Saksa lennuk.

Kõiksugu militaarsuunitlusega väljakaevamised ja nendega seonduv.
Vasta
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Hammastega vidinad on mootorist, see suur kollase värviga plekk on osa mootori kapotist. Kollane värv näitab, et tegu on idarinde masinaga. Tõenäoliselt on tegu ühe JG 54 FW-190. Kust leiud pärit on?
Viimati muutis FW Anton, 24 Aug, 2009 19:15, muudetud 1 kord kokku.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
bufab
Liige
Postitusi: 406
Liitunud: 19 Mai, 2009 21:56
Kontakt:

Postitus Postitas bufab »

seletage lahti palun, et mille järgi peaks need jupid kuuluma just FW109'le
kapral
Liige
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Sept, 2007 19:57
Asukoht: lõuna eesti
Kontakt:

Postitus Postitas kapral »

-------
Viimati muutis kapral, 02 Sept, 2009 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Sai täna "spa´s" käidud ja mosaiiki mõni kild juurde lisatud. Välja tulid ka teise talvesaapa jäänused ja kuna mõlemas puudusid jalaluud, siis väidan, et need ei olnud allakukkumise momendil jalas. Põhjuseid eriti palju vist ei ole - pakun, et ühe võimalusena ei pidanud see lennuk maanduma samale lennuväljale, kust ta õhku tõusis. Päris mitmeid detaile, mis ehk aitavad lennumasina mudeli tuvastamisele lähemale jõuda, ühest suuremast risust on pilt teema algatajal - tundus, et kokpiti äär, aga ei ole kindel. Uute materjalidena vineer. Päeva põhisündmus oli piloodi tengelpunga leidmine, mis nagu enamus muidki esemeid oli suvaliselt kraatri seinas savi sees koos ühes preservatiivi ja lennukikere detailiga. Rahakott sisaldas ainult raha, aga siitki võib midagi kooruda - nimelt olid eri vääringud akuraatselt paigutatud. Kõige taga vene tšervoonetsid (nagu ajalehepaberist 8) ), siis kolmanda riigi erinevad sedelid, ja kõige peal 300 Soome marka, samuti olid ainukesed metallrahad sama päritolu. NLiidu raha oli okupeeritud idaaladel teatavasti laialt käibel, Soome raha aga tohiks olla ainult mehel, kes on oma üksusega soomlaste juures olnud.
http://pilt.delfi.ee/my_album/142013/?page=1
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Henschel 126? Pilt
Mootor oli sel lennukitüübil BMW 132D või Bramo 323 Fafnir. 9-silindriline radiaalmootor.
Kasutati luurelennukina, suurtükitule korrigeerijana ja ööpommitajana.
sannaman
Liige
Postitusi: 524
Liitunud: 17 Juun, 2008 7:50
Asukoht: EU
Kontakt:

Postitus Postitas sannaman »

[quote] http://pilt.delfi.ee/my_album/142013/?page=1

Uskumatu, et need paberrahad nii heas konditsioonis veel on :shock:

Jälgin huviga teie müttamist, põnev igatahes. Jõudu ja jaksu teile :)
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Kuidas selle aparaadi puhul klapivad torud - kahte eri moona on tulnud, üks toru kah?
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Rahad lisavad kogu ülejäänud staffile väärtust juurde. Üksused, mis töllerdasid Eesti ja Soome vahet olid I./JG 54, II./JG 54, SG 3 ja SG 5. Kuid tegu võib olla ka kullerlennukiga sest rahade hulgas oli ka vene tšervonets. Side- ja kullerlennukid patseerisid Reichi ja idarinde ning Soome vahet pidevalt. Ainus vidin mis fotodelt ära tuntav oli mootori klapi nookur.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Kuidas selle aparaadi puhul klapivad torud - kahte eri moona on tulnud, üks toru kah?
Torud muidugi viitavad vähe tõsisemale aparaadile kui moosiriiul. Mis kaliibris on laskemoon? MG-151 puhul muidugi 20 mm aga teine?
Anton - horridoo!
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Tšervoonetseid oli mitu, aga see ei ole oluline! Need olid küll käibel, aga kahtlen, et sõjaväelasel selliseid vaja oli ja kindlasti ei makstud neile sellises "ajutises" rahas. Võiks kahtlustada ka bonistikat, paraku oli tegemist sama nominaaliga paperdel, seega väheusutav. Soome raha olemasolu on selles juhtumis vist kõige olulisem.
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

MG-151 puhul muidugi 20 mm aga teine?
Jään hetkel vastuse võlgu.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Lennukitüübi kindlaksmääramisel on hetkel vast väärtuslikeim leid just see klapi nookur, mille detailinumbri järgi saab mootori ja seekaudu ehk ka lennuki tuvastada. :roll:
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Pilt

Antud detail peaks kuuluma BMW-801 mootori ülekandesse, allpool pildil noolega tähistatud.


Pilt
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

FW Anton kirjutas:
Kuidas selle aparaadi puhul klapivad torud - kahte eri moona on tulnud, üks toru kah?
Torud muidugi viitavad vähe tõsisemale aparaadile kui moosiriiul. Mis kaliibris on laskemoon? MG-151 puhul muidugi 20 mm aga teine?
teine kaliiber sobib täpselt mg 131.
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

panen veel juurde mg 131 moona pildi.
sellist samasugust moona tuleb koguaeg.

http://mgkmanufacturing.com/images/131/ammo-large.jpg

ja relvast ka pilte siin.

http://mgkmanufacturing.com/MG-131.htm
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline