Venelaste uued õppelennukid JAK-130, mille tootmist pole veel õieti käimagi saadud ning mis saabuvad üksustesse 2009 aasta keskpaigast, on suhteliselt lühikese aja jooksul kaks katastroofi üle elanud. Lennuk, mis esimese lennu sooritas 1996 aastal ja mis põhimõtteliselt peaks olema eriti "durakaustoitšivõi" elik lollikindel, kukkus alla selle aasta 29 mail. Pilootidel õnnestus katapulteerida. Eelmine samalaadne õnnetus juhtus 2006 aasta juulis, mil lennuk sattus tehnilise rikke tõttu pöörisesse ning puruness. Ja nüüd pelgavad venelased, et lennuki kõrge avariilisus võib müügitulemused hoolimata itaallaste 20 miljoni dollari võrra kõrgemast hinnast nende kahjuks pöörata. Turumahuks arvatakse sellistele lennukitele olevat 2500 masinat.
http://www.lenta.ru/articles/2010/05/31/jak130/
Jak-130 katastroofid
Jak-130 katastroofid
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44033
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Selle lennuki puhul tekib alati küsimus, et kes on selle ostja 2500 ühiku osas. Nii reaalselt on on see ju subsonic trainerite turu suurus lähikümnenditel. Millele on pretendente mitu ja kellel on järgiproovitud valmistoode juba olemas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10269
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Üht edukaimat treeninglennukit - Hawk-i on ehitatud 900 tükki. Lisaks veel 207 Goshawk-i. Ületada seda 2,5 korda - soovmõtlemine. Selleks peaks seda lennukit ära andma peaaegu muidu. Lihtsalt seda turgu ei ole nii palju, kuna Hawkid lendavad veel pikalt ning ilmselt asendatakse kulunud Hawkid lihtsalt uute Hawkidega.
Teisalt on L-39-t toodetud 2800 tk., mis oleks ju samas klassis number kui ainult suurem osa neist poleks müüdud suureks sõjaks valmistumise käigus suurele sotsialismiimpeeriumile.
Teisalt on L-39-t toodetud 2800 tk., mis oleks ju samas klassis number kui ainult suurem osa neist poleks müüdud suureks sõjaks valmistumise käigus suurele sotsialismiimpeeriumile.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44033
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Lisaks on veel maailmas veelahe vene ja lääne trainerite vahel - vene kooli trainerid on siiani tehtud üleminekuks vene lennukitele (L-39), lääne omad aga lääne lennukitele. Teatud instrumentide ja kabiini iseärasused. Alati on aga kasulik osta uus masin, mida toetab olemasolev infra.
Peaegi on arvestatav tegija selles kohas Tsehhi, kes on leidnud nishi - pakub vene kooli trainerite infraga kompatiiblit lääne sisuga masinat - ja juba mõnda aega. Ja pole tohutut müüki ka seal, eelarved pole ju 1988. aasta omad.
Peaegi on arvestatav tegija selles kohas Tsehhi, kes on leidnud nishi - pakub vene kooli trainerite infraga kompatiiblit lääne sisuga masinat - ja juba mõnda aega. Ja pole tohutut müüki ka seal, eelarved pole ju 1988. aasta omad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline