Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1502
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Madis22 »

Sisetunne ütleb, et Kombati kerekuju on mõnevõrra keerulisem, kui militaarsoomukile vaja, et anda talle tsiviilvõiduki välimus. Militaarotstarbelise soomuki karp võiks olla mõnevõrra lihtsam ja siledam.

Ning ei saa jätta rõhutamata mõtet - meil ei ole vaja niivõrd ratastega tanki, mis suudaks sõita kõikjale, vaid asendust teedel liikuvatele veokitele, mis suudaks kaitsta sees olevaid sõdureid kuulipilduja tule ja kildude eest ning mis sellise tule alla jäädes oleks võimeline sealt pärast omal jõul lahkuma. Tänased Unimogid on viimases mõttes suht ühekordse kasutatavusega.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Kasutaja avatar
man21
Liige
Postitusi: 822
Liitunud: 01 Juun, 2005 13:34
Kontakt:

Postitus Postitas man21 »

Ära nüüd, setu, porise, sest meil on sama siht. Pikem teljevahe suurendab auto massi ja ka meeskonna mass suureneb oluliselt, seega oleks juba võimsamat mootorit vaja. Nagu eelpool mainitud, suureneb teljekoormus. Telje vahe suurenedes ka kõhupeale istumise risk.
Miks siis seda pikkust suurendada, olgu ta, kas pooljao või luuremasin. Aga võiks ta ka kahe mp toruga liikuvaks üksuseks teha või tt kompleksi kandjaks. Võimalusi on, seepärast ütlesingi, et asjal on jumet.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

combat T98 EST sõjaväepolitsei vms

Postitus Postitas setu »

Pilt

- tõstsin masina maast lahti ja kärpisin antud versiooni juures kuplit.
- kere konstruktsioon peaks selle võrra projekteerimismahtusid isegi vähendama ja seega hoiab hinnas isegi kokku.
- Lisaks peaks mahtuma ka võimsam mootor jne lahedamalt ära.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Selle mootori võimsuse pärast nüüd küll väga kiunuma ei pea. Minu teada panevad araablased sinna kapoti alla ka 300 hp mootoreid. Kusjuures jahutusnõuded on neil ilmselt oluliselt karmimad kui meil.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

maanus kirjutas:Kas sellise tavalise auto ninakuju enda ribikardinaga on pakub piisavalt kaitset radiaatorile?
Ma üritaks seda kujult rohkem soomuki ninaks muuta.
Tavalise auto ninakuju on sellest, et radiaator on traditsiooniliselt ninas. Põhimõtteliselt ei pea ta tingimata seal olema. Kui tõsta radiaator auto mootori peale, saab eest ühe väga haavatava detaili ära koristada, nina soomukisarnaseks muuta ja esimese ülendi tükk maad lühemaks.
Mootori peal (või mingis muus sobivas kohas kus parasjagu ruumi on) olevad radiaatorid on ehitusmasinatel üsna tavalised ja pole neist ükski üle kuumenenud. Ventilaator töötab siis loomulikult alaliselt.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Saab teha ka topelt ribikardina, mis peab praktiliselt iga mõistliku väikekaliibri kinni.
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

combat T98 EST old school

Postitus Postitas setu »

Pilt

- M40 (lühendatud) + M2 RWS (täitsa low-end lisand)
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Ära hakka sellest asjast mingit šveitsi ohvitseri taskunuga tegema. Oma algses puhtuses oli tegu suhteliselt odava ja lihtsa masinaga ühe konkreetse ja arusaadava funktsiooniga. Antud konfis on puudusi rohkem kui voorusi.

Üldiselt ei ole eriti tark mõte sellise õhukese soomusega masinaid otsetules kasutada.

Kui tahad midagi leiutada, siis pane see tagumine kong SPIKE torusid täis - saab põõsa tagant tanke küttida.
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

U5000 APC estomog

Postitus Postitas setu »

Kilo Tango kirjutas:Ära hakka sellest asjast...
eelnev idee peitus vaid M40nes, kuid combat T98 on praeguseks teatava pildi loonud. Siit edasi olekski järgmine samm: "Condor 30 aastat hiljem" eesti versioon. Alustame siinkohal väikese sammuga:

- aknaluuk (vt Patria XA360)

Pilt
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
man21
Liige
Postitusi: 822
Liitunud: 01 Juun, 2005 13:34
Kontakt:

Postitus Postitas man21 »

Noh, see estomog on veel toores. Kasvõi 7.62 kuulipritsi oleks vaja, et mõni RPG mees rajalt maha võtta kui ta masinale põntsu tahab panna. Ka veits kandiline on, nurgad ümaramaks, oleks mitut moodi parem.
Aga visiooni sul on, peab tunnistama.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Kasutaja avatar
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1065
Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas kangelaspioneer »

Oma mõõtmetelt see viimane soomustransportööriks ilmselt ei sobi külla aga erinevate relvade ja süsteemide kandjaks. Minimaalselt paneks ma talle selga Browningu, aga lisaks võiks võiks kaaluda variante nagu:
- TT raketid- kas lahtises tornis manuaalse juhtimisega või täisautomaatses tornis.
- 20-30mm kiirlaskekahur
- ÕT raketid, ilmselt midagi Mistralist tugevamat ikka.
- eelnevad omavahel kombineerituna.

Lisaks sellele tundub see masin olevat sobiv varustada erinevate vaatlusseadmete komplektiga, täitmaks liikuva (pataljoni eesmise) juhtimispunkti ja tulejuhtimispunkti ülesandeid.

Pisut pikendatud kerega ja kolmele sillale toetuvana mahuks ilmselt ka jalaväejagu kenasti ära.
USP
Liige
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt, 2007 21:19
Kontakt:

Postitus Postitas USP »

Mõned näidised hädapärastest ja low budget sõjatehnikast Balkani sõdades: http://images.google.co.uk/imgres?imgur ... N%26um%3D1
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Eesti otsib ESTOMOGi

Postitus Postitas setu »

ESTOMOGi lühikursus:
- Unimogi baasil
- Condor APC mõõtmetega
- Eestis ehitatav

aplaus saalis
Pilt
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Ja paistab, et ka ujuv...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
maanus
Liige
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai, 2008 16:08
Asukoht: Sääse
Kontakt:

Postitus Postitas maanus »

Mis sillad sinna alla peaks tulema? Mulle klassikaline (sirge) veoauto sild ssellise masina alla ei sümpatiseeriks eriti. Ajad ta kusagil mädas sillani maasse, ei jõua sind enam keegi kurat sealt sealt ära lohistada. Sild nagu ankur maa sees!
Peaks see aparaat kõhualt võimalikult sile olema.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline