Pealkiri tuli veidi segasevõitu, kuid midagi targemat kah välja ei punnitanud - asja mõte selles, et siia võiks igaüks kirja panna, mida peaks mingit konkreetset mudelit ette võttes silmas pidama. Usun et mudelitega üksjagu tegelenud foorumikülastajad on isegi märganud mitmeid tootjate poolseid möödapanekuid ja lihtsustusi ning oskavad soovitusi jagada, millele üht või teist karpi ostes tähelepanu pöörata.
Ise tooksin näiteks Italeri Sd.Kfz. 232 (6 rad): mudelit kokku pannes tuleb arvestada, et seda tüüpi tornil nagu karbis (neid oli 6 rad-idel min. 3 erinevat), puudusid külgedel vertikaalsed ühenduskohad, mis on mudelil suht robustsete vagudena peale kantud - need on mõttekas kohe pahtliga täita. Tagumistel laternatel on kinnitusplaadikesed, mis peavad kere külge minema, valmistatud peegelpildis, nii et need tuleb ringi teha.
Mudeliga on komplektis igavene hunnik kaste ja kastikesi ning instruktsioonis soovitatakse soojalt need kõik porilaudadele ära mahutada. Kuid kui olin läbi vaadanud ligi 150 fotot, leidsin üheainsa pildi, kus vasaku tagumise porilaua horisontaalsel pinnal oli kaks kastikest, muidu oli see kas tühi või oli seal tulekustuti. Pea sama lugu on esimeste porilaudade horisontaalsetel osadel olevate kastidega, nii et neid pole kah mõtet panna. Noteki leidsin kokku kolmelt fotolt, neist kahel oli ta samas kohas nagu instruktsioonis näidatud.
Tähelepanu tuleks pöörata ka tagumise juhikoha peal asuva poolsfääri kujulise soomuskupli liimimisele - alguses vaatasin et no on ikka mööda tehtud see liimimise koht, et niiviisi jääb ju äär üle serva - kuid pärast ei andnud torn enam pöörama...
