No sedasama infokildu olen ma mujalt kah lugenud. Aga nii-või teisiti. Ega Leo1-st moodsat tanki ei tee, uuenda seda kui palju tahad. Selle kohta on mul isegi siinsamas teemas mingi jutuke.Lemet kirjutas:Vene uudistes antakse teada:Kilo Tango kirjutas:Kummalisel kombel ei suutnud mina leida kusagilt, mismoodi need masinad "tänapäevaseks" kohendatud on.Lemet kirjutas:Brasiilia sai kätte esimesed tankid 220st Leopard 1A5, mis kohendatud tänapäevaseks Krauss-Maffei Wegmani poolt...
http://www.kmweg.de/presse_en.htmlMilles täpsemalt moderniseerimine seisneb, pole teada antud, aga vaevalt sedsa nüüd 1965 aasta komplektsuses müüakse...В декабре 2008 года немецкое Федеральное агентство оборонных технологий и поставок объявило, что компания KMW займется капитальным ремонтом и модернизацией танков, которые будут поставляться в Бразилию. Планируется, что Германия полностью выполнит свои обязательства по контракту к 2012 году.
"Tankid EKV-le"
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: 19 Mai, 2008 19:04
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Kolme kuu vanune info.
http://en.mercopress.com/2009/08/04/bra ... ts-borders
http://en.mercopress.com/2009/08/04/bra ... ts-borders
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Kolme kuu vanune info on, et ostetakse. Lemet kirjutas, et hakkavad kätte saama. Mind huvitab, et mis muudatusi seal tehtud on. Isiklikult arvan, et väga suuri soomuse täiendamisi tehtud ei ole. Selleks on lepingu sõlmimisest kätte saamiseni jääv ajavahemik liiga lühike.sammalhabe kirjutas:Kolme kuu vanune info.
http://en.mercopress.com/2009/08/04/bra ... ts-borders
Leo 1a5 elektroonika osa on ikka enam vähem moodne ka 2009 a., Leo 2a4 on ju samast ajast kui Leo1a5 modifikatsioon välja tuli. Oletada ju võib, et ju siis seal tehti mootoritele kap. remont ja uuendati ka veermiku detaile ning võib-olla ka mõningane soomuse lisamine. 500.000 USD eest kap remonditud Leo1a5 on ikka kallis, ju seal pidi ikka mingi soomuse lisamise pakket ka sees olema 

- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Võimalik, et sinna topiti ka mingit elektroonikat lisaks. Nii või teisiti. Lisasoomust kindlasti pandi aga ei midagi erilist. Ma vaatan neid tehinguid nn. "Eesti tanki" seisukohast ja selles võtmes pole siin meie jaoks mingit uudist.Pirr kirjutas:Leo 1a5 elektroonika osa on ikka enam vähem moodne ka 2009 a., Leo 2a4 on ju samast ajast kui Leo1a5 modifikatsioon välja tuli. Oletada ju võib, et ju siis seal tehti mootoritele kap. remont ja uuendati ka veermiku detaile ning võib-olla ka mõningane soomuse lisamine. 500.000 USD eest kap remonditud Leo1a5 on ikka kallis, ju seal pidi ikka mingi soomuse lisamise pakket ka sees olema
Brasiilia ostis need tankid veidi vähem kui kolm aastat tagasi (st 2006). Tegelikult osteti isegi 270 masinat nendest 20 eriotstarbega masinat (seitse päästemasinat, neli sillatanki ja üheksa sõiduõppemasinat).Kolme kuu vanune info on, et ostetakse. Lemet kirjutas, et hakkavad kätte saama. Mind huvitab, et mis muudatusi seal tehtud on. Isiklikult arvan, et väga suuri soomuse täiendamisi tehtud ei ole. Selleks on lepingu sõlmimisest kätte saamiseni jääv ajavahemik liiga lühike.
30 masinat, mis jäeti hooldamata/uuendamata, peaks olema juba Brasiilias, esimesed kümme jõudsid sinna juba 16.jaanuaril 09 Hamburgist. Need esimesed 30.masinat ei ole mõeldud lahingüksustele, vaid 4.tükki õppeks ja uuringuteks, ning 26 tükki 3. ja 5. Hooldus ja remondibaasi, kes kasutavad neid nii varuosadeks kui õppematerjalina varuosade tootmiseks.
Lisaks kuulus hankesse viis simulaatorit ja tehniline tugi.
Niipalju kui mina olen arusaanud läbivad need masinad pigem kapitaalremondi kui tõsise moderniseerimise.
sellest Leo-1 hinnast võib päris suure osa moodustada tehniline baas - mingi aeg tagasi KMW teatas, et enam ei tegele Leo-1-le tehnilise toetusega enam. Mingi 270 tanki võrdub nii 4-9 tankipataljoniga (sõltub, palju nende süsteemis tanke patis o) . Kõigile neile töökojad,laod, masinad, testrid, juppide varud jne - sõltub, kui kaua Brasiilia neid kasutada kavatseb. Ja kui nad nüüd peavad kogu teeninduse ise tegema, kuna tehas enam ei aita, siis võib infra minna suht kalliks küll.
See masin oma suht kerge kaalu ja suhtelise vähenõudlikkuse poolest sobib Brasiilia teedevõrgule/tehn. tasemele vast piisavalt hästi.
See masin oma suht kerge kaalu ja suhtelise vähenõudlikkuse poolest sobib Brasiilia teedevõrgule/tehn. tasemele vast piisavalt hästi.
Sõltub, mida selle tehnilise toe all silmas peetakse? Enamus asju peaks tegelikult ikka ise suutma ära teha, mitte, et iga asja peale jooksed kohe teenindusse. EKV`s on vist see suht levinud
. Veermiku ja mootori varuosasid peaks BW või teisteski Leo1 kasutanud Euroopa riikides senini ladudes olema. Midagi annaks kindlasti ka ise asemele treida kui väga häda käes ja tehnilne info olemas detaili kohta, ei ole tegu ju mingi kosmosetehnikaga.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline