Sd.Kfz. 186 Jagdtiger Henscheli veermikuga + Dragon Wagon
Sai siis treilaga algust tehtud. Veduki veermik on valmis ja värvitud.
Siiamaani on kokkupanek olnud lausa lust, pahtlituubi pole veel avanudki.
Pisut olen segaduses tagatuledega, on ehk kellelgi värvilisi pilte?






Rehvid tuleb kindlasti viiliga üle käia. Hetkel pole veel otsustanud, kas üritan kumme veidi lössi ka ajada, või jätan nii nagu on. Ilmselt jätan niisama, kuna kogu veermik jääb liikuma ja originaalis tunduvad rehvid küllaltki ümarad olevat, vaatamata pea kahekordsele lubatud massile.

Siiamaani on kokkupanek olnud lausa lust, pahtlituubi pole veel avanudki.
Pisut olen segaduses tagatuledega, on ehk kellelgi värvilisi pilte?






Rehvid tuleb kindlasti viiliga üle käia. Hetkel pole veel otsustanud, kas üritan kumme veidi lössi ka ajada, või jätan nii nagu on. Ilmselt jätan niisama, kuna kogu veermik jääb liikuma ja originaalis tunduvad rehvid küllaltki ümarad olevat, vaatamata pea kahekordsele lubatud massile.

Tervitused
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
No on ikka ränk raud!
Selliste möötmetega reduktorit pole minu silmad enne näinud.
Ja kogu see üüratu moment läheb ratasteni ühekordse keti abil.
Piltide pealt jääb selgusetuks, kuidas on tagarataste vedrustus lahendatud? Pole näha ei leht- ega spiraalvedrusid ega ka torsioone.
Kas üldse oli?
Tulevikku silmas pidades tundub kõhualuse toonimine päris keeruline.
Piisavalt palju õnarusi ja uurdeid, see pole tanki lage põhi.
Ja nagu Sho juba mainis, kas kett ikka käib ka?
Selliste möötmetega reduktorit pole minu silmad enne näinud.
Ja kogu see üüratu moment läheb ratasteni ühekordse keti abil.
Piltide pealt jääb selgusetuks, kuidas on tagarataste vedrustus lahendatud? Pole näha ei leht- ega spiraalvedrusid ega ka torsioone.
Kas üldse oli?
Tulevikku silmas pidades tundub kõhualuse toonimine päris keeruline.
Piisavalt palju õnarusi ja uurdeid, see pole tanki lage põhi.
Ja nagu Sho juba mainis, kas kett ikka käib ka?
No raud mis raud. Just kiitsin sama jutuga Jossi Metsast, et plastiku rauaks maalimine on kogu mudelismi võti tegelikult.
Põnevusega ootan järge.
Loodetavasti on sul ikka aega ja kui vaja siis "palat" võiks anda välja mingi kirjaliku tõendi, et kui naine saadab prügi välja viima või vaipa kloppi siis saad majapidamistöödest vabastust nõuda.
Põnevusega ootan järge.
Loodetavasti on sul ikka aega ja kui vaja siis "palat" võiks anda välja mingi kirjaliku tõendi, et kui naine saadab prügi välja viima või vaipa kloppi siis saad majapidamistöödest vabastust nõuda.
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
Reduktor kinnitub jäigalt raami külge ja see kettajamiga süsteem liigub justkui kiik.Piltide pealt jääb selgusetuks, kuidas on tagarataste vedrustus lahendatud? Pole näha ei leht- ega spiraalvedrusid ega ka torsioone.
Kas üldse oli?
Segane jutt, aga ega ma ise ka sellele väga pihta ei saa. Vast on siin foorumis targemaid. Ennastki huvitaks.
Just sel põhjusel raami alaosa enne sildade paigaldust ära värvisin.Tulevikku silmas pidades tundub kõhualuse toonimine päris keeruline.
Piisavalt palju õnarusi ja uurdeid, see pole tanki lage põhi.
Tolmutama ehk kuidagi ikka pääseb. Võibolla teen seekord ka pisut puhtama masina, eks näis.
Naisele pole tõendit vaja. Minu puhul on keerulisem "vaimu peale tulemine" kui aja leidmine.Loodetavasti on sul ikka aega ja kui vaja siis "palat" võiks anda välja mingi kirjaliku tõendi, et kui naine saadab prügi välja viima või vaipa kloppi siis saad majapidamistöödest vabastust nõuda.
Ja veel keerulisem on neid kahte faktorit kokku ajada...

Tervitused
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Kui kett ratastega ühes tükis, siis on värvimine küll viimase vindi peal.
Kas kett on eraldi pintsliga üle võõbatud või kasutasid maskimist?
Keti toonimine on ka meisterlik, küllap ka piisava reljeefsuse pärast.
Eraldi päriks vintsi trossi kohta. Kas on värvitud nöörijupp või oled ise kiududest keerutanud? Täitsa normaalne näeb välja.
Käsil oleva ZIL-i vintsitrummel vajab samuti täitmist. Trump on kaasa pannud paela, mis väga trossi moodi välja ei näe. Nii et probleem püsib õhus.
Kas kett on eraldi pintsliga üle võõbatud või kasutasid maskimist?
Keti toonimine on ka meisterlik, küllap ka piisava reljeefsuse pärast.
Eraldi päriks vintsi trossi kohta. Kas on värvitud nöörijupp või oled ise kiududest keerutanud? Täitsa normaalne näeb välja.
Käsil oleva ZIL-i vintsitrummel vajab samuti täitmist. Trump on kaasa pannud paela, mis väga trossi moodi välja ei näe. Nii et probleem püsib õhus.
Vot on riist:) Mind paneb väga imestama, et selline ülekanne on teostatud ühe realise ketiga. Kui juba tsiklitel kõva andmise peale spets ketid pooleks lähevad siis.. Ma pakun, et tsikli kett on isegi suurema lüliga kui arveatada lüli suurust vs koormused mis sinna langevad..selle loomaga võrreldes. Üks suuremaid kette selles vallas n 6/8 tolli lüli pikkusega.. täitsa huvitaks kui suur see kett oli..väga huvitav lahendus igatahes!
Ja lõpptulemus saab kindlasti hea olema. Mulle meenub üks sarnane masin sommide IMPS näituselt. Mulle tundus igati vägev pill, aga kus siis meie asjatundjad hakkasid kritiseerima;)
Ja üldsegi on mul hea meel, et ma esimesena mainisin mõtet koos treilaga mudel teha;)
Kk
Ja lõpptulemus saab kindlasti hea olema. Mulle meenub üks sarnane masin sommide IMPS näituselt. Mulle tundus igati vägev pill, aga kus siis meie asjatundjad hakkasid kritiseerima;)
Ja üldsegi on mul hea meel, et ma esimesena mainisin mõtet koos treilaga mudel teha;)
Kk
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist