Alustame kabiinidest:
juba manuaalis on segi aetud esikabiini ja tagakabiini aramatuurlaudade komponendid ja suuruselt on kleepsud ka kohe valesti trükitud. Ära annab vahetada küll kuid pilootide armatuurlaualt läheb osa kellasid kaduma. Samuti on pilootide armatuurlaud liiga kõrgel, seda tuleks lasta allapoole 1,5-2 mm ning teha avad, jalgade jaoks. Kabiinidest puudub ka mitmeid olulisi paneele mida mina siis omalt poolt täiendavalt lisasin. Fotod:


Telikutest esimene on OK ja läheb oma pesasse fikseeritult, kuid tagumised telikud jäävad oma pesassse töllerdama. Nende õigeks fikseerimiseks on vaja kere esimene ja tagumine pool ennem kokku liimida (manuaalile vastupidiselt) ja asetada lennuk liimitud telikutega hästi siledale pinnale, et saaks peatelikud õigesse asendisse seada ja lasta siis kuivada liimil. Tehasest tulles olid peatelikute keskmise telje rattad nende paksuse võrra otsmistest väljapool. Pakendis aga on M3 versiooni telik kus rattad kõik ühel joonel. Selle probleemi lahendasin Kullost ostetud metalltoru abil, fotod:


Tehasest tulid M2 versioonid kõik õhus tankmimise torudega, pakendis on maha võetud toruga versioon. Probleemi lahendasin Italeri pakendist järgi jäänud toruga mis pole küll päris õigetes mõõtudes kuid ajab asja ära. Foto:

Ette on nähtud pidurdusklappide lahti oleku võimalus ja tagatiibade allalaskmise võimalus (kuid mitte kõikide). Tavaliselt pidurdusklapid seisu ajal lahti polnud, neid avati remondi ja hoolduse jaoks. Tagatiivad on allalastavad ainult tiiva liikuval osal kuid mitte liikumatul osal mis on suur möödalaskmine Trumpeteri poolt. Kes viitsib pusida võib proovida lahti lõigata, mina loobusin. Alla lastud tagatiibadega tiivaosa saab jätta ainult ühte asendisse ning see tuleb liimida kindlasti liikumatu tiivaosa alumise poole külge muidu tiivad vajuvad longu. Päris õige ei jää siis ka tiiva noole nurk. Foto:

Mootorid on jällegi M3 versioonilt ja selle tagadüüs on lühem kui M2 versioonil. Foto:

Peatelikute juurde tagasi tulles on Trumpeteril teliku karbi luugid ette nähtud lahti olema kuid normaalasendis olid need suletud. Kui need sulgeda tuleb teliku külgtõmmetest ülemisi lühendada vähemalt 3 mm võrra, et tõmbed jääksid teise nurga alla muidu luuke pole võimalik sulgeda. Foto:

Relvastuses on pommid, kaks Kh-22 raketti ja väiksemate rakettidega kassett mis käib pommiruumi. Seda viimast minu silmad M2 versioonidel pole näinud! Seetõttu otsustasin ühe Kh-22 raketi paigutada tavapäraselt kõhu alla. Selleks tuli pommiluugi kaaned pikuti keskelt pooleks lõigata ja 90 kraadise nurga all kokku liimida (nagu päriseltki) ja luugid oma õigesse asendisse liimida kere küljes. Fotod:


Kuna komplektis oli vaid kaks Kh-22 raketti, jäi tiibade alla esialgu raketid panematta.
Edasi esiklaasi kuju pole päris õige ja klaas pole ka õige pikkusega, see rikub natuke mudeli ilusat välimust aga kes seda ei tea ei oskagi aimata.

Ja valminuna näeb mudel siis välja nii:

ja kogu protsessi näeb siit:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/225365/