Tarbijakaitse.

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Tarbijakaitse.

Postitus Postitas jackpuuk »

Paluks kamraadide abi, on keegi tarbijakaitsega suhelnud? St. tasub mul üldse minna oma nutulauluga. Aga vaja nagu oleks, sest närvid suht vindiliseks keeratud ja lepingu teise osapoole suhtumine ei tee asja absoluutselt helgemaks.
Jutt käib siis EMT interneti modemist, mis sai ligi võetud eelmise (ehk siis 2009 aasta detsembrikuus), algusest peale on see vigast peksnud, st. helesinise tulukese asemel rohelise modemil põlema löönud, vastavalt ka kiirus kohe kadunud. Peale restarti (helistasin EMT lühinumbrile 123) toimis asi umbes nädal aega ja jälle hakkas keberniit pihta, nüüd peksab pidevalt segast, roheline tuluke põleb ja kiirus olematu. 123 numbrile helistades soovitati modem välja vahetada. Restarti tehakse EMT poolt kord kuus (ma ei viitsi tihedamini helistada) :twisted: Läksin siis esindusse ja avaldasin soovi nimetet detail välja vahetada. Klienditeenindaja seletas mulle nende reeglid ära (lepingus pole nendest sõnakestki), võtavad nimetet riistvara testimiseks, testimine võib aega nõuda kuni 2 nädalat, asendust pole neil võimalik anda ja KUI TESTIMINE ÜHTEGI VIGA VÄLJA EI TOO, SIIS MAKSAN 250 EEK, kui toob, siis ei maksa midagi!
Summa on tegelt olematu, aga mingi hiina tehase praaki minu närvide ja rahakuluga tuvastada 2-e NÄDALA JOOKSUL pole minu arust inimsõbralik.
Läks meelest, elan Pärnu kesklinnas.
Aidake kamraadid, nii korralik kopp on sest kebensist ees, et tahaks kellegile vaikselt "kraavi" kaevama hakata.
sitt päev, kellele kurdad
nokkloom
Liige
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Nov, 2008 20:38
Kontakt:

Postitus Postitas nokkloom »

Tarbijakaitse kohta ei tea ma midagi, aga äkki keegi müüb seda (või mõnda analoogi) jubinat Hinnavaatluse foorumis. Tõenäoliselt on kergem osta see sealt nii 75 krooniga kui hakata tegelema Tarbijakaitsega.

Ja juhul, kui väga närvidele käib ja miski muu ei aita, võid proovida "ahjutrikki" :)
(mis seisneb selles, et võtad seadme algosadeks, eemaldad kõik kleepsud ja pastad, ja seejärel paned ahju umb 8 minutiks 200 kraadi juurde. Pärast seda võtad välja ja lased tükk aega jahtuda, hiljem vaatad, kas hakkas tööle korralikult. Seda nippi kasutatakse laialdaselt surnud graafikakaartide ja emaplaatide tagasitoomiseks :lol: )
Arnold
Liige
Postitusi: 5114
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Seda nippi kasutatakse laialdaselt surnud graafikakaartide ja emaplaatide tagasitoomiseks )
Ja ma arvasin, et tapad lõplikult ja surnule kleebid birkad peale tagasi :scratch:
Aga jõudu kõigile - mul tuttav kurdab, et Tele2 ei rahulda tema soovi maailmaga ühilduda Karula küngaste vahelt. Ma võin täie kindlusega väita, et Tele2 toimib ka Siberis (oli selline plakat Omski raudteejaama juures) ja veel kõige paremini ja kõige odavamalt!
vanahalb
Liige
Postitusi: 3455
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

Kas jutt on nn. netipulgast, mis arvuti külge käib? Mul on need jublakad Elisa omad ja sinise -rohelise tule vahe on neil selles, et sinine põleb kui on 3G võrk kättesaadav on ja roheline EDGE ning olematu kiirusega. Aeg-ajalt tuled vahetuvad ja see sõltub nii võrgukoormusest kui sellest kuhu läpakaga maha istuda. Mõnel pool on võrk nii kapitaalselt umbes, et sinist ei saagi põlema.
Sellist või analoogselt junni võib kõigepealt ise testida. Kui kuskilt võtta pole, mine ausa näoga telefonifirmasse, tee veel üks leping ja lase modem välja kirjutada. Siis lõpeta leping 14 päevase ülesütlemisaja jooksul ära ... kui modemil just seerianumbreid peal pole, võiks tagasi viia katkise. /vägisi tuleb vene kroonu meelde/

Tarbijakaitsega olen ma ühe korra kokku puutunud, aga mumeelest on seal sellised muhedad taadid, kes su muret eriti südamesse ei võta. Eriti veel siis kui hakkad mingit tehnilist juttu ajama. Kõige parem kui neile kohtukõlbuliku hagiavalduse viid kus üksipulgi lahti seletatud, milliste paragrahvide vastu teenuseandja EMT eksis ja siis nad noogutavad nõusolevalt. Võib-olla isegi öeldakse EMT-le et niimoodi ei tohi teha.

Kui omas lepingust sobiva punkti leiad, võid EMT-d ise jõupositsioonilt kottida - ütle, et kui jublakas kohe korda ei saa , ütled lepingu üles, seadmele võib järgi tulla õhtuti kl 18-19 aadressile xxx ja ei mingeid leppetrahve ega edasisi arveid.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

See on sama jublakas jah, vahe on ainult selles, et EMT helesinise tulukesega peaks tulema 3,5G. Närvi ajab see, et asi ei toimi kesklinnas :evil:, väljaspool linna eriti 3,5G levi ei leia, sellega olen ka leppinud, vähemalt saan ma seda vidinat läpakaga kaasa võtta ja olulised asjad korda aetud. Aga see testimiseks võtmine on küll hea idee, hiljaaegu lugesin, et pevad testimiseks andma, meelest oli juba vahepeal läinud, tänud hea idee eest.
Iseenesest võiks ju osta uue modemi, kui selle tõesti 75 eegu eest kätte saaks, siin võib olla selline aga, et see ei hakka lihtsalt tööle, kuna neile topitakse igasugu koode peale, et sa ei saaks seda teises võrgus kasutada.
Ka tahaks EMT-ile panna korraliku liti vastu magu, krdi suurfirmad arvavad, et võivad teha kõike, mis neil pähe tuleb ja kliendil rahulikult jalga kõri peal hoida (EMT pole muidugi miski erand) :evil:, ma lähen aga ilgelt tigedaks, kui keegi proovib mind huiata :evil: :evil: :evil:
sitt päev, kellele kurdad
Toddie
Liige
Postitusi: 345
Liitunud: 16 Aug, 2007 9:19
Kontakt:

Postitus Postitas Toddie »

Olen EMTga kogenud sama jama. Neil on lihtsalt see poliitika, et kui Sa juba nende klient oled, siis neid absoluutselt ei koti see, mis teenindus Sulle osaks langeb või kui rahul Sa mingi vidinaga oled. Mina olen jooksnud tänaseks oma 3 kuud vana telefoniga juba kaks korda garantii vahet, ühekorra pidanud ise remondi eest peale maksma ja saanud kahes erinevas esinduses täielikult ükskõikse, et mitte öelda ülihalva teeninduse osaliseks.
Samas ega nii suure firma sigatsemise vastu pole ka suurt midagi teha, sest neil on ühest kliendist nii savi lihtsalt, kui tuhanded hakkaksid teisi operaatoreid valima, siis nad võib olla mõtleksid natuke.
cleo
Liige
Postitusi: 197
Liitunud: 28 Okt, 2008 14:50
Kontakt:

Postitus Postitas cleo »

Toddie kirjutas:Olen EMTga kogenud sama jama. Neil on lihtsalt see poliitika, et kui Sa juba nende klient oled, siis neid absoluutselt ei koti ..... sest neil on ühest kliendist nii savi lihtsalt, kui tuhanded hakkaksid teisi operaatoreid valima, siis nad võib olla mõtleksid natuke.
Ma olen ikka mõelnud, mis sunnib inimesi maksma kõige rohkem samaväärse teenuse eest. Ma juba aastaid (varsti juba aastakümneid) EMT-st kaarega mööda jalutanud ja ei tunne et oleks millestki olulisest ilma jäänud :) Eks kõigil ole aeg-ajalt mingeid probleeme, aga reeglina Elisas või Tele-2 on tegeletud asjaga, mitte öeldud et ise oled loll.....
Sama asi nt Swedbankiga, kõige kallim ja kõige viletsama teenindusega, kui probleem tekib. Ja inimesed ikka püsivad seal. Kas on tegu masohhismi erivormiga või mingit sorti "naabrist parem" psühho-probleemiga? :wall:
mart69x
Liige
Postitusi: 912
Liitunud: 06 Juul, 2009 15:30

Postitus Postitas mart69x »

cleo kirjutas:
Toddie kirjutas:Olen EMTga kogenud sama jama. Neil on lihtsalt see poliitika, et kui Sa juba nende klient oled, siis neid absoluutselt ei koti ..... sest neil on ühest kliendist nii savi lihtsalt, kui tuhanded hakkaksid teisi operaatoreid valima, siis nad võib olla mõtleksid natuke.
Ma olen ikka mõelnud, mis sunnib inimesi maksma kõige rohkem samaväärse teenuse eest. Ma juba aastaid (varsti juba aastakümneid) EMT-st kaarega mööda jalutanud ja ei tunne et oleks millestki olulisest ilma jäänud :) Eks kõigil ole aeg-ajalt mingeid probleeme, aga reeglina Elisas või Tele-2 on tegeletud asjaga, mitte öeldud et ise oled loll.....
Sama asi nt Swedbankiga, kõige kallim ja kõige viletsama teenindusega, kui probleem tekib. Ja inimesed ikka püsivad seal. Kas on tegu masohhismi erivormiga või mingit sorti "naabrist parem" psühho-probleemiga? :wall:
Kui jutt käib netipulkadest siis minu arust ei tohiks Tele 2 ja Elisa (mint) neid üldse turustada, vähemalt sellise lausega, et levib igal pool jne.. Ise olen kõik need kolm pakkujat ära proovinud ja praegu istun EMT pulga otsas Võrumaa metsade vahel Orava vallas karu tuharas ja toimib. Tele2 ja Mint on Võru linnast 5 km kaugusel jumala mõttetud asjad
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

cleo kirjutas:
Toddie kirjutas:Olen EMTga kogenud sama jama. Neil on lihtsalt see poliitika, et kui Sa juba nende klient oled, siis neid absoluutselt ei koti ..... sest neil on ühest kliendist nii savi lihtsalt, kui tuhanded hakkaksid teisi operaatoreid valima, siis nad võib olla mõtleksid natuke.
Ma olen ikka mõelnud, mis sunnib inimesi maksma kõige rohkem samaväärse teenuse eest. Ma juba aastaid (varsti juba aastakümneid) EMT-st kaarega mööda jalutanud ja ei tunne et oleks millestki olulisest ilma jäänud :) Eks kõigil ole aeg-ajalt mingeid probleeme, aga reeglina Elisas või Tele-2 on tegeletud asjaga, mitte öeldud et ise oled loll.....
Sama asi nt Swedbankiga, kõige kallim ja kõige viletsama teenindusega, kui probleem tekib. Ja inimesed ikka püsivad seal. Kas on tegu masohhismi erivormiga või mingit sorti "naabrist parem" psühho-probleemiga? :wall:
Kae kamraad, siin üks väikefirma, kelle omanikke ma väga hästi tunnen, nemad on kõik erinevad pakkumised järgi proovinud (eriti just telefonikõnede poolelt), mis arvate, mis firma teenust nad jälle kasutavad? Alustasid EMT-iga ja nüüd on jälle selle kliendid, puhas raamatupidamise kalkulatsioon ja ei mingit masohhismi :wink:, sellised lood siis, kuigi see ei anna EMT-ile ikkagi õigust klientidesse niimoodi suhtuda.
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Postitus Postitas speedsta »

See suvi viibinud Tele 2 netipulga rohelise tule valgel (236,8 kb/s, Eesti suuruselt teises orus Võrumaal). EMT levib ka aga Elisa ei ilmuta mingeid elumärke.
Maapiirkonnas on EDGE ikkagi parem, kui mitte midagi, kui just oma aega porri laadimisega netist ei ole plaaninud sisustada. Ilma netipulgata oleks foorum olnud väga pikalt lugemata, päevauudised lugemata ja arved maksmata. Maapiirkonnas tasub katsetada kõiki variante. Ise muidu Tele 2 ei tolereeri aga 4 kuuks 125 eek/kuu internet on täiesti hea pakkumine.
Teemaalgatajal soovitan jama ära lõpetada ja otsida teine teenusepakkuja, kaua sa seda lastehalvatusega netipulka ikka kannatada jõuad.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Toddie
Liige
Postitusi: 345
Liitunud: 16 Aug, 2007 9:19
Kontakt:

Postitus Postitas Toddie »

http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... d=32341439

Teema on jõudnud ka laiemasse meediasse.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4876
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Postitus Postitas Some »

Ei tee tünga ju. Lihtsalt mobiilsel internetil on omad kiiksud mida peab teadma. 3,5G leviala nautimiseks peab hetkel olema kuskil suuremas asulas ja ka siis ei saa kindel olla et modem ei haagi ennast tugevama signaaliga aeglasema baasjaama külge. Ma ei imestaks kui jackpuugil just see probleem ongi ja pulk tegelikult korras. Mobiilinternetil ja Kõu-l on mõte vaid liikuvale inimesele, linnades liikujate jaoks siis 3G modem ja looduses liikujale Kõu. Kuhugi maakodusse netti tahtes on kasulikum Wimaxi pakkujate poole. Ma ise kasutan Tele2 nettipulka, sest neil on päevapileti ostmise võimalus. 15 krooni eest 24h piiramatu kiiruse ja mahuga netti. Elisa päevapilet on sama hinnaga aga kehtib 12h. EMT midagi sellist paraku ei paku.
Kasutaja avatar
Mõmps
Liige
Postitusi: 485
Liitunud: 11 Mär, 2009 13:39
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mõmps »

Tere ! Saad ka nii ühendust kontrollida, kui on olemas telefon, millel 3,5G , ei pea midagi ostma, lihtsalt lülid tel. vastavasse režiimi ja hoiad silma peal, milliseid sümboleid ekraanil näitab. Endal ka see EMT netijurbel ja näiteks kilulinna südames viskas kah edge režiimi, ilmselt siis oli palju tarbijaid ja võrk ei jõudnud järele. Kui midagi kvaliteedi kohta öelda siis tegelikult vist mitte ükski teenusepakkuja ei suuda seda kvaliteeti laiemalt tagada, mida nad välja reklaamivad- a la " parim kvaliteet kõikjal" aga näiteks EMT netipulk ja selle poolt pakutav ühendus on olnud kiirem ja kvaliteetsem kui Tele2- on olnud tegemist mõlema teenusepakkujaga.
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja :wink:
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4876
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Postitus Postitas Some »

Just. Kusjuures kõigil operaatoritel on kõnekaardid olemas, nii et testimiseks sobivad needki. Erinevates asukohtades on eri operaatoritel levi ja kiirused erinevad, nii et ilma testimata ei saa kuidagi neist parimat teada.
HeiniR
Liige
Postitusi: 2064
Liitunud: 15 Juul, 2008 19:32
Kontakt:

Postitus Postitas HeiniR »

Suhtlesin just mõni nädal tagasi Tarbijakaitsega ning kuigi menetleja oli asja korralikult läbi vaadanud ja järgi kontrollinud, tuli välja, et ikka klient on ise loll ja ei ole vaadanud lepingutingimusi. Mul oli küll erinev "case", kuid Eestis pole TK veel nii kaugele jõudnud, et seaduste/"legaalse" toimingu kõrval ka mingi "toote" otsest kahjulikku mõju (pean silmas kliendi nöörimist ise midagi vastu andmata) kliendile hinnata.
Seega, võib üritada, aga samas ära eriti looda.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline