepeale keelatigi fordi elektrisüsteemi taastamine.
Siis oli veel kaevetöödel leitud mingi jäme kaabel. Kuna sel mingit otstarvet ei teatud olevat, kutsuti sapöörid, kes kaabli õhkisid. Seepeale oli mingi Poola piirkond koos paari tehasega vooluta jäänud.
