Saksa lennuk.

Kõiksugu militaarsuunitlusega väljakaevamised ja nendega seonduv.
Vasta
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

tundub, et tavalisel fw 190 oli ka samasugused lülitid kokpitis olemas kui vaadata seda pilti.
http://www.militaryfactory.com/cockpits ... ockpit.asp
kapral
Liige
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Sept, 2007 19:57
Asukoht: lõuna eesti
Kontakt:

Postitus Postitas kapral »

------
Viimati muutis kapral, 02 Sept, 2009 19:51, muudetud 1 kord kokku.
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5706
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Postitus Postitas toomas tyrk »

Ei maksa ikka utoopiatesse ka minna. ta 152 esimene eelseeria toodeti 1944. a. detsembris. Väeosadesse jõudsid lennukid 1945. a. jaanuaris.

Eesti kohale need lennukid küll kunagi jõudnud ei ole.
kapral
Liige
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Sept, 2007 19:57
Asukoht: lõuna eesti
Kontakt:

Postitus Postitas kapral »

------
Viimati muutis kapral, 02 Sept, 2009 19:52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Pean teie tuhinat veidi pidurdama. Ta-152 tüüpi masinaid kasutati vaid Reichi kaitses, siia pole nad kunagi jõudnud. Neid masinaid oli väga vähe ehitatud ja põhiliselt 1945. aastal kui sõda oli ammu Eestist üle käinud. Siinse leiu puhul on tõenäoline, et on tegu FW-190 A-8 või F-8 versiooniga aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.
Anton - horridoo!
kapral
Liige
Postitusi: 186
Liitunud: 20 Sept, 2007 19:57
Asukoht: lõuna eesti
Kontakt:

Postitus Postitas kapral »

---------------
Viimati muutis kapral, 02 Sept, 2009 19:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

aga kust kohast võiks pärit olla see mõõdik, kuhu on peale kirjutatud kurve ise pole veel leidnud sellist lennukit kuhu kuuluks.
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Pean teie tuhinat veidi pidurdama. Ta-152 tüüpi masinaid kasutati vaid Reichi kaitses, siia pole nad kunagi jõudnud.
Aitäh! Seda saime teada juba pool päeva enne Sinu postitust!
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.
Kui albumis (http://pilt.delfi.ee/album/142013/?page=1) pildil olev nookur on samalt lennukilt siis saab välistada küll, DB-601 ja DB-605 olid mõlemad ülanukkvõlliga, seega selline nookur nendesse mootoritesse ei sobi.

Pilt


Varuosanumber algusega 9*801 on BMW 801 varuosakood, kõik BMW 801 mootori osad hakkavad selliselt pihta (sama koodi algus on trükitud ka BMW 801 varuosakataloogile) samasugust koodialgust võib näha ka siin samas teemas oleval BMW-801, aga antud lennukile mitte kuuluval, osal.

Pilt

Albumis olnud nookuri pilt
Pilt

Link ühele oktsjonile kus müüakse sellist nookurit.

http://cgi.ebay.de/WW2-German-BMW801-Sc ... .m63.l1177

Varuosakataloog

Pilt
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

See number ei olnud minu jaoks päris selgesti välja loetav, seetõttu eelistan alati vidinat näha originaalis mitte fotolt. 801 on tõesti BMW mootori kood. Seega saab Bf-109 versiooni kõrvale heita ja jääb FW-190 A või F versioon.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

Jagan Teiega uitmõtet ...

Kas Rudeli üksuse kaotusi on keegi vaadanud ?

terv
o
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Bigboss »

FW Anton kirjutas:See number ei olnud minu jaoks päris selgesti välja loetav, seetõttu eelistan alati vidinat näha originaalis mitte fotolt. 801 on tõesti BMW mootori kood. Seega saab Bf-109 versiooni kõrvale heita ja jääb FW-190 A või F versioon.
see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.
admin võiks igaks juhuks kaprali kollektsiooni pildid siit ära kustutada, et keegi jälle valesti aru ei saaks.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.
Ma ei mõelnudki seda vaid ikka nookurit. Mootori hammasrattal on number hästi loetav ja mulle oli aru saadav, et tegu on teise lennuki jupiga.
Jagan Teiega uitmõtet ...

Kas Rudeli üksuse kaotusi on keegi vaadanud ?
ei maksa huupi lahmida. Rudel käis küll väikese salgaga Lätis ja olla paar rünnakut ka Tartu kanti teinud aga nemad lendasid Stukadel mitte FW-190! Arnold tõi päevavalgele fakti piloodi rahakoti näol millest lähtuvalt võib oletada, et tegu on II./JG 54 (ei leia losslistist!) või SG 3, SG 5 grupi masinaga.
Anton - horridoo!
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Tasub delfi.pildis foto originaalsuuruses avada! Nookurit käes hoides ei näe markeeringut sellises suuruses, seega on foto originaalist parem. Või on probleeme pildi teravusega?
Pilt
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Pigem ajahamba poolt puretud pinnaga mis moonuab numbreid. Minu jaoks on kõige kvaliteetsem ülevaade vahetult originaalilt.
Anton - horridoo!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline