Kirjeldustes on ju masinatel Left Hand Drive.Kilo Tango kirjutas:Kogu selle ilusa asja ainus häda on selles, et brittide autodel on rool valel pool.

Saksamaal on need viidad igatahes IGA silla juures kenasti olemas, enamasti tanki jaoks 70 tonni. On kaks silti, üksiku roomikmasina jaoks ja üksiku ratastranspordi (nt tankitreiler) jaoks. Mingid admebaasid "kellele vaja" tuleb taas Eesti moodi ülesalastamine -see tähendab, et info pole kättesaadav ja konflikti segaduses vaevalt seda jagada jõuab. Silla kandevõime on inseneri poolt üsna kergesti määratav ja selle salastamisega venelaste ülesõite küll ei välista. Venelastel on erinevalt meist sõjaväe insenere küllalt. Seepärast polnud ka külma sõja ajal Saksamaal see mingi saladus.hummel kirjutas:Kui ajateenija-srs-RV on oma veoka ja maasturiga tulepositsioonide alal luurel-ettevalmistuses ja avastab ühtäkki metsavahel silla, millest oleks kasulik tema rühma 25t liikuritega igal võimalusel üle sõita, siis pole seda andmebaasi ilmselt kusagilt käepärast võtta, et kontrollida, kas sild peaks pidama või ei. Enne, kui info jõuab, on rühm ise juba kohal.
Eri kuradi hea loogika: "Kuna kõiki sildu sildistada ei jõua, ärme sildista ühtegi." Siin on loend Eesti suurematest siladadest: http://et.wikipedia.org/wiki/Eesti_sildade_loendkangelaspioneer kirjutas:Küsimus ei ole salastamises. Lihtsalt sildade koguhulk meite maal kirjutatakse vähemalt neljakohalise, aga vb ka viiekohalise numbriga, vähemalt esialgu on kõigi nende siltidega varustamine mõeldamatu.
Kui betoonsillad välja arvata, siis on silla kandevõime kalkulaatori, mõõdulindi, valemi ja teatud juhtudel ka väikese tabel abil 5 min jooksul arvutatav.
Seal on ainult 3 nina, mis mina välja tõin. Kui nüüd MAN välja arvata (juba teenistuses ja sestap on nende hankimine ainult hinna küsimus), siis jäävad järgi Leyland ja Faun. Leyland on tõepoolest selline masin, millele pikemat tähelepanu ei pööraks. Aga Faun on masin, mis on spetsiaalselt välja töötatud tankide vedamiseks (konkreetselt MBT-70) ja seda kasutatakse siiani. Seda masinat MB või Volvo esindusest ei osta. Pealegi on tegemist briti sõjave ülejääkidega, mis maksavad oluliselt vähem kui tehases.corvus kirjutas:
Milleks osta ninasid (isegi kui neil rool õigel pool), mis meil eksootilised (MAN väljaarvatud) ning millede vastupidavuse kohta siinsetes oludes saame vaid oletusi teha? Volvod, Scaniad, MANid, Mercedesed vuravad meie ja hulludel idanaabri teedel igapäevaselt. Võta mõni MB Actrose 3 ja 4 sillaline mudel või Volvo FH 3 ja 4 sillaline... Teenindused olemas. Know-how olemas.
On täiesti võimalik. MB-st kindlasti.Aga Faun on masin, mis on spetsiaalselt välja töötatud tankide vedamiseks (konkreetselt MBT-70) ja seda kasutatakse siiani. Seda masinat MB või Volvo esindusest ei osta
Veidi pilte...corvus kirjutas:Kas neid tehakse juba sadulveokitena ka?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline