TUVASTADA lennuk

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Ei taha. Aga võis. Arusaamatuks jääb visa soov siduda omavahel kaks eri teemat, pildil olevat lennukit ja oma väidet , et "KÕIK JAKOVLEVI ÜHEMOOTORILISED HÄVITAJAD OLID.... No ei olnud ju. Sõltumata sellest, kas nad asusid Eestis Kapa-Kohilas või Sahhalinil Ust-Perepizdjunski külas. Seda sa ju väitsid oma kommentaaris.

Edit: No aga siis nii ütelnudki, et Eestis olnud masinatest räägid. Mis muide ei välista, et sõjajärgselt ALMAVÜ tarvis toodi kuskilt mingi selline masin kohale, mis Eesti kohal ei pruukinud sõja ajal lennatagi. Loogiline?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Eks ma ikka neid masstootmismassinaid mõtlesin. Ok sina võitsid.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Ähh, eks me siis teineteisest mööda vähe rääkisime. :P
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Eks minu puhul mõjus ilus ilm ja olematu õlu halvas ajutegevust.
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Nõustun auruveduriga. Ei saa see olla miskit muud kui Yak-9U.
Mis mootoriga ainult? VK-107 ülelaadur sai olema teise kujuga kui VK-105, aga millisega . . . "105" sobib küll, kui pilte uskuda, aga kas saab olla ka "107"?
Viimati muutis -=Mortyr=-, 02 Juun, 2010 21:18, muudetud 1 kord kokku.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Targutaks siis veel veidi :lol:

Tea, kas tegu on JAK-9U VK105 PF2 või JAK-9U VK107A-ga??? Mõlemad on JAK-9U

Pilt

Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Lemet, loed mu mõtteid või ? :D
Kui 105PF ja PF2M nagu ma mainisin piltide põhjal klapivad, siis oleks igati loogiline, et 107 enam sellise õhuvõtuava paigutusega ei olnud. Või ma eksin?
Potsataja103
Liige
Postitusi: 32
Liitunud: 14 Aug, 2005 18:20
Kontakt:

Postitus Postitas Potsataja103 »

Kas sama lennuk? (või olid nad kõik sarnaselt mõlkis?)
Foto tehtud 1950-ndate alguses.

Pilt
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

-=Mortyr=- kirjutas:Nõustun auruveduriga. Ei saa see olla miskit muud kui Yak-9U.
Mis mootoriga ainult? VK-107 ülelaadur sai olema teise kujuga kui VK-105, aga millisega . . . "105" sobib küll, kui pilte uskuda, aga kas saab olla ka "107"?
Tark nett annab teada:
Серийно Як-9У ВК-105ПФ2 с указанным выше вооружением не строился ввиду того, что пушка ВЯ-23 по массе и скорострельности не вполне удовлетворяла требованиям ВВС и поскольку наиболее распространенный в то время вариант вооружения (одна мотор-пушка ШВАК и один синхронный пулемет УБС) позволял более легко обеспечить заданную тактико-техническими требованиями дальность полета 1400 км.
Ju ta VK-107 on, nende levik oli vist suurem.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Nõus, 105 variandil oli ülelaadija ava sootuks muu paigutusega. . Aga sinu viide põhjendab mingi konkreetse relvastuse alusel versiooni mittetootmist, mitte mootori alusel.
...с указанным выше вооружением не строился ввиду того, что пушка ВЯ-23 по массе и скорострельности не вполне удовлетворяла требованиям ВВС...
the M-105PF-2 engine was substituted until the Fall of 1944, when the VK-107A finally became available in quantity.
Nii, et jääks ikkagi 107. juurde.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Kas sama lennuk? (või olid nad kõik sarnaselt mõlkis?)
Foto tehtud 1950-ndate alguses.
Potsataja103 fotol on Jak-3.
Anton - horridoo!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

FW Anton kirjutas:
Kas sama lennuk? (või olid nad kõik sarnaselt mõlkis?)
Foto tehtud 1950-ndate alguses.
Potsataja103 fotol on Jak-3.
Kabiinikuppel?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Lemet kirjutas:
FW Anton kirjutas:
Kas sama lennuk? (või olid nad kõik sarnaselt mõlkis?)
Foto tehtud 1950-ndate alguses.
Potsataja103 fotol on Jak-3.
Kabiinikuppel?
Täpsustan: Lennuk on Jak-3 VK-107A. Kupli esiosa tüüpiline ainult Jak-3 hävitajatele ning polnud kunagi kasutusel Jak-9 motifikatsioonidel!
Anton - horridoo!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Selge, tänud. Ilmselt on see ka vastus teemaalgatajale, sest no kahte nii ühtemoodi loppis ja irvakil paneelidega masinat vaevalt siinkandis oli.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Aga telik nagu Jak-9, Jak-3 hoopis teistsugune. Lemeti 2 värvifotot näitavad erinevust selgelt.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist